در کدام فصل به چه قاره ای سفر کنیم؟ (بخش اول)




 

بهترین فصل برای سفر خارجی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

در کدام فصل به چه قاره ای سفر کنیم؟ (بخش اول)

 

خیلی از کسانی که عاشق سفر کردن هستند نمی دانند در چه فصلی به چه شهری یا چه قاره ای سفر کنند به همین دلیل ممکن است از رفتن به آن منطقه پشیمان شوند و با خود بگویند کاش در فصل یا ماه دیگری به آنجا سفر کرده بودند تا بیشتر بتوانند از زیبایی های آن شهر لذت ببرند.

 

در سفرهای خارجی برنامه ریزی نقش بسیار مهمی دارد به همین دلیل باید بدانید در چه فصلی به کدام شهرها و قاره ها سفر کنید تا برنامه ریزی سفرتان بهم نخورد. در این مطلب می خواهیم بهترین فصل برای سفر به هر قاره ای را به شما بگوییم تا بدانید در هر فصلی برای چه مقصدی بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما بگیرید.

 

 

بهترین مقاصد برای سفر در پاییز

 

 

- اروپا یکی از بهترین گزینه ها

 

در اوایل فصل پاییز بهترین نقطه ی اروپا برای سفر مدیترانه است چون هوا هنوز بسیار عالی است. این قسمت از اروپا سواحل ترکیه، جنوب ایتالیا، اسپانیا و جزایر مدیترانه را در بر می گیرد. از جمله این جزیره ها کرت، قبرس و یونان هستند که مقاصد عالی برای سفر و خرید بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما هستند.

 

حال هر چه به روزهای پایانی مهر ماه نزیک شویم روزهای آفتابی در اروپا بسیار کم می شوند و سخت تر می توانید مناطقی را برای سفر پیدا کنید که آفتابی باشند این در حالی است که اواخر مهر بهترین زمان برای سفر به آسیا و کشورهایی مثل تایلند، ویتنام و حنوب شرقی کشورهای هند است.

 

 

- زمان مناسب برای سفر به آفریقا

 

شمال آفریقا یکی از بهترین مکان ها برای سفر در فصل پاییز است. آفریقا دارای تابستان های بسیار داغی است به همین علت با تمام شدن فصل تابستان گردشگری در این منطقه رواج پیدا می کند و افراد زیادی با خرید بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر می کنند. در چنین زمانی مراکش، تونس و مصر جزو مقصدهای محبوب برای گردشگران می شوند اما جمعیت طوری که اذیت کننده باشد نمی شود.

 

با شروع روزهای پایانی فصل پاییز مقاصد گردشگری به سنگال، ماداگاسکار و آفریقای جنوبی تغییر می یابد چون این کشورها در نیم کره جنوبی قرار دارند و با نزدیک شدن به پایان فصل پاییز گرم تر می شوند.

 

 

- بهترین فصل برای سفر به آمریکای جنوبی

 

اگر قصد خرید بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما برای سفر به آمریکای جنوبی را دارید بهتر است فصل پاییز را برای سفرتان انتخاب کنید. در فصل پاییز بخش مرکزی و جنوبی قاره ی آمریکا در بهترین زمان خود برای جذب گردشگر هستند. این بخش ها از قاره ی آمریکا نزدیک دریای کارئیب هستند و در این زمان وارد فصل بارانی خود می شوند. نکاتی درباره بلیط ارزان هواپیما که باید بدانید.

 

کشورهای مکزیک، برزیل، ونزوئلا، آرژانتین و شیلی در این بخش قرار دارند. سفر به دث ولی و کویرهای آمریکا با پایان فصل پاییز رواج پیدا می کند و گردشگران زیادی را با بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما به سمت خود می کشاند.

 

 

بهترین مقاصد برای سفر در زمستان

 

 

- زمان نامناسب برای سفر به اروپا

 

در فصل زمستان با خرید بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما و سفر به اروپا یک آب و هوای سرد و بارانی را تجربه خواهید کرد به همین دلیل کشورهایی که در این قاره قرار دارند مقصدهای خوبی برای سفر در زمستان نیستند مگر اینکه عاشق ورزش های زمستانی مثل اسکی باشید و بخواهید به کوه های آلپ یا پیرنه سفر کنید.

 

اگر به ورزش زمستانی علاقه ای ندارید اما باز هم تصمیم خود را گرفته اید که در این فصل به اروپا سفر کنید می توانید دشت های آندلس در اسپانیا که هوای بهتری نسبت به سایر نقاط دارد را انتخاب کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو