آشنایی با فرودگاه بین المللی نانت در فرانسه(بخش دوم)




 

فرودگاه فرانسه

 

تور فرانسه سام سیر

 

آشنایی با فرودگاه بین المللی نانت در فرانسه

 

در کشور فرانسه فرودگاههای زیادی وجود دارد که برای ورود به این کشور میتوان از آنها استفاده نمود. فرودگاه بینالمللی نانت یکی از بزرگترین و مهمترین فرودگاههای موجود در این کشور میباشد که با استفاده از آن همه ساله افراد زیادی که قصد دارند با استفاده از تور فرانسه به این کشور سفر کنند وارد فرانسه خواهند شد. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتر در رابطه با این فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با این فرودگاه بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

خدمات و امکانات موجود در این فرودگاه بینالمللی

 

 

در این فرودگاه برای مسافرانی که قصد دارند که از طریق آن با استفاده از  بلیط خارجی و داخلی به انجام سفری هوایی بپردازند انواع مختلفی از خدمات و امکانات ارائه خواهد شد.

 

 

صرافی و خدمات مالی

 

 

یکی از خدماتی که میتوان در این فرودگاه مشاهده کرد و در صورتی نیاز از آن استفاده نمود صرافی و خدمات مالی میباشد. در این فرودگاه این نوع خدمات توسط شرکت ICE ارائه خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید در هنگام ورودتان به این فرودگاه از طریق تور فرانسه ارزان قیمت از خدمات ارائه شده توسط این شرکت بهرهمند شوید میتوانید در روزهای دوشنبه و جمعه از ساعت 8 الی 8:45 بعد از ظهر و روزهای سه شنبه، چهارشنبه، شنبه و یکشنبه از ساعت 8 صبح الی 5:45 بعد از ظهر و در روزهای پنچ شنبه از ساعت 8 صبح الی 7:45 بعد از ظهر به دفتر این شرکت در این فرودگاه مراجعه نمایید. در این دفتر میتوانید انواع مختلفی از فعالیتهای مالی را انجام دهید و در صورت نیاز به تبدیل ارز مورد نظرتان اقدام نمایید.

 

 

خورد و خوراک

 

 

یکی از مهمترین مسایلی که در هنگام سفر افرادی که با خرید بلیط خارجی و داخلی  در فرودگاهها به آن نیاز پیدا خواهند کرد موارد خوراکی میباشد. در این فرودگاه برای رفع این نوع نیاز مسافران نیز تدابیر مختلفی اندیشیده شده است. در صورتی که با استفاده از تور فرانسه وارد این فرودگاه شدید میتوانید در گوشه و کنار این فرودگاه انواع مختلفی از کافه و رستوران را مشاهده کنید که انواع مختلفی از غذاها و خوراکیها را در اختیار شما قرار خواهند داد. توجه داشته باشید که تا تاریخ نوشته شدن این مقاله هیچ کدام از کافهها و رستورانهای موجود در این فرودگاه به شکلی 24 ساعته در حال فعالیت نمیباشند. از بهترین رستورانهایی که میتوان در این فرودگاه از خدمات ارائه شده توسط آن بهرهمند شد میتوان به رستوران لا بریوش دوره اشاره کرد که در صورت تمایل میتوانید آن را در سالن شماره 3 پیدا کنید.

 

یکی دیگر از رستورانهای خوب موجود در فرودگاه بینالمللی نانت رستوران لو گراند کومتوآ میباشد که در سالن شماره یک این فرودگاه قرار گرفته است. رستوران لا تراس که در سالن شماره 3 قرار گرفته است و رستوران بار در سالن 1 از دیگر مکانهایی هستند که میتوانید در صورت تمایل از آنها و خدماتی که توسط آنها ارائه خواهد شد بهرهمند شوید. در این فرودگاه افراد زیادی حضور پیدا میکنند که با استفاده از بلیط خارجی قصد انجام سفر هوایی دارند و از خدمات ارائه شده در این نوع مکانها استفاده خواهند کرد و با توجه به نظرسنجی که در این فرودگاه به عمل آمده است از خدمات ارائه شده در آن رضایت کافی را داشتهاند. یکی از موضوعاتی که در این نظر سنجی از مسافران پرسیده شده بود  میزان کیفیت غذاهای ارائه شده در رستورانهای موجود در این فرودگاه بینالمللی بوده که اکثر غریب به اتفاق مسافران تقریبا از کیفیت غذاهای موجود و همچنین تنوع آنها رضایت داشتند و استفاده کردن از این نوع خدمات را به دیگر مسافران نیز پیشنهاد دادهاند.



نظرتان را بنویسید







منو