چگونه می توانیم ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟




 

دریافت ویزای تحصیلی کانادا

 

ویزای تحصیلی کانادا سام سیر

 

چگونه می توانیم ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟

 

 یکی از محبوب ترین و بهترین راه های مهاجرت به کانادا که امروزه رواج زیادی پیدا کرده است ویزای تحصیلی کانادا می باشد که افراد با استفاده از آن می توانند اقامت دائمی کانادا را داشته باشند و با بلیط خارجی به این کشور بروند.

 

کشور کانادا در مقایسه با کشورهای اروپایی توانسته یک آموزش با کیفیت را برای کسانی که در آنجا تحصیل می کنند فراهم کند و فرصت های بسیار خوبی را در اختیارشان بگذارد.

 

به همین دلیل سالانه افراد زیادی برای ادامه تحصیل با درخواست ویزای تحصیلی کانادا و خرید بلیط خارجی راهی این کشور می شوند تا بتوانند تحصیل در رشته مورد علاقه خود را در یکی از بهترین کالج ها و دانشگاه های دنیا بگذرانند. تعداد زیادی از این افراد را دانشجویان و محصلان ایرانی تشکیل می دهند. برای درخواست پیکاپ ویزای کانادا می توانید به سام سیر مراجعه کنید.

 

در حالت کلی برای اینکه یک فرد بتواند ویزای تحصیلی بگیرد باید رزومه ای کامل از جمله دارا بودن مدرک زبان، توانایی تمکن مالی و نداشتن گروه تحصیلی بالا نسبت به ویزای دانشجویی داشته باشد. در حقیقت اگر چنین رزومه ای نداشته باشید نمی توانید پروسه ی دریافت ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت به این کشور را با موفقیت طی کنید.

 

قوانینی که اداره مهاجرت کانادا برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند اعمال کرده است باعث شده تا مهاجرت تحصیلی به یکی از پر تقاضاترین راه های مهاجرت به کانادا تبدیل شود و کسانی که دارای شرایط مناسب هستند به راحتی بتوانند برای ادامه تحصیل در کانادا با ویزای تحصیلی کانادا و بلیط خارجی مهاجرت کرده و در بهترین دانشگاه های این کشور درس بخوانند. باید بدانید برای پیکاپ ویزای کانادا نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ندارید و فقط کافی است این کار را به یکی از موسسات ارائه این خدمات بسپارید.

 

 

 انواع روش های مهاجرت تحصیلی به کانادا

 

متقاضیان واجد شرایط می توانند از دو راه ویزای دانشجویی کانادا و ویزای دانش آموزی کانادا برای تحصیل در این کشور مهاجرت کنند و پیکاپ ویزای کانادا خود را از طریق موسسات مرتبط انجام دهند.

 

 

- ویزای دانشجویی کانادا

 

این ویزا برای افراد بالای 18 سال است که با استفاده از آن می توانند برای درس خواندن در کالج ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کانادا اقدام کنند. داشتن این ویزا ملزم به داشتن دعوتنامه و نامه ی پذیرش از سمت دانشگاه و موسسات کانادا است. با وجود موسساتی که امروزه وجود دارند دیگر نیازی نیست برای پیکاپ ویزای کانادا به کشور دیگری سفر کنید.

 

 

- ویزای دانش آموزی کانادا

 

افرادی که زیر 18 سال سن دارند می توانند برای تحصیل در مدارس کانادایی با استفاده از ویزای دانش آموزی اقدام کنند. این دسته از افراد باید برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا سرپرست قانونی (مادر یا پدر) و یک دعوتنامه معتبر داشته باشند و والدین آن ها باید به دولت کانادا ثابت کنند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل فرزندشان را دارند و پس از آن فرزند می تواند با بلیط خارجی کانادا به این کشور برود.

 

 

شرایط ویزای تحصیلی کانادا

 

کشور کانادا برای فراهم کردن زندگی ایده آل و عادلانه برای همه ی افراد تلاش زیادی کرده است و از بهترین مراکز علم و دانش دنیا برخوردار می باشد اما برای اینکه کسی بتواند از این امکانات استفاده کند و ویزای تحصیلی کانادا بگیرد باید دارای یک سری شرایط باشد وگرنه نمی تواند موفق شود.

 

برای دریافت این ویزا فرد باید یک مدرک زبان انگلیسی معتبر که با مقطع تحصیلی اش نیز متناسب باشد را ارائه دهد و هم چنین از یک دانشگاه معتبر پذیرش بگیرد تا بتواند با بلیط خارجی هواپیما برای ادامه تحصیل به این کشور برود.

 

ناگفته نماند که دریافت ویزای تحصیلی و پیکاپ ویزای کانادا بدون داشتن مدرک زبان هم ممکن است اما در این صورت باید ثبل از شروع تحصیل دوره های زبان را در این کشور بگذرانید.

 

هم چنین باید در دروس تخصصی آخرین مقطع تحصیلی خود نمرات بالایی را کسب کرده باشید تا بتوانید با داشتن معدل باالا از یکی از مراکز آموزشی معتبر پذیرش بگیرید. یکی دیگر از شرط های دریافت این ویزا نیز داشتن سلامت کامل و عدم ارتکاب جرم می باشد.



نظرتان را بنویسید







منو