جاذبه‌های گردشگری تور اروپا (بخش سوم)




 

جاذبه‌های گردشگری اروپا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری تور اروپا

 

قاره کوچک اروپا جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. هر یک از کشورهای اروپا مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، انگلیس و سوئیس با جاذبه‌های گردشگری محبوب خود، میزبان گردشگران پرواز خارجی از سراسر جهان هستند.

 

 در این مقاله قصد داریم در مورد جاذبه‌های برتر تور اروپا اطلاعاتی را در اختیار خریداران بلیط هواپیما قرار دهیم. این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی قبل از خرید تور اروپا باشد در نتیجه خواندن آن را از دست ندهید.

 

 

برج ایفل فرانسه

 

همه مسافران پرواز خارجی با برج ایفل که نماد شهر پاریس و اتحاد فرانسه است آشنا هستند. این برج در سال ۱۹۸۹ یعنی در صدمین سال انقلاب فرانسه ساخته شد. برای ساخت و طراحی برج ایفل ۷۰۰ معمار کاندید شده بودند که از میان آ‌ن‌ها گوستاو ایفل برنده طراحی شد و توانست نام خود را روی این اثر تاریخی بگذارد. خریداران بلیط هواپیما فرانسه باید بدانند که برج ایفل چهارمین بنای بلند در کشور فرانسه می‌باشد.

 

 اگرچه این برج از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردار است اما در خصوص نحوه ساخت و زیبایی شناختی هنر بکار رفته در طراحی، منتقدان بسیاری دارد. بطوریکه به گفته یکی از منتقدان این برج زشت‌ترین بنای مشهور در جهان می‌باشد.

 

با تمامی این تفاسیر امروزه بسیاری از گردشگران پس از خرید بلیط هواپیما از این برج معروف که در شهر پاریس، میدان شان دو مارس و در کنار ورد سن واقع شده است، دیدن می‌کنند.

 

 

آکروپولیس یونان

 

 

در بلندترین نقطه شهر آتن، اکروپولیس به عنوان دژ شهر ساخته شده است که معنای آن در زبان یونانی، شهر بلند می‌باشد. در مورد تاریخچه این بنا به گردشگران پرواز خارجی یونان باید بگوییم که در زمان فرمانروایی پریکلس که یکی از جنگ‌ آوران و سیاستمداران نامی یونان بوده است، ساخت بخش اعظم بنا در دوران اوج هنر هلنیسم آغاز شد. در سال ۲۰۰۷ آکروپولیس در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

 

 گردشگران تور اروپا می‌توانند از این بنا که در شمال شرقی پارتون در آتن واقع شده است بازدید کنند و از دیدن اشیا و آثار نفیس مردمان شهر که در قسمت جنوبی این بنای تاریخی و در موزه‌ای نگهداری می‌شود لذت ببرند.

 

 

ساگرادا فامیلیا اسپانیا

 

 

برای بازدید از ساگرادا فامیلیا باید بلیط هواپیما به مقصد شهر آبی اناری های فوتبال یعنی بارسلون کشور اسپانیا را خریداری کنید. این جاذبه گردشگری با عجایب معماری خود گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان با پرواز خارجی به سمت خود می‌کشاند.

 

 از عجیب‌ترین ویژگی‌های معماری کلیسای کاتولیک ساگرادا می‌توان به مدت زمان ساخت آن اشاره کرد. معماری این بنا از سال ۱۸۸۲ توسط آنتونیو گائودی آغاز گشته و پیش‌بینی شده است که زمان ساخت آن تا سال ۲۰۲۶ ادامه داشته باشد.

 

به پایان رسیدن ساخت این معماری شگفت‌انگیز می‌تواند بسیاری از گردشگران خارجی را از انتظار در آورد و پس از سالیان دراز، زیبایی خود را بطور کامل به رخ همگان بکشد همچنین از بازدید از قصر باکینگهام لندن و ساحل پاپ کورن اسپانیا بدانید.

 

 

کلیسای نوتردام فرانسه

 

یکی دیگر از جاذبه‌های برتر تور اروپا کلیسای نوتردام می باشد. این کلیسا سمبل معماری به سبک گوتیک بوده و مشابه کلیساهای کاتولیک روم است. در زمان فرمانروایی لویی هفتم یعنی از سال ۱۱۶۳ ساخت این کلیسا آغاز شد. پس از خرید بلیط هواپیما فرانسه و بازدید از کلیسای نوتردام، از بزرگ‌ترین ناقوس جهان که بیش از ۱۳ تن وزن دارد نیز دیدن کنید. این ناقوس که توسط امانوئل لادوویس ساخته شده است می‌تواند تمامی مسافران پرواز خارجی فرانسه را به وجد آورد.

 

 شاید برای خریداران بلیط هواپیما جالب باشد که بنای این کلیسا بر روی یک معبد غیرمسیحی ساخته شده است که شهرت خود را مدیون رمان گوژپشت نوتردام می‌باشد. شما می‌توانید کلیسای نوتردام را در جزیره سیته، در میان رود سن و در مرکز پاریس پیدا کنید و از دیدن معماری بی‌نظیر آن لذت ببرید.



نظرتان را بنویسید







منو