معرفی 10 کشور شاد موجود در جهان(بخش اول)




 

کشور های شاد

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با معرفی 10 کشور شاد موجود در جهان

 

اگر می خواهید برای سفرتان از مقاصد هایی با مناظر عالی و مردمانی مهمانواز هستند، استفاد کنید؛ بهتر است این مطلب رابخوانید زیرا که برترین و شادترین کشور هایی که می توانید به آنجا سفر کنید را برای شما معرفی کرده ایم. با خواندن این مطلب می توانید مثصد مورد نظر خود را پیدا کنید و برای آن بلیط ارزان هواپیما داخلی یا بلیط خارجی رزرو  کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

سازمان ملل کیفیت زندگی شهروندان هر منطقه ای را هر ساله تحلیل و برس می کند. جالب است بدانید که از سال 2012 که این آمارگیری آغاز شده است و تا به امروز تقریبا یکسان بوده است. 13 کشور شاد وجود دارند که باهم در رقابت هستند. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا این کشور ها به شادترین کشور های جهان تبدیل شده اند؟  علت شاد بودن این کشور ها را می توان حکومت خوب، حس قوی جامعه دوستی، احترام شهروندان به یکدیگر و کیفیت بالای زندگی دانست.

 

این آمار ها و گزازشات به نظرات مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما تهیه کرده اند و به این مقصد ها سفر کرده اند ندارد ولی همه ی مسافرانی که بلیط خارجی خریداری کرده اند و به این کشور ها سفر کرده اند، بسیار راضی و خشنود بود اند. یکی از نویسندگان این گزارشات که نامش جان هلیول است، می گوید:

 

کشورهایی که در این لیست جزو 10 کشور برتر جهان هستند، ویژگی مشترکی دارند و آن این است که مردمانی معتمد و بخشنده دارند و بسیا مهمانواز هستند و برای مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما تهیه کرده اند و به این مقصد ها سفر کرده اند بسیار ارزش قائل هستند. در این کشور ها سرویس خوبی به مشتریان خود ارائه می دهند. با توجه به نظر شخصی خودم این کشور ها برای مسافرت بسیار مناسب هستند. بنابراین با رزرو بلیط خارجی به این مقصد ها سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

 

کشور سوئد

 

یکی از کشور های شاد دنیا کشور سوئد است که جز کشورهای شمال اروپا محسوب می شود که به دلیل رضایت مردم این کشور همیشه در لیست 10 کشور برتر وجود دارد. اگر می خواهید متوجه شاد بودن مردم این کشور شوید کافی است بعد از تهیه بلیط ارزان هواپیما وقتی به سوئد سفر کردید به یکی از کافه های موجود در آن سر بزنید. کشور سوئد یکی از بزرگترین مصرف کنندگان قهوه در دنیا است. وقتی بلیط خارجی تهیه کردید و به سوئد سفر کردید حتما از قهوه های موجود در آن میل کنید.

 

در سوئد رسم جالبی وجود دارد که اسمش فیکا می باشد و بسیار رایج است. فیکا را می توان به وقت استراحت معنی کرد. مردم سوئد در زمان استراحت دور هم جمع می شوند و قهوه میل می کنند و درباره اخبار باهم بحث می کنند و همین طور شیرینی نیز میل می کنند.اگر بلیط ارزان هواپیما به مقصد سوئد را تهیه کردید و قرار شد به این کشور سفر کنید حتما برای استراخت و نوشیدن قهوه در کافه وته کاتن سر بزنید. این کافه در سال 1928 میلادی تاسیس شده است . بسیار زیبا است.

 

حتما با خرید بلیط خارجی به این کشور زیبا سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

کشور استرالیا

 

یکی دیگر از کشور ها شاد جهان که وسعت بسیار زیادی دارد و جزو 6 کشور بزرگ جهان نیز محسوب می شود، کشور استرالیا است. در این کشور نرخ آلودگی بسیار پایین است و همین طور در این کشور مشارکت مدنی بالا است و مردمانی پایبند به خانواده و بستگان دارد. مردم استرالیا برای باربیکیو در فضاهای باز مثل پارک ها دور هم جمع می شوند. افرادی که بلیط ارزان هواپیما برای این کشور رزرو کرده اند و دوستی در این کشور ندارند می توانند با تور های باربیکیو با استرالیایی به گردش بروند.

 

بنابراین می توانید با خرید بلیط خارجی به این کشور بسیار زیبا و شاد سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو