آنچه باید درباره تور ایتالیا بدانید




 

تور ایتالیا سام سیر

 

 

آنچه باید درباره تور ایتالیا بدانید

 

 

همانطور که می دانید ایتالیا در زمینه فوتبال زبانزد خاص و عام می باشد و از دوران قدیم بازیکنان ایتالیا در جان به خصوص در ایران مهروف و محبوب بودند، به طورر مثال از روبرتو باجو گرفته تا مونتلا که بازیکنان تیم ملی ایتالیا بودند. شما می توانید با تور ایتالیا این کشور زیبا و فوتبالی را از نزدیک ببینید. این کشور فقط از لحاظ فوتبال زبانزد عام و خاص نیست بلکه معماری زیبا و شگفت انگیز این کشور نیز در بین مردم جهان بسیار معروف است. کشور ایتالیا سرزمینی است که دارای آثار معماری شگفت انگیزی می باشد که مشابه آن در هیچ کجای جهان وجود ندارد.

 

 

یکی دیگر از ویژگی های کشور ایتالیا وجود غذاهای لذیذ و خوشمزه ایتالیایی است!

 

 

ایتالیا از لحاظ جغرافیایی در مرکزیت دریای مدیترانه است. با اینکه این کشور در قاره اروپا وجود دارد ولی از لحاظ شکل ظاهری و فرهنگ و آداب و معاشرت، کاملا شبیه به ایرانی ها هستند. افراد ایتالیایی همین طور از لحاظ ظاهر و همین طور ذائقه غذایی بسیر شبیه به ایرانی ها هستند. جالب است بدانید که ایتالیایی ها نیز از نسل آریایی ها می باشند.. همپچنین شما با سفر به ایتالیا می توانید با فرهنگ مردم آنجا از نزدیک آشنا شوید. یکی از پر طرفدارترین تورهای جهان، تور ایتالیا است که سالانه تعداد زیادی از مردم جهان آن را تهیه می کنند و برای دیدن  جاذبه های گردشگری  به این کشور سفر می کنند.

 

واحد پول ایتالیا چیست؟

 

در سفر هیجان انگیز خود به ایتالیا و بازدید از موزه‌ها و نشستن در کافه‌ها به راحتی و مطمئن می‌توانید از یورو استفاده کنید.

 

چرا ایتالیا مقصدی جذاب است؟

 

 

به دلیل اینکه ایتالیا در مرکزیت مدیترانه قرار دارد از تاریخ غنی برخوردار می باشد و تبادلاتی که به وسیله این کشور در طی قرن ها انجام می شود بر روی مردم، اقتصاد و فرهنگ آنها بسیار تاثیر گذاشته است. شما می توانید با تور ایتالیا یا با خرید بلیط واپیما به این مرکز مدیترانه سفر کنید و تاریخ غنی آن را از نزدیک ببینید. یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد رونق اقتصادی در ایتالیا شده است همین صنعت گردشگری می باشد. از شهر های مهم و توریستی ایتالیا می توان رم ، فلورانس ، ونیز را نام برد. این کشور برای زوج های تازه ازدواج کرده نیز می تواند سفری بسیار متنوع باشد.



نظرتان را بنویسید







منو