در کدام فصل به چه قاره‌ای سفر کنیم؟ (بخش دوم)




 

بهترین فصل برای سفر خارجی

 

بلیط داخلی سام سیر

 

در کدام فصل به چه قاره‌ای سفر کنیم؟ (بخش دوم)

 

 

- زمانی بسیار مناسب برای سفر به آفریقا

 

در فصل زمستان آب‌وهوای قسمت‌های شمالی آفریقا سرد و زمستانی می‌شود. در چنین موقعی سفر به صحراهای آفریقا رواج پیدا می‌کند و گردشگران زیادی با بلیط داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به سمت آن پرواز می‌کنند. اگر قصدتان از سفر به آفریقا دیدن سواحل این منطقه است زمستان اصلاً فصل مناسبی برایتان نخواهد بود. در زمستان مکان‌هایی مثل کنیا، تانزانیا و آفریقای جنوبی برای گردش بسیار خوب هستند و زمستان فصل شلوغی برای آن‌ها از نظر گردشگری است.

 

 

- بهترین فصل برای سفر به آمریکای جنوبی

 

بعد از تمام شدن پاییز با آغاز فصل زمستان بخش مرکزی و کارائیب آمریکا وارد بهترین زمان خود برای جذب گردشگر می‌شود. کشورهای آرژانتین و شیلی جزو بهترین کشورها برای سفر در فصل زمستان هستند که گردشگران زیادی با بلیط داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آن‌ها سفر می‌کنند. یکی از تفریحاتی که در این فصل زیاد انجام می‌شود صحرانوردی در صحراهای آمریکاست.

 

 

بهترین مقاصد برای سفر در بهار

 

- یک فصل عالی برای سفر به اروپا

در این فصل آب‌وهوا برای سفر به کشورهای اروپایی عالی می‌شود و روزها طولانی تر می‌شوند. با فرا رسیدن بهار و تابش خورشید روی دریای مدیترانه شرایط شنا کردن و ریلکس کردن کنار ساحل فراهم می‌شود. دو کشور اسپانیا و یونان جزو شلوغ تین مقاصد گردشگری در این فصل هستند که افراد زیادی برای رفتن به آن بلیط داخلی چارتری یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما می‌خرند. اگر قبلاً به این دو کشور سفر کرده‌اید و می‌خواهید جای جدیدی را تجربه کنید ما به شما آندلس، کرت، مالتا و جنوب ایتالیا را پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

- دور شدن آسیا از سفرهای گردشگری

 

در فصل بهار بیشتر کشورهای آسیایی کم کم رو به گرما می‌روند و دمای هوا در بعضی از آن‌ها مثل هند انقدر بالا می‌رود که هرسال چندین نفر بر اثر گرما جانشان را از دست می‌دهند. اگر در این فصل قصد خریدن بلیط داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به مقصد کشورهای اروپایی  را دارید به ژاپن یا چین سفر کنید. در کشورهایی مثل اندونزی و بخش‌هایی از هند بارندگی های شدیدی در بهار آغاز می‌شود اما اگر می‌خواهید سفر به یادماندنی در این فصل داشته باشید به استرالیا و جزایر جنوبی اندونزی سفر کنید.

 

 

- فصلی مناسب در آفریقا

 

در این فصل می‌توانید به کشورهایی مثل مغرب که آب‌وهوای کشورهای مدیترانه ای را دارند سفر کنید و از بودن در آنجا لذت ببرید. کشورهای جنوبی قاره آفریقا در بهار روزهای کوتاه تری را سپری می‌کنند اما هم چنان برای سفر مناسب هستند.

 

 

- بهترین فصل برای رفتن به آمریکای شمالی

 

اگر قصد خرید بلیط داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما به مقصد امریکای شمالی و مرکزی را دارید فصل بهار را برای سفرتان انتخاب کنید. با رفتن به کالیفرنیا، مکزیک، کوبا و پیاده روی زیر نور خورشید می‌توانید یک لذت فراموش نشدنی را تجربه کنید. در این فصل هر چه بیشتر به سمت جنوب روید هوای سردتری را تجربه خواهید کرد.

 

 

بهترین مقاصد برای سفر در تابستان

 

 

- تابستان به یاد ماندنی در اروپا

 

کشورهای اروپایی در فصل تابستان شلوغ تر از هر زمان دیگری هستند و گردشگران زیادی از سراسر جهان با بلیط داخلی یا خارجی و بلیط ارزان هواپیما در فصل تابستان به مناطق ساحلی جنوب اروپا سفر می‌کنند.

 

 

- فصلی بسیار نامناسب برای سفر به آسیا

 

در این فصل کمتر کسی پیدا می‌شود که دلش بخواهد به کشورهای آسیایی سفر کند مگر اینکه بخواهند به کشورهایی مثل استرالیا و اندونزی سفر کنند. بیشتر کشورها در فصل تابستان در موسم بارندگی هستند.

 

 

- فصلی نه چندان خوب برای سفر به آمریکا

 

در این فصل شمال آمریکا دارای آب‌وهوای گرم و خشک می‌شود و در بخش‌هایی که نزدیک به کویر هستند گرما از حد تحمل نیز خارج می‌شود. آمریکای مرکزی نیز در این فصل دارای بارندگی های پراکنده است به همین دلیل سفر به آمریکای جنوبی بهتر از سفر به آمریکای شمالی یا مرکزی است.



نظرتان را بنویسید







منو