قیمت انواع ویزاهای کانادا




 

قیمت ویزای کانادا

 

هزینه ویزای کانادا سام سیر

 

آشنایی با قیمت انواع ویزاهای کانادا

 

همان طور که می دانید ویزای کانادا، نوع های مختلفی دارد که هر یک برای یک کار خاص صاد می شود و همین طور هر یک هزینه ای متفاوت دارد. قیمت ویزای کانادا به نوع و عوامل دیگری بستگی دارد. ادامه هزینه ویزای کانادا در نوع های مختلف را برای شما شرح می دهیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید. البته برای مهاجرت به کانادا علاوه بر ویزا به بلیط خارجی به مقصد کانادا نیز احتیاج دارید.

 

هزینه ویزای کانادا شامل موارد مختلفی است. هزینه هایی مثل اضافه کردن دعوت نامه، برنامه سفری، ارائه رزرو بلیط خارجی و اچر هتل ( البته در برخی از آژانس هایی هواپیمایی این بخش رایگان است) و همین طور وقت انگشت انگاری ( که در بعضی از آژانس ها رایگان است) برای اخد ویزا وجود دارد.

 

قیمت ویزای کانادا حدودا 300 دلار می باشد. که این مبلغ با پرداخت هزینه های مدارک و انگشت انگاری محاسبه شده است.

 

هزینه ویزای کانادا با دلار آمریکا بایستی پرداخت شود. اما برای کمتر شدن درصد خطای پرداختی با کارت پایه دلار نیز می توان پرداخت کرد که درصد خطا را به مقدار زیادی کاهش می دهد.

 

 

در این مطلب موارد زیر را می‌خوانید

 

 

  • هزینه ویزای کانادا

 

  • هزینه ویزای کانادا تضمینی

 

  • هزینه پیکاپ ویزای کانادا

 

  • قیمت ویزای تضمینی کانادا

 

  • هزینه ویزای مولتیپل کانادا

 

 

مقایسه هزینه ویزای کانادا بین دو شرکت فرضی

 

 

 در برخی از موارد ممکن است قیمت ویزای کانادا در دو شرکت متفاوت باشد. به طور مثال یک شرکت 300 دلار دریافت کند یک شرکت چند صد دلار. این موارد در برخی از افراد تصور غلطی ایجاد می کند. این افراد تصور می کنند شرکت هایی که هزینه ویزای کانادا آنها کمتر باشد، امکان ریجکت شدن آنها بیشتر است و شرکت هایی که قیمت ویزای کانادا آنها بیشتر است امکان ریجکت شدن آن کمتر است. باید به این افراد بگویم بین دو شرکتی که هزینه بیشتر و هزینه کمتر می گیرد تفاوتی وجود ندارد و هیچ ربطی به ریجکت یا ریجکت نشدن ندارد.

 

 

قیمت ویزای تضمینی کانادا

 

 

 

هزینه ویزای تضمینی کانادا چقدر است؟

 

هزینه ویزای کانادا از انوع ویزایتضمینی حدود 300 دلار می باشد. در ویزای تضمینی می توان با اضافه کردن دعوتنامه به مدارک شما احتمال ویزا شدن را تا 90% افزایش دهد. اما این موضوع قیمت ویزای کانادا از نوع ویزای تضمینی را تا 10000 دلار افزایش می دهد.

 

برای اخذ ویزای کانادا چه هزینه‌هایی به هزینه‌های بالا اضافه می‌شود؟

 

یکسری از هزینه ها وجود دارد که بایستی به هزینه هایی که در بالا ذکر شده است اضافه کرد. هزینه ی پیکاپ ویزای کاناد و همین طور هزینه خرید بلیط خارجی و هتل و .. برای رفت و برگشت به شهرهایی خارج از ایران مثل دبی، استانبول، آنکاراو .... . این هزینه را نیز باید به هزینه ویزای کانادا اضافه کرد.

 

 

اگر تعداد نفرات بیشتر شود هزینه گرفتن ویزای کانادا کمتر می‌شود؟

 

 

 برای این مورد هیچ قانون خاصی وجود ندارد اما هر چه تعدا بالاتر باشد خب طبیعتا ممکن است در برخی از کار ها برای آنها تخفیفی وجود داشته باشد.

 

 

هزینه ویزای کانادا با دعوتنامه

 

 

 

قیمت ویزای کانادا با دعوتنامه و ویزای کانادا معمولی چه میزان تفاوت دارد؟

 

 

در وضعیتی که فرد متقاضی شرایط خوبی در سابقه سفر و همین طور تمکن مالی داشته باشد نیازی به دعوتنامه ندارد و قیمت ویزای کانادا آن 300 دلار می باشد. در غیر این صورت بهتر است فرد دعوتنامه داشته باشد.

 

علاوه بر این هزینه ها بایستی هزینه های مربوط به خرید بلیط خارجی رفت و برگشت برای پیکاپ ویزا و همین طور خرید بلیط خارجی برای کانادا را نیز فرد متقاضی در نظر بگیرد. پس علاوه بر هزینه ویزای کانادا هزینه های ریز دیگری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. 

 



نظرتان را بنویسید







منو