ایتالیا کشور جاذبه های متنوع و دیدنی




 

تور ایتالیا سام سیر

 

معرفی ایتالیا کشور جاذبه های متنوع و دیدنی

 

 

گردشگری و مسافرت کردن بهترین راه گذران اوقات فراغت و ایجاد سرگرمی است. حتما برای شما پیش آمده است که به دنبال راهی برای رها شدن موقتی از کار ها و مشاغل روزانه باشید. معمولا هر تعطیلاتی که پیش می آید افراد به دنبال مکان هایی برای مسافرت می گردند. این مکان ها هم می تواند دارای جاهای تفریی و سیاحتی باشد و هم اماکن تاریخی یا منابع طبیعی باشد. افرادی که بیشتر ماجراجو هستند و مشتاق دیدن سایر نقاط دنیا هستند علاقمندند که به سفرهای خارجی بروند. تور ایتالیا یکی  از سفرهای جذاب و دیدنی خارج از کشور می باشد.

 

 

چرا تور ایتالیا را انتخاب می کنیم؟

 

 

ایتالیا کشوری است که در جنوب اروپا قرار گرفته است و نقشه آن همانند یک چکمه است. پایتخت این کشور شهر رم است و دارای دو جزیره مهمه سیسیل و ساردنی است که در دریای مدیترانه قرار دارند. امروزه ایتالیا به عنوان کشور توسعه یافته به شمار می آید. ایتالیایی دارای تاریخ و تمدنی غنی و باستانی هستند. ابتدا یونانی ها و بعد رومی ها در زمان باستان در این کشور حکومت می کردند. شما می توانید در تور ایتالیا ارزان تمامی آثار به جا مانده از حکومت هایی که در این کشور فرمانروایی کردند را از نزدیک  مشاهده کنید و آن ها را با سایر نقاط مقایسه کنید. در تور ایتالیا شما امکانی مانند کلیساهای به جا مانده از قرون وسطی، برج پیزا و غیره را مشاهده کنید. همانطور که می دانید ایتالیا طبق اعلام یونسکو نیمی از آثار فرهنگی دنیا را در خود جای داده است. پس با خرید بلیط هواپیما به ایتالیا این شانس را به خود بدهید.

 

 

غذای ایتالیایی یکی از جاذبه هایی که نمی توان از آن چشم پوشید!

 

غذاهای ایتالیایی دارای تنوع زیادی است و این تنوع افراد زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. ایتالیا یکی از کشورهایی است که بهترین غذا ها را به شما در تور ایتالیا ارائه می دهد. بهترین آشپزهای دنیا ایتالیایی هستند که غذاهای اصیل و باکیفیتی به مردم سراسر دنیا ارائه می دهند. غذاهای خوشمزه ولذیذی همچون پاستا و ماکارونی های گوناگون، پیتزاهای خوش طعم و جذاب، لازانیاهای عالی و غیره همه را شما می توانید با رزرو تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما کشور ایتالیا امتحان کنید.

 

 

بهترین رستوران‌های ایتالیا کدامند؟

 

                                                                                             

    رستوران دل دوگه در ونیز                                                               Club del Doge Restaurant (Venice

   رستوران انوتکا پینچیوری در فلورانس                                           Enoteca Pinchiorri (Florence)

 

    بهترین پیتزا ناپلی در میش                                                         L'Antica Pizzeria da Michele (Naples)

 

 

 

خدماتی که در تور ایتالیا به شما ارائه می شود چه چیزهایی را شامل می شود؟

 

  • اخذ ویزای معتبر شینگن
  • تهیه بلیط هواپیما برای رفت و برگشت کشور ایتالیا
  • راهنمایان سفر و تور لیدر هایی که به زبان فارسی حرف می زنند
  • هتل های لوکس و صرف صبحانه
  • بیمه نامه های که مربوط به مسافرت و برگزاری تور هستند.
  • بازدید از امکان دیدنی ایتالیا
  • معرفی جاذبه های منحصر به فرد کشور ایتالیا
  • گشت در شهرهای معروف این کشور مانند ونیز، فلورانس و غیره

 

پس بهتر است با توجه به بالارفتن روزانه قیمت ارز در انتخاب تور ایتالیا تأخیر نکنید و حتما با مشاوره با کارشناسان و راهنمایان سایت سام سیر و خرید بلیط هواپیما کشور ایتالیا به دیدن جاذبه های دیدنی کشور ایتالیا بروید.



نظرتان را بنویسید







منو