جاذبه های گردشگری چین




 

 

جاذبه های گردشگری چین

 

Description: C:\Users\mehrara\Pictures\جاهای-دیدنی-چین.jpg

 

 

اگر به دنبال سفر به مکان و یا جایی هستید که دیدنی های مختلف و متنوعی دارد حتما باید با تهیه بلیط هواپیما و تور چین سفر خود را کاملا برنامه ریزی کرده و از سفر خود لذت ببرید.کشور پهناور چین چهارمین کشور پهناور دنیا می باشد بنابراین جاذبه ای بسیار دیدنی و خیره کننده ای را در خود جای داده است که جاذبه های توریستی و آثار فرهنگی و انواع دیدنی ها و کالاها و ... شامل می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری چین و تور چین مارا در سایت سام سیر دنبال نمائید.

 

 

پایتخت کشور چین پکن

 

 

یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور چین پکن است که بناهای تاریخی و فرهنگی زیادی را در بر دارد که لازم است شما با تهیه تور چین و خرید بلیط هواپیما سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.دیوار بزرگ چین قلعه ای تابستانی که از آن به عنوان خانه ی بهشت یاد میشود یکی از جاذبه های گردشگری این کشور می باشد.شهر پکن حدود 21میلیون جمعیت دارد که هر چند شلوغ بوده اما امکانات لازم و کافی برای یک اقامت و زندگی خوب و مناسب را دارد اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید مارا در وب سایت سام سیر و تهیه تور چین ارزان قیمت و بلیط هواپیما دنبال نمائید.

 

 

چراغ های شانگهای و جاذبه های دیدنی آن

 

 

بزرگترین و شلوغ ترین شهر چین شهر شانگهای بوده که بسیاری از افراد آن را با نام شهر آسمان خراش می شناسند.شهر شانگهای به علت داشتن غذاهای اصیل کشور چین یکی از بهترین شهرهای این کشور می باشد به طوری که شانگهای غذاهای خیابانی معروفی نیز دارد که از میان آنها می توان به Qibao Old اشاره کرد. در شهر شانگهای هتل های لوکس 5 ستاره و برج های بلند بسیاری وجود دارد که باعث حیرت شما میشود .اگرچه مساحت شهر شانگهای نسبت به پکن کمتر است اما به علت صنعتی بودن و شرایط توریستی و گردشگری جمعیتی زیاد را در خود جای داده است که همین باعث شده تا رونق اقتصادی آن بالا باشد .

 

 

پارک جنگلی  Zhangjiajie چین

 

 

پارک جنگلی چین در غرب استان هونان قرار دارد که به دلیل فیلم آواتار که در آن گرفته شده مشهور شده است . نوک قله های این پارک بسیار زیبا درلفافه ای از ابرها قرار گرفته که جذابیت آن را دوچندان کرده و وجود منطقه معروف تیاتمن که صخره های عمودی و اسکای واک ترسناک شیشه ای را در خود جای داده است باعث شده تا یک چشم انداز مبهوت کننده و بسیار زیبا باشد و شما با خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت و تور چین سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

 

 

سربازان سفالی چین

 

 

کسی نمی تواند از کشور چین دیدن کند بدون اینکه تراکوتا واریرز را ندیده باشد .این مکان سربازان سفالی بسیاری دارد که برجسته ترین کاوش باستانشناسی در قرن 20 می باشد که در سال 1970 میلادی کشف شده و امروزه نیز در میان توریست هایی که به کشور چین سفر می کنند از محبوبیت زیادی برخوردار است و شما نیز با تهیه بلیط هواپیما و تور چین می توانید از این جاذبه ای گردشگری دیدن نمائید و لذت ببرید.

 

 

معبد بهشت چین

 

 

معبد بهشت چین که در جنوب پکن قرار دارد دومین جاذبه گردشگری در این شهر است که توسط اپراطور سلسله  مینگ  ساخته و بنا شده است. این معبد دارای یک معماری حیرت آور است که گنبد آبی رنگ با شکل منحصر به فردی دارد که باعث شده تا این مکان به نام معبد بهشت شناخته شود.به شما توصیه می شود که برای داشتن یک سفر بسیار خوب و لذت بخش با تهیه تور چین و بلیط هواپیما سفری خوش و به یاد ماندنی را برای خود بهارمغان بیاورید.



نظرتان را بنویسید







منو