سفر به جذاب ترین نقطه جنوبی زمین




 

جذاب ترین نقطه زمین

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

آشنایی با سفر به جذاب ترین نقطه جنوبی زمین

 

اگر به سفر کردن و گردشگری علاقه دارید حتما باید به تورهای شگفت انگیز سراسر دنیا بروید و همواره تجربه های جدیدی از سفر کردن به سایر مناطق دنیا را به دست آورید. اگر به دنبال رفتن به سرزمین های پر از شگفتی و حیات وحش جذاب هستید باید به شما تور بسیار پر جاذبه آفریقای جنوبی را معرفی کنیم که در فهرست تورهای شگفت انگیز و رویایی قرار دارد. شما در تور آفریقای جنوبی هر آن چیزی که از یک سفر عالی و متنوع انتظار دارید را تجربه خواهید کرد.

 

 

معرفی کشور آفریقای جنوبی

 

کشور آفریقای جنوبی کشوری پهناور و زیبا واقع در جنوب آفریقا است. این کشور در همسایگی زیمبابوه، موزامبیک، نامیبیا قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که کشور دیگری به نام کشور لسوتو داخل کشور آفریقای جنوبی قرار دارد. کشور آفریقای جنوبی به دو اقیانوس هند و اطلس از طریق دماغه امید نیک راه دارد.

 

 

جاذبه های تور آفریقای جنوبی

 

شما در تور آفریقای جنوبی متفاوت ترین و بهترین تجربه های گردشگری را به دست می آورید. تور آفریقای جنوبی شامل مناطق بسیار دیدنی و فوق العاده، طبیعت شگفت انگیز، فرهنگ متنوع و غنی و تاریخ بسیار جذاب، حیات وحش حیرت انگیز و ... می باشد که هر گردشگری که علاقه زیادی به ماجراجویی دارد تقاضای رفتن به تور آفریقای جنوبی دارد.

 

حیات وحش بسیار شگفت انگیزی در کشور آفریقای جنوبی قرار دارد که شما در تور آفریقای جنوبی می توانید آن را تجربه کنید. شما در تور آفریقای جنوبی و پرواز خارجی به این کشور به پارک های ملی هیجان انگیز آفریقای جنوبی می روید که در زمره اساسی ترین جاذبه های این کشور هستند. شما در تور آفریقای جنوبی حیوانات شگفت انگیزی مانند زرافه، شیر، گور خر، کرگدن، فیل و ... را از نزدیک تماشا می کنید، که این حیوانات به صورت آزادانه در آن محیط زندگی می کنند و شما با اتومبیل مخصوص زندگی و رفت و آمد آن ها را مشاهده می کنید.

 

در تور آفریقای جنوبی شما به سواحل آفتابی بسیار زیبا، اقیانوس ها، بیابان های تماشایی، کوه های منحصر به فرد را ببینید.

 

یکی از نکاتی که برای رفتن به تور آفریقای جنوبی و پرواز خارجی به این کشور باید به آن توجه کنید این است که این کشور در جنوبی ترین قسمت نیمکره جنوبی قرار گرفته است، پس بنابراین زمان فصل ها در این نقطه برعکس نیمکره شمالی است؛ یعنی اگر در حال حاضر در فصل تابستان باشیم در آفریقای جنوبی فصل زمستان است.

 

یکی دیگر از جاذبه های اصلی این کشور فرهنگ مردم آفریقای جنوبی است. شما با پرواز خارجی به آفریقای جنوبی شاهد فرهنگ های متنوع و انواع نژادها و قبایل مختلف هستید. هر کدام از این قبایل فرهنگ و آداب و رسوم مخصوص به خود را دارند. بازدید از این سبک های مختلف زندگی یکی از جذابیت های تور آفریقای جنوبی و پرواز خارجی به آفریقا می باشد.

 

در پرواز خارجی به آفریقای جنوبی شما شهرهای زیبایی را از نردیک می بینید که شامل جاذبه های گردشگری فراوانی هستند که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. شهرهایی مثل ژوهانسبورگ، کیپ تاون، بلومفونتن، پرتوریا از جمله شهرهای مهم این کشور هستند. از جمله مکان های دیدنی داخل شهرها کوه تیبل و تله کابین های واقع در آن که در شهر کیپ تاون هستند، در تور آفریقای جنوبی وجود دارد. در بالای این کوه شما مناظر زیبایی از داخل شهر گرفته تا اقیانوس پهناور را مشاهده خواهید کرد. دماغه امید نیک که یکی از اصلی ترین جاذبه های آفریقای جنوبی است، از بالای این کوه قابل مشاهده است. بازدید از دهکده لسیدی واقع در ژوهانسبورگ نیز بسیار تجربه عالی به شمار می رود، در این دهکده شما می توانید از فرهنگ سنتی آفریقای جنوبی بازدید کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور آفریقای جنوبی و پرواز خارجی به کشور آفریقای جنوبی بهتر است که به سایت سام سیر مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 



نظرتان را بنویسید







منو