معرفی 10 کشور شاد موجود در جهان(بخش سوم)




 

کشور های شاد

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با 10 کشور شاد موجود در جهان

 

 

افرادی که قرارا است بلیط خارجی یا بلیط داخلی تهیه کنند و به مقصدی سفر کنند، دوست دارند مقصدی که قرار است به آن سفر کنند مردمانی شاد و منطقه ای زیبا باشد. ما به این افراد پیشنهاد می کنیم که یکی از کشور های شاد دنیا را برای سفر خود انتخاب کنند. در ادامه ما شما را با شادترین کشور های موجود در جهان آشنا خوهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

 

کشور فنلاند

 

یکی از کشور های شاد جهان کشور فلاند است که در رتبه 5 در 10 کشور شاد جهان قرار دارد. شما می توانید در یک سونای قدیمی فلاندی از شر همه افکار پریشان و استرس ها رها باشید. مردمان فنلاند به طرز عجیبی به سونا غلاقه مند هستند. این کشور با اینکه دارای 2.5 میلیون جمعیت می باشد ولی 3.3 میلیون سونا در این کشور وجود دارد و مشغول به کار هستند. این سونا ها را می توان در پیرامون دریاچه ها و همین طور در ساختمان های اداری و حتی در ساختتمان مجلس یافت.

 

 اگر قصد دارید با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی به کشور فنلاند سفر کنید بهتر است حتما از سونا های موجود در ان استفاده کنید تا بتوانید تجربه ی جالبی را کسب کنید.

 

 

کشور نروژ

 

یکی دیگر از کشور های شاد موجود در جهان کشور نروژ است که می توانید با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی به آنجا سفر کنید . از سفر خود لذت ببرید. این کشور دارای مناظر بسیار زیبایی است که از تماشای آن هیچ گاه خسته نمی شوید. شما می توانید در زمان کوهنوردی در نروژ در هر مکانی که می خواهید چادر برپا کنید و به کوهنوردی در دره های زیبای نروژ مشغول شوید.

 

اگر بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این مقصد را تهیه کردید و قرار شد به نروژ سفر کنید حتما در روز های تابستانی به تماشای یکی از مرتفع ترین کوه ها و یخچال های طبیعی این کشور بروید. یکی از این کو ها به اسم کوه سکالا، که جزو مرتفع ترین کوه ها یان کشور محسوب می شود، است.

 

 

کشور ایسلند

 

یکی دیگر از کشور های شاد جهان کشور ایسلند است. نکته ای که درباره این کشور وجود دارد این است که در لیسا 10 کشور شاد جهان پس از رکورد اقتصادی 2008 ثابت مانده است که این مسئله باعث شگفتی همگان شده است. طبق گفته های هلیول:

 

رکود موجب شده است که جوامع به هم نزدیک تر شوند و فصل جدیدی در صنعت گردشگری ایجاد شده است. امروزه آژانس های هواپیمایی موجود در ایسلند به مسافران پیشنهاد پرواز های ارازن قیمت اروپا را می دهند.

 

اگر بلیط خارجی یا بلیط داخلی به مقصد ایسلند تهیه کردید می توانید از مراکز خرید بزرگ و سرپوشید، استخرهای سر باز و پارک ملی دیدن کنید و نهایت لذت را تجربه کنید. اگر در این سفر زمان کافی دارید حتما به جاده های کمربندی ایسلند بروید و از سواحل، مناظر و آتشفشان ها ی موجود در این کشور لذت ببرید.

 

 

کشور سوئیس

 

یکی دیگر از کشور های شاد جهان که در سال 2015 رتبه یک در لیست شادترین کشور های جهان بود، کشور سوئیس می باشد. این کشور به مناظر زیبا برای اسکی، داشتن مردماینی موفق و شکلات های بی نظیر مشهور است. وجود مناظر زیبا در سوئیس باعث شده محیطی سالم برای زندگی مردم فراهم شود.

 

اگر بلیط خارجی یا بلیط داخلی به این مقصد را تهیه کردید و به اینجا سفر کردید می توانید به وسیله قایق سواری، کایاک و یا پاراگلایدر از طبیعت زیبا و وحشی موجود در آن دیدن کنید.

 

 

کشور دانمارک

 

و اما کشور دانمارک که رتبه یک را در 10 کشور شاد جهان دارد نیز جزو کشور های شاد دنیا است. این کشور خدمات اجتماعی و سلامتی و تحصیلی به مردمانش ارائه می دهد و مفتخر به سطح بالای زندگی اجتماعی مردمان کشورش است. شما می توانید با خرید بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این مقصد سفر کنید و برای پی بردن به شاد زیستن و راحتی زندگی آنها سری به رستوران کریسمس کوینهاگن بزنید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو