جاذبه های گردشگری رایگان در تور بالی




 

جاذبه های رایگان بالی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با جاذبه های گردشگری رایگان در تور بالی

 

در این مطلب قصد داریم شما را با جاذبه های گردشگری که در بالی وجود دارد و شما می‌توانید به صورت رایگان از آنها دیدن کنید، آشنا کنیم. بنابراین اگر قرار است با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی به این مقصد سفر کنید، با ما همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری رایگان این مقصد آشنا شوید.

 

 

 

پیاده روی در طبیعت

 

 

یکی از روش های جذاب و رایگان برای  لذت بردن از طبیعت این است که در طبیعت بی نظیر بالی پیاده روی کنید. شما می‌توانید به وسیله پیاده روی به گوشه و کنار جزیره سر بزنید و از تماشای جنگل‌های انبوه و زیبای استوایی این جزیره لذت ببرید. همچنین شما پیاده روی در دل طبیعت بالی می‌توانید از نسیم خنک و تازه، آفتاب گرم و حیات‌وحش  بی نظیر آن لذت ببرید. بنابراین اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی به این مقصد سفر کردید، فرصت پیاده روی در طبیعت بالی را از دست ندهید.

 

 

تماشای غروب آفتاب

 

 

بالی شهری که پر از آتشفشان های پوشیده شده از جنگل‌های انبوه و زیبا است.  یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مناظر موجود در بالی که می‌توانید در طول سفر از دیدن آن لذت ببرید، غروب آفتاب است. برای اینکه منظره‌ی زیبای غروب آفتاب در بالی را مشاهده کنید، بایستی به ساحل‌های موجود در آن بروید. مثلاً ساحل کوتاه و ... .

 

بنابراین اگر با آفر تور بالی و یا با خرید بلیط خارجی به ین جزیره سفر کردید حتماً به تماشای غروب زیبای آن بروید. چنانچه از پول کافی برخوردار هستند، این امکان را دارید که در کافه‌های ساحلی بنشینید، نوشیدنی میل کنید و منتظر غروب آفتاب باشید.

 

 

پرش از آبشارها

 

 

یکی دیگر از تفریحات و جاذبه های گردشگری رایگان بالی، سر خوردن یا شنا کردن در آبشار های آن می‌باشد. بالی جزیره این است که از آبشار های زیبایی برخوردار است. به طور مثال آبشار Aling Aling برای سر خوردن بسیار مناسب است. همچنین آبشار دیگری به نام Tegenungan وجود دارد که می‌توان در آن شنا کرد و همین طور منظره ای زیبا برای عکس گرفتن دارد.

 

 

قدم زدن در مزارع برنج

 

 

یکی دیگر از تفریحات و جاذبه های گردشگری رایگان در بالی، قدم زدن در مزارع برنج می‌باشد. قدم زدن در مزارع برنج با اینکه یک فعالیت ساده است اما بسیار جذاب و آرامش بخش می‌باشد. در این مزارع آفتاب به گرمی می تابد ولی هوا خنک می‌باشد. شما می‌توانید در این مزارع پلکانی قدم بزنید و از چشم اندازه‌ای سرسبز لذت ببرید. قدم زدن در این مزارع آرام و سرسبز بسیار آرامش بخش است و یک فرصت عالی برای فرار از شلوغی های روزمرگی است. شما می‌توانید با  گرفتن عکس در این مناظر یک تصویر بسیار زیبا و به‌یادماندنی را ثبت کنید. بنابراین اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی ارزان به این مقصد سفر کردید، حتماً در این مزارع قدم بزنید و آرامش کافی کسب کنید.

 

 

گشت و گذار در خیابان‌های اوبود

 

 

تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری جذاب و هیجان انگیز بالی در خیابان های اوبود وجود دارد. ابود پایتخت بالی می‌باشد. این منطقه از بالی بسیار سرزنده و زیبا می‌باشد و در گوشه و کنار آن فضاهای هنری زیادی وجود دارد. وجود مغازه های کوچک سوغات و صنایع دستی، کافه ها، معبد ها و گالری ها، این خیابان را زیباتر کرده است و بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های این خیابان این است که در آن موسیقی زنده نواخته می‌شود. اگر با تور بالی یا با خرید بلیط خارجی به این مقصد سفر کردید از بازارچه های هنری آن حتماً دیدن کنید، زیرا می‌توانید در این بازارچه ها سوغاتی های خوب با قیمت مناسب پیدا کنید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو