جذاب ترین مکان های تفریحی فلورانس ایتالیا برای کودکان (بخش اول)




 

تور ایتالیا سام سیر

 

 

جذاب ترین مکان های تفریحی فلورانس ایتالیا برای کودکان (بخش اول)

 

 

یکی از شهرهای کشور ایتالیا که تفریحات زیادی برای کودکان دارد و می تواند به راحتی آن ها را سرگرم کند شهر فلورانس است که سالانه افراد زیادی با تور ایتالیا و پرواز داخلی به این شهر سفر می کنند.

اگر شما دارای کودک هستید و می خواهید سفر کردن با آن ها را تجربه کنید رفتن به فلورانس می تواند تجربه منحصر به فردی برایتان داشته باشد.

شهر فلورانس یک مقصد فرهنگی گردشگری محسوب می شود که جاذبه های دیدنی و سرگرمی های بی نظیری برای کودکان و بزرگسالان دارد.

جالب است بدانید فلورانس یک شهر خیلی کوچک است که با پیاده روی می‌ توانید به همه جای شهر بروید و به همه جا راحت دسترسی داشته باشید.

این موضوع زمانی مهم می شود که با کودکتان از طریق تور ایتالیا و پرواز داخلی به فلورانس رفته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا سرگرمی هایی که برای کودکان در این شهر در نظر گرفته شده است را به شما معرفی کنیم.

 

 

 چرخ و فلک قدیمی

 

چقدر خوب می‌شود اگر به فکر علاقمندی کودکان در تور مسافرتی خود باشیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در سفر به فلورانس بهتر است گردش خود را از میدان جمهوری شروع کنید که میدان اصلی این شهر می باشد. چرخ و فلک قدیمی در این میدان قرار دارد و شک نکنید که فرزند دلبند شما از بازی با آن بسیار خوشحال خواهد شد. 

 

 باغ های بوبولی

 

 

بزرگ ترین پارک فلورانس باغ های بوبولی است که دیدن آن در روزهای گرم و آفتابی بسیار لذت بخش است که  در پشت کاخ پیتی و در محله اولترارنو قرار گرفته است.  جزو معروف ترین پارک های کشور ایتالیا است.  مجسمه ها، فواره ها و غارهای بسیاری داد. جالب است بدانید قدمت بعضی از آن ها به قرن ۱۶‌ تا ۱۸ بازمی گردد. پادشاهان ایتالیایی برای مدت کوتاهی از این باغ استفاده می کردند و آن را باغ خصوصی خود می دانستند و پس از آن باغ های بوبولی محل اقامت خاندان توسکانی شد. یکی از نکات جالب درباره باغ های بوبولی این است که در اروپا باغ های زیادی مثل باغ های کاخ ورسای را با الهام گرفتن از آن ها ساخته اند. این باغ ها یکی از مکان هایی است که گردشگران زیادی با تور ایتالیا و پرواز داخلی از آن دیدن می‌ کنند و ۴۵ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد، همچنین یک محل عالی برای قدم زدن و بازی کودکان است.

 

 

موزه لئوناردو داوینچی

 

در شهر فلورانس ایتالیا موزه های بسیار زیادی وجود دارد که همه ی آن ها برای کودکان مناسب نیستند و سرگرمی نیز برای آن ها در نظر نگرفته اند اما در بین این موزه ها موزه لئوناردو داوینچی که به طور کامل به این هنرمند اختصاص دارد میتواند سرگرمی مناسبی برای کودکانی باشد که با تور ایتالیا و پرواز داخلی با والدینشان به فلورانس رفته اند.موزه داوینچی در نزدیکی میدان دومو یعنی در مرکز شهر قرار دارد و شما را با دنیای خلاق این هنرمند ایتالیایی آشنا می کند.در این موزه ی کوچک اما جذاب برخی از پروژه های مهندسی داوینچی بازسازی شده است و چند دستگاه تعاملی نیز که کودکان بتوانند با فرایند بازسازی آشنا شوند در آن جا قرار دارد.از جمله دستگاه های مرتبط با مهندسی عمران میتوان جرثقیل گردان و پیچ ارشمیدس را نام برد که از آن ها برای انتقال آب به شهر، خشک کردن باتلاق و ایجاد فواره استفاده می شود. 

 

به بخش دوم مکان‌های جذاب برای کودکان در فلورانس بروید/ کلیک روی این لینک



نظرتان را بنویسید







منو