در سال 2020 کانادا نیازمند چه مشاغلی است؟ (بخش اول)




 

مشاغل مورد نیاز کانادا

 

ویزای کانادا سام سیر

 

در سال 2020 کانادا نیازمند چه مشاغلی است؟ (بخش اول)

 

در این مطلب می خواهیم در مورد بازار کار کشور کانادا و فرصت های شغلی که می توانید با داشتن ویزای کانادا به آن ها دست پیدا کنید صحبت کنیم. پیدا کردن کار و مشغول شدن در کشور کانادا برای کسانی که می خواهند در این کشور اقامت داشته باشند مسئله ی بسیار مهمی است.

 

سالانه نیاز این کشور برای کارگر و کارمند تغییر پیدا می کند و خیلی از افرادی که قصد مهاجرت دارند به جای استفاده از ویزای دانشجویی کانادا می خواهند از طریق تخصص و حرفه ی خود وارد این کشور شوند به همین علت برنامه ریزی بلندمدت روی این مشاغل می کنند.

 

 

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا

 

 هیچکس نمی تواند رده بندی دقیقی برای این مشاغل ارائه دهد اما ما سعی کرده ایم پانزده شغلی که در این کشور برتر هستند را به شما بگوییم تا در صورتی که قصد گرفتن ویزای کانادا را دارید و نمی خواهید از طریق تحصیل و گرفتن ویزای دانشجویی کانادا مهاجرت کنید بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

ترتیبی که قرار است شغل ها را نام ببریم و درباره آن ها توضیح دهیم اهمیتی ندارد و دارای اولویت نیست ما فقط قصد داریم پانزده شغل برتر کانادا در سال 2020 را بررسی کنیم تا کار شما راحت تر شود و با خیال راحت بلیط هواپیما به مقصد کانادا را خریداری کنید.

 

 

- همکاران فروش

 

 برخلاف پیشبینی افرادی که در این کار هستند یکی از پر تقاضاترین مشاغلی که در کانادا نیاز است شغل هایی هستند که در حوزه فروش می باشند. کسانی که در قسمت فروش کار می کنند فقط یک هدف دارند آن هم فروش کالا یا ارائه خدمات است.

 

اگر می خواهید برای این کار اقدام کرده و ویزای کانادا بگیرید باید مطالبی را درباره این شغل بدانید. در این شغل باید از ایجاد ارتباط با مشتریان، آشنایی با فرآیندهای فروش، ارسال کالا و قیمت گذاری، راهنمایی کردن مشتریان برای داشتن خرید بهتر و معرفی تخفیف ها و فرصت ها به مشتریان آگاهی و اطلاعات داشته باشید.

 

برای اینکه بتوانید این شغل را بگیرید باید دیپلم دوره دبیرستان، تجربه فروش، توانایی خواندن و نوشتن عملیات پایه ریاضی و تسلط کامل به زبان انگلیسی یا فرانسوی  داشته باشید.

 

میانگین درآمدی که یک کامرند فروش در این کشور دارد سالانه 30 هزار دلار است. یکی از راه هایی که می توان به کانادا مهارجت کرد اخذ ویزای دانشجویی کانادا است که می توانید برای کسب اطلاعات درباره آن به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

- جوشکار حرفه ای و متخصص ولدینگ

 

برای افرادی که در کارهای فنی مهارت دارند و می خواهند از طریق ویزای کانادا و خرید بلیط هواپیما به آنجا سفر کنند یکی از بهترین و پرطرفدارترین مشاغل جوشکاری است.

 

برای اینکه به یک جوشکار حرفه ای تبدیل شوید بایذد دوره های آن را سپری کنید و مدرک رسمی که مورد قبول کشور کانادا باشد را در اختیار داشته باشید.

 

خیلی از جوشکاران حرفه ای تنها مدرک دیپلم دارند چون بعد از اتمام دوره دبیرستان ادامه تحصیل نداده اند و دنبال یادگیری مهارت هایی مثل جوشکاری رفته اند. یکی از راه های مهاجرت به کانادا ادامه تحصیل در این کشور و گرفتن ویزای دانشجویی کانادا است.

 

 

- توسعه دهندگان نرم افزاری

 

در همه ی نقاط جهان تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است به همین دلیل یکی از مورد نیازترین مشاغل این کشور که با داشتن دانش آن به راحتی می توانید اقامت کانادا و ویزای کانادا را بگیرید و با خیال راحت بلیط هواپیما ارزان به مقصد این کشور بخرید مشاغلی مثل برنامه نویسی و توسعه دهنده نرم افزاری است.

 

برای داشتن این شغل حتما نباید تحصیلات دانشگاهی داشته باشید چون خیلی از دوره ها و آموزش ها وجود دارد که با شرکت در آن ها و گرفتن مدرک و کسب تجربه می توانید این شغل را مال خود کنید.

 

میانگین درآمدی که این افراد در کانادا دارند سالانه شصت و دو هزار دلار در سال است. اگر دوست دارید برای داشتن این شغل مدرک دانشگاهی داشته باشید می توانید در این کشور ادامه تحصیل بدهید و از طریق گرفتن ویزای دانشجویی کانادا  به این کشور مهاجرت کنید.



نظرتان را بنویسید







منو