رویایی ترین مقصد موجود در آسیا




 

مقصد رویایی آسیا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با رویایی ترین مقصد موجود در آسیا

 

یک تیکه از بهشت را می توان در کشور مالدیو بر روی زمین دید. این کشور بسیار زیبا به صورت جزیره ای می باشد و در اقایونس هند واقع شده است. پایتخت این کشور ماله می باشد. مجمع الجزایر مالدیو در قسمت جنوب غربی کرانه های هندوستان واقع شده است و کمترین فاصله آن تا کرانه هاب هند،600 کیلومتر می باشد. برای یکبارم که شده با تور مالدیو و یا با خرید بلیط ارزان هواپیما مالدیو به این بهشت روی زمین سفر کنید.

 

مالدیو دارای 1192 جزیره مرجانی کوچک ، مسطح و کم ارتفاع و همین طور تعدا زیادی آبسنگ است که فقط 202 جزیره از آنها مسکونی می باشند. این جزیره ها روی هم رفته 298 کیلومتر مربع پهناوری دارند و فقط 0.3% کشور مالدیو را پوشش می دهند. حتما با تور مالدیو هیجان انگیز و یا با خرید بلیط هواپیما مالدیو به این کشور زیبا سفر کنید.

 

بهتر است بدانید که قلمرو دریایی مالدیو با 850 کیلومتر طول و 130 کیلومتر عرض، 115300 کیلومتر مربع مساحت  دارد. ارتفاع هریک از این جزیره ها از سطح دریا بیشتر از 3 متر نمی باشد. مالدیو جزو جزایری است که تپه ماهور و رودخانه ای ندارد. در جزیره مالدیو به دلیل وجود سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ موجود در آن و همین طور وجود مرداب های صاف و زلال و درختان نارگیل، به یک محیطی برای استراحت و آرامش اعصاب و روان تبدیل شده است. بنابراین برای کسب آرامش بهتر است تور مالدیو را انتخاب کنید و با خرید بلیط ارزان هواپیما مالدیو به این کشور زیبا سفر کنید.

 

در این جزیره به طور معمول هر هتل بر روی جزیره ای کوچک قرار گرفته است که به نوبه خود یک شهر کوچک محسوب می شود و همین طور کلیه امکانات رفاهی در آن یافت می شود. شما در تور مالدیو می توانید از تفریحات آبی، غذاهای بین الملی و محلی و موزیک های زند و...نهایت لذت را کسب کنید. جدا از این موارد شما آرامش بی نظیری در این جزیره کسب می کنید که تا مدت ها حال و هوای شما خوب می شود.

 

نکته ی جالب دیگری که درباره این جزیره زیبا وجود دارد این است که به طور معمول رفت و آمد بین جزایر با قایق های پر سرعت می باشد که خود این مسئله نیز جزو یکی از جاذبه های گردشگری مالدیو محسوب می شود. نکته ی منحصر به فرد و جالب دیگری که درباره این امر وجود دارد این است که در مسیر رفت و آمد بین جزایر می توانید شنای ماهی های پرنده و دلفین ها را از نزدیک مشاهده کنید، که این مسئله یک تجربه ی بی نظیر در تور مالدیو می باشد. شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما نیز به این مقصد سفر کنید.

 

یک راه دیگر برای رفت و آمد بین جزایر وجود که بسیار جالب است، افراد می توانند به وسیله هواپیمای دریایی این مسیر را طی کنند و از مناظر بسیار زیبا و حیر آور اقایونس هند لذت ببرند. بنابراین اگر با تور مالدیو یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد سفر کردید، حتما از این جاذبه های منحصر به فرد استفاده کنید.

 

 

امکانات رفاهی

 

 

این جزیره زیبا و پر طرفدار دارای امکانات رفاهی کامل برای مسافران خود دارد. در این جزیره هتلهایی به همراه ویلاهای روی آب دارد که خود تمام امکانات رفاهی لازم را برای مسافران فراهم کرده است همچنین در این هتل ها مراکز تفریحی برای کودکان نیز در مظر گرفته اند. اگر بخواهیم تعدای از جاذبه های این جزیره را نام ببریم می توانیم حباب سازی برای کودکان، مسابقات قایق های بادبانی، غواصی بزرگسالان و غواصی مخصوص کودکان، شنا و کلک سواری بر روی کلک های چوبی، تماشای دلفین ها و اسکی روی آب را نام برد.

 



نظرتان را بنویسید







منو