آشنایی با برترین مکان های گردشگری اسپانیا




 

مکان های گردشگری اسپانیا

 

تور اسپانیا سام سیر

 

آشنایی با برترین مکان های گردشگری اسپانیا

 

یکی از زیباترین کشورهای دنیا که هر ساله تعداد زیادی گردشگر با تور اسپانیا و پرواز خارجی به آن سفر می کنند کشور زیبای اسپانیاست. این کشور تاریخ و فرهنگ غنی دارد و پر است از مناظر بکر، دشت های سرسبز و کوه های خیلی با شکوه. قصد داریم در این مقاله تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری این کشور را معرفی کنیم تا بیشتر مشتاق به سفر شوید.

 

 

الحمرا

 

کاخ الحمرا به دلیل رنگی که دارد و موقیت قرار گرفتنش در وسط جنگل های سرسبز و تنه های درختان به مروارید در زمرد معروف شده است. این کاخ یکی از بهترین معماری موروها در دنیاست.

 

از ویژگی های اصلی و زیبای کاخ الحمرا می توان به موزاییک ها، چشمه های سنگ مرمر و باغ های سرسبز اشاره کرد. سالانه گردشگران زیادی با تور اسپانیا گردشگری و پرواز خارجی از این کاخ شگفت انگیز دیدن می کنند.

 

پس از اینکه مسیحیان کار بازسازی این کاخ را تمام کردند کاخ الحمرا به دادگاه سلطنتی پادشاه فردینالد و ملکه کریستیان تبدیل شد. در این همین کاخ بود که به کریستف کلمب دستور سفر به جهان داده شد.

 

 

پیست اسکی کوهستان سیرانوادا

 

پیست اسکی کوهستان سیرانوادا که نزدیک شهر گرانادا می باشد مرتفع ترین پیست اسکی اروپاست که ارتفاع آن بیشتر از 3478 متر نسبت به سطح دریاست. مسیر اسکی که در این پیست قرار دارد 105 کیلومتر است و از اوایل آذر تا اوایل اردیبهشت برای اسکی مناسب است.

 

 

آتشفشان تیدو

 

این کوه که در جزایر قناری قرار گرفته است جزو محبوب ترین مکان هایی است که سالانه افراد زیادی با تور اسپانیا و پرواز خارجی به آنجا می روند. ارتفاع کوه تیدو 3718 متر بالاتر از سطح دریا می باشد و آتشفشان آن جزو آتشفشان های فعال در جهان است که آخرین فعالیتش در سال 1288 بوده است.

 

پارک ملی تیدو که در یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است اطراف این آتشفشان قرار دارد. آسمان صاف و پاک این منطقه باعث شده به مکانی محبوب برای فعالیت های نجومی تبدیل شود. جالب است بدانید اولین رصدخانه بین المللی در این منطقه و در سال 1343 ساخته شده است.

 

 

بیابان تابرناس

 

تنها بیابان اروپا در آلمریا قرار دارد که نامش تابرناس است. این منطقه خشک ترین آب و هوا را در کل اروپا دارد به همیند لیل خیلی از فیلم های هالیوودی مثل غرب وحشی آمریکا در این بیابان فیلمبرداری شده است.

 

یک شهرک سینمایی هالیوودی با طراحی وسترن در این بیاابن قرار دارد که متعلق به سال 1344 است. این شهرک برای فیلم چند دلار بیشتر ساخته شد و بعدها فیلم خوب بد زشت نیز در این مکان ساخته شد.

 

از همین رو شهرک سینمایی بیابان تابرناس به یکی از جاذبه های گردشگری معروف تبدیل شده است که گردشگران زیادی را با تور اسپانیا و پرواز خارجی اسپانیا به خود جذب می کند.

 

 

اسنک‌های پینچو، سان‌ سباستین

 

شهر سن سباستین که در شمال باسک واقع شده دارای سواحل منحصر به فرد و ورزش های آبی است اما علت اصلی محبوبیت این شهر اسنک های پینچو است. شهر سن سباستین مرکز غذاهای فوق العاده خوشمزه است و کافه های زیادی دارد. با شرکت در تور اسپانیا و پرواز خارجی و سفر به این شهر می توانید یکی از بهترین تجربه های غذایی خود را با خوردن پینچو داشته باشید.

 

 

کلیسای ساگرادا فامیلیا

 

کلیسای ساگرادا فامیلیا یک شاهکار ناتمام معمار آنتونی گوودی است که به یکی از اصلی ترین جاذبه های کشور اسپانیا تبدیل شده است. در سال 1261 ساخت این کلیسای زیبا شروع و احتمالا در سال 1405 به پایان برسد.

 

یکی از معماران خیلی معروف و برجسته ایتالیایی به نام آنتونی گوودی 15 سال پایانی عمر خود را صرف خلق این شاهکار معماری کرد. گردشگران زیادی با تور اسپانیا و پرواز خارجی به دیدن آثار دیگری از این معمار مثل پارس گول و لاپدررا می روند.



نظرتان را بنویسید







منو