نکاتی مهم قبل از سفر به چین (بخش اول)




 

سفر به چین

 

تور چین

 

آشنایی با نکاتی مهم قبل از سفر به چین

 


برای بیشتر افراد و گردشگران یکی از سفر هایی که هیج وقت از خاطرشان بیرون نمی روند و جزو بهترین سفر های آنها محسوب می شود سفر به کشور چین با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما می باشد. این سفر را ما به همه افراد پیشنهاد میکنیم. اما بهتر است نکاتی درباره سفر به چین قبل از انجام آن بدانید، پس با ما همراه باشید.

 

برخی گمان می کنند که تنها خصوصیت بارز چین، پر جمعیت بودن آن است. به این افراد باید بگویم که طبیعت بی نظیر چین گواه این است که تنها خوصوصیات آن جمعیت زیاد نیست. هر شهر و هر منطقه ی چین زیبایی های خاص خود را دارد که به گردشگران و افرادی که با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما به چین آمدند توصیه می شود که حتما از آنها دیدن کنند. اما توجه داشته باشید که این تنها نکته مهم نیست. داشتن آگاهی از فرهنگ، زبان چینی و حتی چگونگی برقراری ارتباط آنها می تواند سفر بهتری را برای شما به وجود بیاورد.

 

 

ادعای سفر به چین، لازمه ی رفتن به پکن و شانگهای است

 

کشور چین سرشار از تاریخ و مناظر زیبا است. درست است که شهر های پکن و شانگهای مورد های زیادی برای انتخاب بازدیدکنندگان دارد اما بسیاری از تجربه های به یادمادنی در خارج از این دو شهر اتفاق می افتد. یکی از شهر های دیگر چین به نام هاربین هر ساله در ماه ژانویه بزرگ‌ترین فستیوال یخ و برف در جهان را برگزار می کند. بنابراین اگر دوست دارید از این فستیوال دیدن کنید بهتر است در این ماه با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما به این مقصد سفر کنید تا از دیدن آن لذت ببرید.

 

از دیگر شهرهای چین که به بهشت روی زمین معروف هستند باید بگویم که واقعا بی نظیر هستند. این شهرها هانگژو و سوژو  نام دارد و اصلاح معروفی که در وصف این دو شهر به کار می رود این است که: بهشت در بالا، سوژو و هانگژو در پایین. یکی دیگر از شهر های چین که یون نان نام دارد و در مرز تبت قرار دارد. این شهر از ۵۳ فرهنگ از ۵۶ فرهنگ‌ اقلیت برخوردار است و همین طور دارای مناظر زیبا و وجود لباس های شادی بر تن مردم است. موردی دیگری که در این شهر وجود دارد این است که باعث می شود  که کلان شهر ها با پاساژ های بزرگش را فراموش نکنید. بنابراین اگر می خواهید از این شهر ها دیدن کنید، با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما به این مقصد سفر کنید تا از دیدن آن لذت ببرید.

 

 

هنگامی که چینی‌ها برای اولین بار شما را به شام دعوت کردند، دعوتشان را قبول کنید

 

 

توجه داشته باشید که اگر یک چینی برای ائلین شما را به شام دعوت کرد حتما بپذیریدو توجه کنید که از همه ی غذاهایی که برای شما سفارش داده اتمد بچشید و اجازه دهید هزینه را خودشان پرداختت کنند. وقتی که چینی ها شما را به شام دعوت می کنند نشانه ی احترام آن ها می باشد زیرا که چینی ها به آشپزی خود بسیار افتخار می کنند و مایل هستند که چند مدل از بهترین غذاهای منوی خود را برای شما سفارش دهند. توجه کنید در هنگام میل کردن شام با شنیدن عبارت gan bei  بایستی همه ی نوشیدنی های خود را بنوشید. به همین خاطر ما به افرادی که برای شام با یک چینی می روند پیشنهاد می کنیم که لیوان خود را هیچ گاه پر نکنند.

 

این نکاتی برخی از نکات فرهنگ چینی ها می باشد اگر با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کردید حتما این نکات را رعایت کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو