آشنایی با زیباترین آبشار های اروپا (بخش سوم)




 

آبشار های اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

 

آشنایی با زیباترین آبشار های اروپا

 

 

یکی از جاذبه های گردشگی دوست داشتنی، آبشار های طبیعی هستند که در دل طبیعت ایجاد شده اند. آبشارها معمولا در همه ی کشور ها وجود دارد ولی ما در این مطلب قصد داریم شما را با آبشارهای اروپا آشنا کنیم تا اگر با تور اروپا و با خرید بلیط خارجی به این مقاصد آمدید حتما از آبشار های آن دیدن کنید.

 

 

 پارک د سنت پونز (Parc de Saint-Pons) در فرانسه

 

 

یکی ا ز آبشار های بسیار زیبا و دیدنی اروپا، آبشار پارک د سنت پونز می باشد. این آبشار زیبا در جنوب کشور فرانسه قرار دارد . تقریبا 1 ساعت از شهر مارسی فاصله دارد. مسیری که به این آبشار می رسد ناشناخته های بسیاری دارد. برای رسیدن به این آبشار زیبا بایستی حدود 1 الی 2 ساعت پیاده روی کتید. برخی باشنیدن این جمله از رفتن به این آبشار پشیمان می شوند، اما باید بگویم که 2 ساعت پیاده روی ارزش دیدن این آبشار را دارد.

 

پس اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط خارجی به این مقصد سفر کردید، حتما از این آبشار بسیار زیبا دیدن کنید و از تماشای مناظر آن نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

پارک د سنت پونز

 

 

البته باید بگویم که مسیر آبشار با ماشین حدود نیم ساعت است و پیاده روی در دل طبیعت نیز لذت های خاص خود را دارد. خود آبشار از زیبایی های زیادی برخوردار است اما نکته ای این مکان را جذاب تر می کند این است که در کنار این آبشار کلیسای قرن سیزدهمی فرقه سیسترسی با نام د سنت پونز نیز وجود دارد. این کلیسا از قرن 15 متروکه شده است و این به این معنا می باشد که این کلیسا تا به امروز دست نخورده باقی مانده است.

 

پس اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط خارجی به این مقصد سفر کردید، حتما از این کلیسا بسیار دیدنی، دیدن کنید و از تماشای آن نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

آبشار گولفوس در ایسلند

 

 

یکی دیگر از آبشار های زیبای اروپا، آبشار گولفوس یا آبشار طلایی است. این آبشار زیبا در کشور ایساند واقع شده است که  جزو ارزشمندترین جاذبه های آن محسوب می شود و هر شخصی که به این کشور سفر می کند باید از آن دیدن کند. این آبشار زیبا از یخچال طبیعی لانگ یوکول سرچشمه می گیرد. نام این آبشار زیبا از درخشش نور خورشید در آب آن برگرفته شده است که رنگی طلایی ایجاد کرده است. پس اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط خارجی به این مقصد سفر کردید، حتما از آن دیدن کنید.

 

این آبشار بسیار زیبا از مجموعه 3 آبشار تشکیل شده است که هر کدام اتفاعی زیادی دارند و در مجموع منظره ای بی نظیر می سازند که در هیچ جای دنیا مانند آن وجود ندارد. البته ناگفته نماند که بحث های زیادی درباره اینکه بر سر راه این آبشار یک نیروگاه برق آبی گذاشته شود وجود دارد اما خوشبختانه تا به امروز که این اتفاق به وجود نیامده است.

 

به همین خاطر شما می تواینید با تور اروپا و یا با خرید بلیط خارجی به این آبشار سفر کنید و این آبشار را در بکرترین حالت ممکن تماشا کنید. این آبشار چشم اندازی ئاقعا زیبا و طبیعی را به نمایش گذاشته است.

 

 

آبشار گائوسادالر (Gásadalur) در جزایر فارو

 

 

یکی دیگر از آبشار های زیبای اروپا، آبشار گائوسادالر است. این آبشار زیبا در جزایر فارو وجود دارد. ویژگی مهم این آبشار منظره ی زیبایی است که توسط روستا های کوچک در سراسر طبیعت بکر و زیبا در پس زمینه این آبشار مرتفع ایجاد شده است.

 

این آبشار زیبا از لبه ی صخره ای با شیب عمودی فرو می ریزد. اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کردید توجه داشته باشید که حتما از این آبشار زیبا دیدن کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو