رستوران های برتر بالی برای خوردن غذای دریایی (بخش سوم)




 

رستوران های بالی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با رستوران های برتر بالی برای خوردن غذای دریایی

 

 

بیشتر افرادی که با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر می کنند، علاقه مند هستند که برای خوردن غذای دریایی به یک رستوران خوب دریایی بروند. به همین خاطر ما در این مطلب قصد داریم شما را با رستوران های برتر بالی آشنا کنیم، پس با ما همراه با شید.

 

 

 

رستوران  Komang John’s Café

 

 

یکی از رستوران های برتر بالی، رستوران Komang John’s Caféاست. این رستوران از دیگر رستوران های بالی می باشد که بر روی تپه ای صخره ای قرار دارد و چشم انداز و منظره ای بی نظیر و فوق العاده دارد. فضای این رستوران بسیار زیبا آرام و دنج می باشد و افراد می توانند با تهایت آرامش و دیدن مناظر زیبا غذای خود را میل کنند. در این رستوران انواع غذاهای محلی بالی، غذاهای غربی و اندونزیایی وجود دارد. اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی بالی به این کشور سفر کردید به این رستوران سر بزنید.

 

نکته ی منحصر به فردی که این رستوران را نسبت به سایر رستوران ها برتر کرده است این است که این رستوران مواد غذایی مورد نیاز خود را از صیادان محلی روزانه به صورت تازه ی تازه تهیه می کند. بنابراین این رستوران علاوه بر داشتن و مناظری زیبا از غذاهایی با مواد اولیه تازه نیز برخوردار است که آن را برتر می کند. بنابراین اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی بالی به این کشور سفر کردید، حتما در این رستوران برای یک بارم که شده غذا میل کنید و از مناظر و کیفیت غذاهای آن لذت ببرید. برای مشاهده قیمت تور بالی می توانید وارد لینک تور-بالی/samseir.com/net شوید.

 

 

رستوران  Taksu Terrace

 

 

یکی دیگر از رستوران های برتر بالی رستوران Taksu Terrace است. یکی از ویژگی های این رستوران این است که از منویی متنوع برخوردار است که البته بیشتر تمرکز آن بر روی غذاهای لذیذ با مواد ارگانیک می باشد. به همین خاطر است این رستوران منحصر به فرد می باشد و جزو رستوران های برتر بالی می باشد. علاوه بر این ویژگی، این رستوران از ویژگی های دیگر نیز برخوردار است. بنابراین اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی بالی به این کشور سفر کردید، حتما در این رستوران برای یک بارم که شده غذا میل کنید و از مناظر و کیفیت غذاهای آن لذت ببرید.

 

از دیگر ویژگی های این رستوران داشتن مناظر زیبا می باشد. این رستوران مشرف به جنگلی زیبا و سرسبز است که محیطی بسیاز زیبا به وجود آورده است. وجود باغ آرام در این مجموعه باعث شده است فضایی آرامش بخشی نیز ایجاد شود. تمرکز اصلی این رستوران بر روی تهیه غذاهای سالم است. یکی دیگر از ویژگی های این رستوران این است طعم غربی و آسیایی را تلفیق می کند و همین طور منوی آن دائما در حال تغییر است. این رستوران با در نظر گرفتن محصولات فصل، لذیذترین و تازه ترین غذاها را همیشه ارائه می دهند. بنابراین اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی ارزان قیمت بالی به این کشور سفر کردید، حتما در این رستوران برای یک بارم که شده غذا میل کنید و از مناظر و کیفیت غذاهای آن لذت ببرید.

 

 

رستوران  Sambal Shrimp

 

 

یکی دیگر از رستوران های برتر  بالی رستوران  Sambal Shrimpمی باشد. تمرکز اصلی این رستوران زیبا بر روی غذاهای دریایی ارکانیگ و لذیذ است. محیط این رستوران به صورت سنتی می باشد و محیط داخلی و دکوراسیون داخلی این رستوران بنا بر اصول اصیل سنتی تزیین شده است.

 

یکی دیگر از ویژگی های این رستوران این است که افراد می توانند هم در فضای داخلی و هم در فضای رو باز رستوران غذا میل کنند و نهایت لذت را تجربه کنند. بنابراین اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی بالی به این کشور سفر کردید، حتما در این رستوران برای یک بارم که شده غذا میل کنید و از کیفیت غذاهای آن لذت ببرید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو