تور چین سفری به سرزمین جاذبه ها




 

سرزمین جاذبه ها

 

تور چین سام سیر

 

معرفی تور چین سفری به سرزمین جاذبه ها

 

 

مشاغل و دغدغه های روزمره مردم سبب می شود که همواره در پی راهی برا ی گذران اوقات فراغت و سرگرمی که به دور از دنیای کار باشند، گردشگری یکی از بهترین روشها برای گذران اوقات فراغت است. افراد معمولا برای استراحت و سرگرمی به سایر مناطق دنیا سفر میکنند.کشور چین امروزه یکی از بهترین مناطق برای گردشگری است. در سالهای اخیر کشور چین توانسته است خدمات قابل توجهی را برای گردشگران ارائه دهد. تور چین و تهیه بلیط خارجی در اکثر کشورها اجرا می شود.

 

چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور دنیا سرشار از جاهای دیدنی و تاریخی است. کشور چین دارای تمدنی منحصر به فرد و طبیعت بکر و مناظری ستودنی است. با تور چین گردشگران می توانند به یکی از گسترده ترین و پرجمعیت ترین کشورهای دنیا سفر کنند و از مناطق فوق العاده دیدنی این کشور لذت ببرند.

 

امروزه کشور چین بعد از آمریکا دومین غول اقتصادی دنیاست. بیشتر تحول در اقتصاد این کشور به دلیل بهبود صنایع و تولیدات این کشور و صادرات آن به سایر مناطق دنیاست. یکی از دلایل تحول اقتصادی چین در نیم قرن گذشته سرمایه گذاری در بهبود زیرساختهای مربوط به گردشگری در این کشور است. در ابتدا کشورهای خارجی و پیشرفته به سرمایه گذاری گردشگری در چین می پرداختند اما امروزه مردم کشور چین به صورت خود کفا در زمینه گردشگری فعالیت می کند و تورهای بین المللی برگزار میکند. کشورهای اروپایی بیشتر میزان درخواست بلیط خارجی کشور چین را دارند.

 

در تور چین سفری خواهیم داشت که علاوه بر بر گذران اوقات فراغت و تعطیلات رویایی می توانیم مطالعه ای بر تاریخ و تمدن باستانی این کشور داشته باشیم. تور چین یکی از مناطقی است که برای گردشگری انتخاب می کنیم و برای تهیه بلیط خارجی این کشور می توانیم به تورها و آژانس های گردشگری مراجعه کنیم.

 

تور چین همه زیرساخت های لازم سفر به این کشور را دارد. کشور چین علاوه آب و هوا، طبیعت و سواحل زیبا و دیدنی دارای مناطق تاریخی بسیاری چون دیوار چین است. همینطور در سالهای اخیر کشور چین در راستای جذب گردشگران سراسر دنیا اقدام به تحول و بهبود زیرساخت های خود کرده است. در این زمینه می توان از هتل های لوکس و فرودگاه های مجهز بین المللی این کشور نام برد. تور چین سبب تحول اقتصادی و اجتماعی این کشور شده است به همین دلیل مردم کشور چین همواره در تلاش برای گسترش جذب گردشگر از سراسر دنیا هستند و در همین راستا همچنان در حال تجهیز منابع و مناطق گردشگری خود هستند و سرمایه گذاری های کلانی در این زمینه انجام می دهند.

 

 

جاذبه های گردشگری تور چین:

 

  • گستردگی جغرافیایی و آب و هوای متنوع
  • امکان دیدنی مثل دیوار چین، معبد بهشت، شهر ممنوعه، کاخ تابستانی پکن، معبد لاما و ...
  • برگزاری جشنواره ها و اعیاد کشور چین
  • برگزاری نمایشگاه­های بین المللی
  • مراکز تفریحی و هتلهای لوکس
  • غذاهای متنوع و خوشمزه
  • حیات وحش دیدنی
  • دسترسی به سایر وسایل نقلیه عمومی

 

 

برای برگزاری تور چین به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

 

همانطور که می دانید لازمه سفر به هر کشوری آگاهی از قوانین آن کشور و شرایط و فرهنگ آن کشور است. بهتر است که قبل از سفر به این کشور اطلاعات جامعی از فرهنگ، تاریخ و قوانین این کشور کسب کنیم. کشور چین هم مانند سایر کشورها دارای قوانین منحصر به خودش است. معمولا راهنمایان و مسئولان تورهای گردشگری شما را از این قوانین آگاه می کنند، اما بهتر این است که خودتان هم مطالعه مختصر و مفیدی درباره تور چین  انجام دهید. با مطالعه و آگاهی از تور چین  می توانید از فرهنگ و آداب و رسوم مردم چین، جاذبه های دیدنی و مکان های سرگرمی و تاریخی این کشور نیز آگاه شود.

 

برای برگزاری تور چین قبل از هر چیز باید اطلاعاتی از این کشور به دست آورد و بعد اقدام به اخذ ویزا کرد. برای خرید اینترنتی بلیط خارجی کشور چین می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

 

برای گرفتن ویزای تور چین و تهیه بلیط خارجی چین داشتن این مدارک الزامی است:

 

  • داشتن گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی همه صفحات شناسنامه
  • 2 قطعه عکس تمام رخ

 

شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی آژانس هواپیمایی ما اقدام به مشاوره برای اخذ ویزای تور چین و تهیه بلیط خارجی این کشور کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو