هزینه ویزای کانادا به چه صورت می باشد؟ (بخش سوم)




هزینه ویزای کانادا

هزینه ویزای کانادا سام سیر

 

آشنایی با هزینه های ویزای کانادا 

همانطور که گفته شد هزینه ویزای کانادا به عواملی بستگی دارد. عواملی مثل نوع ویزای کانادا. هر یک از انواع ویزای ها کانادا قیمتی متفاوت دارند. مثل قیمت ویزای توریستی کانادا قطعا با قیمت ویزای دانشجویی کانادا متفاوت است. به طور کلی یکی از هزینه های سفر یا مهاجرت به کانادا به نهیه ویزای کانادا مربوط می شود و همین طور یکی دیگر از هزینه ها مربوط به تهیه بلیط هواپیما کانادا می باشد.

 

در ادامه قسط داریم شما را با هزینه های انواع ویزای کانادا آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

هزینه ویزای مولتی کانادا

 

یکی از انواع ویزای کانادا، ویزای مولتی کانادا است که به نام ویزای مولتیپل نیز شهرت دارد. این نوع از ویزا که از آن به عنوان ویزای توریستی نیز یاد می شود، ویژگی خهای خاص خود را دارد. این ویزا محدودیت زمانی ندارد و هر بار که افراد آن را تهیه کنند می توانند به مدت 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشند. در ادامه درباره هزینه ویزای کانادا بیشتر سخن می گوییم.

 

نکته ی دیگری که درباره ی ویزای مولتی کانادا وجود دارد این است با به پایان رسیدن اعتبار پاسپورت فرد اعتبار ویزای مولتی آن نیز به پایان می رسد. از آنجایی که اعتبار پاسپورت ها  5 ساله می باشند، به این نوع از ویزای کانادا، ویزای 5 ساله نیز گفته می شود. بخواهیم درباره هزینه این نوع ویزا صحبت کنیم باید بگویم که بسته به شرایط فرد متفاوت است.

 

برای نمونه افرادی که قبلا از این نوع ویزا تهیه کرده اند و سابقه ی گرفتن آن را دارند نسبت به افرادی که برای اولین بار برای اخذ این نوع ویزای کانادا اقدام می کنند، هزینه کمتری بابت مراحل دستیابی به آن می پردازند. این افراد برای رفتن به کانادا نیاز به بلیط هواپیما کانادا نیز علاوه بر ویزای کانادا دارند.

 

هزینه ویزای کانادا، سوپر

 

یکی دیگر از انواع ویزای کانادا سوپر ویزای کانادا می باشد که به عنوان ویزای والدین نیز مشهور است. این نوع ویزا نیز جزو دسته ی ویزای توریستی کانادا می باشد. این ویزا علاوه بر اینکه برای والدین فردی که در کانادا اقامت دارد صادر می شود، برای پدر بزرگ و مادر بزرگ فرد نیز می توان صادر کرد.

 

البته صدور این نوع ویزا یکسری شرایطی دارد. فرد حتما باید اقامت کانادا داشته باشد و درآمد سالانه اش چیزی حدود 24 هزار دلار باشد. خانواده فردی که چنین شرایطی دارد می تواند سوپر ویزای کانادا تهیه کند. این نوع ویزا 10 سال اعتبار دارد و افراد با هر بار ورود به خاک کانادا می توانند 2 سال اقامت کنند.

 

افرادی که برای رفتن به کانادا متقاضی هستند این نوع ویزا را نسبت به سایر ویزا های توریستی بیشتر دوست دارند و ویزای محبوب این افراد می باشد زیرا در گرفتن و طی کردن مراحل آن زیاد سخت گیری نمی شود. چنانچه فرد دعوتنامه معتبری داشته باشد، به آسانی می تواند برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنند. البته این افراد باید توجه کنند که برای رفتن به کانادا فقط به ویزای کانادا نیاز نیست. درست است که اولین گام برای رفتن به کانادا گرفتن ویزا است اما بعد از این کار باید برای رزرو بلیط هواپیما کانادا اقدام کرد.

 

هزینه ویزای کانادا، سوپر تقریبا 450 دلار می باشد. البته برای این نوع ویزا تخفیفاتی نیز وجود دارد که بر طبق شرایط فرد ممکن است اعمال شود. هزینه های رفتن به کانادا فقط به هزینه ویزای کانادا مربوط نمی شود برای رفتن به کانادا باید به هزینه بلیط هواپیما کانادا و هزینه های اقامت نیز فکر کرد.

 

شما می توانید برای اینکه از هزینه های بلیط هواپیما کانادا مطلع شوید وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید. همچنین می توانید در این سایت به صورت آنلاین آن را رزرو کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو