آشنایی با زیباترین آبشار های اروپا (بخش سوم)




 

آبشار های اروپا

 

 

آشنایی با زیباترین آبشار های اروپا

 

یکی از جاذبه های گردشگری موجود در هر کشوری، آبشار ها می باشد. افراد زیادی هستند که برای دیدن آبشاری در یک منطقه مسافتی را طی می کنند. زیبایی منحصر به فرد آبشار ها همه افراد را به خود جذب می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با آبشارهای زیبای موجود در اروپا آشنا کنیم تا افرادی که قصد دارند با تور اروپا یا با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی به این مناطق سفر کنند، از قبل آشناییت داشته باشند.

 

 

آبشار گلیوفرافوس

 

 

یکی از آبشار های زیبای موجود در قاره اروپا، آبشار گلیوفرافوس می باشد. برای رفتن به این آبشار باید مسیر هیجان انگیزی را طی کنید. مسیر این آبشار به این صورت می باشد که بایستی از یک شکاف باریک درون صخره عبور کنید و به غاری برسید که آبشار به درون آن فرو می ریزد. با وجود این راه سخت به شما قول می دهم که طیمودن این راه کاملا ارزشش را دارد. تماشای این آبشار زیبا که ریزش حجم زیادی از آب به درون غار را به نمایش می گذار و سرچشمه ی آن مشخص نیست تجربه ای جدید را برای شما به وجو می آورد.

 

به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر با تور اروپا گردی یا با خرید بلیط داخلی یا خارجی به این منطقه سفر کردید، حتما این تجربه دیدنی را از دست ندهید. فقط تنها نکته ای که باید درباره این آبشار به آن توجه کنید این است که کفش ضد آب و لباس مناسب به تن داشته باشید.

 

 

آبشار بیگار (Bigar Waterfall) در رومانی

 

 

یکی دیگر از آبشار های زیبای موجود در اروپا، آبشار بیگار می باشد. این آبشار در بین زیباترین و غیر معمول ترین آبشارهای جهان قرار دارد. ریزش های این آبشار در یک مخروط سنگی که توسط خره پوشش داده شده است، جمع شده است و به صد ها جریان کوچک تر تبدیل شده است.

 

همین امر باعث شده است که منظره ای بسیار زیبا و دیدنی به این آبشار بدهد. این آبشار زیبا در طبیعت های محافظت شده ی کوه های آنینا واقع شده است. بالاتر از آبشار غاری وجود دارد که جریان های چشمه ی زیر زمینی از آن ناشات می گیرند و سرانجام به داخل رودخانه ی مینیس می ریزند. به شما توصیه می شود که اگر با تور اروپا و یابا خرید بلیط داخلی یا خارجی به این مناطق سفر کردید حتما از این آبشار دیدن کنید و توجه داشته باشید که حتما از کفش ضد آب و مناسب استفاده کنید.

 

 

آبشار پلیوا (Pliva Waterfall) در بوسنی و هرزگویین

 

 

یکی دیگر از آبشار های زیبای موجود در اروپا، آبشار پلیوا می باشد. این آبشار بسیار زیبا دارای منظره ای فوق العاده می باشد. آبشار پلیوا 21 متر دارد و روستای Jajce در پس زمینه ی آن مشخص است که همین امر منطره را خاص و زیبا کرده است. این جاذبه ی طبیعی دربین منحصر به فرد ترین و زیباترین آبشار های اروپا قرار دارد. اگر با تور اروپا و یا با خرید بلیط داخلی یا خارجی به این منطقه سفر کردید، حتما از این آبشار و مناظر زیبای آن دیدن کنید.

 

علاوه بر این مواردی که نام برده شد بناهای تاریخی روستایی زیادی نیز در آن مکان وجود دارد که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. در امتدا رودخانه ای که این آبشار در آن فرو می ریزد، در قسمت پایانی آن آسیاب های آب کوچکی وجود دارد که می توانید آنها را تماشا کنید و از منظره ی زیبای آن لذت ببرید.

 

قدمت این آسیاب های آبی کوچک به قرن نوزدهم میلادی در دوره ی امپراتوری اتریش _ مجارستان باز می گردد و جزو بناهای تاریخی این منطقه محسوب می شوند. این آسیاب ها امروز کاربرد وافعی ندارند و فقط به مناظر زیبایی بیشتری می دهند. توجه داشته باشید اگر با تور اروپا و یا با خرید بلیط داخلی یا خارجی به این منطقه سفر کردید، حتما از این آبشار و مناظر زیبای آن دیدن کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو