هزینه ویزای کانادا به چه صورت می باشد؟ (بخش دوم)




 

هزینه ویزای کانادا

 

انواع ویزای کانادا سام سیر

 

آشنایی با هزینه های  ویزای کانادا 

 

 

هزینه ویزای کانادا بستگی به نوع آن می باشد و در موارد مختلف متفاوت است. در این مطلب قصد داریم شما را با هزینه های ویزای کانادا آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

هزینه ویزای کانادا برای خانواده ها به این صورت است: برای هر یک از اعضای خانواده حدود 400 دلار می باشد اما اگر ویزای شما باطل شود و بخواهید آن را تکرار کنید، نفری 150 دلار بایستی پرداخت کنید. البته ناگفته نماند که این هزینه هایی که گفته شد به صورت موقت بوده و در نهایت کارشناسان مربوطه با گرفتن تماس قیمت نهایی را استعلام می کنند.

 

افرادی که قصد دارند از طریق کار به کانادا مهاجرت کننند، علاوه بر هزینه های گفته شد، بایستی هزینه ی دیگری بابت مجوز کار در کانادا پرداخت کنند. هزینه ویزای کانادا برای افرادی که قصد دارند از طریق کار برای مهاجرت اقدام کنند، حدود 150 دلار برای هر نفر می باشد. افرادی که قصد دارند برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنند، علاوه بر هزینه ای که بالا برای اخذ ویزای کانادا گفته شد، بایستی مقداری پول به منظور دریافت مجوز تحصیلی پرداخت کنند.

 

مقدار هزینه ویزای کانادا برای تحصیل برای هر نفر حدود 125 دلار می باشد. هزینه ویزای کانادا برای مهاجرت به کانادا علاوه بر این هزینه هایی که گفته شد، در جاهای مختلف نیز ممکن است به صورت جسته و گریخته نیاز به پرداخت هزینه باشد.

 

کسانی که می خواهند از طریق تحصیل به کانادا مهاجرت کنند. بایستی به منظور ترجمه مدارک خود نیز هزینه کنند. یکی دیگر از هزینه های مربوط به مهاجرت به کانادا این است که فرد بایستی برای گرفتن مدرک آیلتس نیز مقداری هزینه به صورت جداگانه بپردازد. گرفتن این مدرک برای شرکت در آزمون شرکت ها ضروری است.

 

توجه داشته باشید که طی کردن هر یک از مراحل مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کانادا هزینه بر است. میزان هزینه برای هر یک از مراحل متفاوت است. در اخر نیز اگر همه ی مدارک مورد نیاز و ویزای کانادا را تهیه کنند بایستی برای سفر خود و خرید بلیط هواپیما کانادا نیز هزینه کنید. شما می توانید در آخر به صورت آنلاین در زمان مورد نیاز بلیط هواپیما کانادا را رزرو کنید و برای سفر آماده شوید.

 

 

 

هزینه ویزای کانادا و انواع ویزای کانادا

 

 

همان طور که گفته شد هزینه ویزای کانادا به عوامل و موادری بستگی دارد. مواردی مثل سفر به کانادا، رزرو بلیط هواپیما کانادا، دعوت‌نامه کانادا، انگشت‌نگاری و ...  را بایستی جزو هزینه ویزای کانادا قرار داد.

 

به طور کلی هزینه ویزای کانادا برای هر نفر حدود 300 دلار بوده که در زمان درخواست از فرد متقاضی گرفته می شود. هزینه ویزای کانادا به وسیله دلار آمریکا محاسبه می شود. اغلب نیز هزینه با کارت دلار صورت می گیرد تا درصد خطا پرداخت صفر شود.

 

 

هزینه ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه

 

 

یکی از ویزاهای محبوب برای متقاضیان  مهارجرت به کانادا، ویزای توریستی کانادا است. ویزای سینگل اغلب به منظور هدفی خاص و مشخص در یک بازه زمانی از قبل تعیین شده با اعتبار 6 ماهه صادر می شود.

 

چنانچه مدت اعتبار ویزای توریستی کانادا به وسیله افسر مهاجرت برسی شده و با مدارک ارائه شده در زمان درخواست، مدرت زمان اکر کمتر از 6 ماه تشخیص داده شده باشد، این مدت زمان در ویزا حتما قید می شود. هزینه ی این نوع از ویزای کانادا برای هر یک از افراد حدود 300 دلار آمریکا می باشد.

 

شما بعد از پرداخت هزینه ویزای کانادا و گرفتن آن بهتر است برای رفتن به سفر آماده شوید. برای این کا ر بهتر است اول از همه برای رزرو بلیط هواپیما کانادا به صورت آنلاین یا حضوری در زمان مورد نظر اقدام کنید.



نظرتان را بنویسید







منو