موارد ضروری ای که باید درباره ویزای توریستی کانادا بدانید




 

 نکات مهم ویزای توریستی کانادا

 

ویزای توریستی کانادا

 

آشنایی با موارد ضروری ای که باید درباره ویزای توریستی کانادا بدانید

 

ممکن است برای افرادی که قصد دارند برای گرفتن ویزای توریستی کانادا اقدام کنند، یکسری سوال پیش بیاید. این سوال ها عبارتند از چه شرایط برای اخذ ویزای توریستی کانادا وجود دارد که باید بدانیم؟ چه اقداماتی انجام دهیم تا نتیجه بهتری مطلوبی بگیریم و درخواست ویزامون ریحکت نشود؟ مدارکی که برای اخذ انواع ویزای کانادا نیاز است، چیست؟

 

با ویزای توریستی کانادا میتوانید به این کشور توریستی که سالانه میلیون ها گردشگر برای دیدین طبیعت بکر و جاذبه های بی نظیر توریستی به این کشور سفر میکنند با داشتن ویزای توریستی کانادا میتوانید به این کشور برای تفریح یا دیدار خوانواده یا آشناها ب صورت کاملا قانونی سفر کرد اگر میخواهید از این کشور توریستی دیدن کنید باید مجوز ورورد ب این کشور که ویزای توریستی کانادا برخوردار باشید.

 

 

انواع ویزای توریستی کانادا

 

 

(ویزای سینگل،ویزای مولتیپل و سوپر ویزای کانادا )از انواع ویزای توریستی کانادا است ک در ادامه ب آنها رسیدگی میکنیم و شرایط رو باهم برسی و تحلیل میکینیم:

 

 

 ویزای سینگل کانادا

 

این نوع ویزای شما فقط میتوانید یک بار به این کشور سفر کنید (با مدت زمان معین ک برای فرد مشخص شده است) اگر مدت زمان مشخص شده به اتمام برسد فرد دارنده ویزای سینگل کانادا ملزم ب ترک خاک این کشور کانادا می باشد.

 

 

 ویزای مولتیپل کانادا

 

از انواع ویزای کانادا میتوان ب ویزای مولتیپل یا مولتی اشاره کرد ای ویزا ب این شکل هست که به مدت پنج سال اقامت موقت برای فرد دارنده فراهم مکینند ک بعد از تموم شدن مدت اعتبار پنج ساله این ویزا اعتبار خود را از دست میدهد.

 

ویزای مولتیپل یا ویزای مولتی کانادا از جمله ویزای های توریستی کانادا ۵ ساله می باشد که ضمن فراهم کردن اقامت موقت برای فرد، پس از پایان مدت زمان اعتبار پاسپورت، اعتبار خود را از دست می دهد.

 

 

 

 سوپر ویزای کانادا

 

این سوپر ویزای کانادا ویزایی برای پدر و مادر،پدر بزرگ و مادر بزرگ که به ویزای والدین هم شناخته میشود این ویزا برای فردی که دارنده اقامت دائم کشور کانادا میباشد قابل دسترسی هست در کنار داشتن اقامت دائم کانادا داشتن سن قانونی بالای هیجده سال داشته باشد البته گرفتن این نوع ویزا مستلزم ارائه دعوتنامه رسمی و معتبر از کشور کانادا که از سوی فرزند و یا نوه صورت میگیرد. 

 

 

 

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا

 

 

مدت زمان اعتبار انواع ویزای کانادا وابسته و نوع ویزا دارد و هرکدوم متفاوت هستن:

مدت زمان اعتبار ویزای سینگل شیش ماه میباشد و افرادی دارای این نوع از ویزای توریستی کانادا میباشند در صورتی ک از این کشور خارج شوند ملزم ب دریافت مجدد ویزا میباشد.

مدت اعتبار ویزای توریستی کانادا از نوع مولتیپل،پنج سال میباشد.

اعتبار سوپر ویزای کانادا به مدت 3 سال می باشد. نکته ای که باید به آن دقت کرد این است که اعتبار پاسپورت افرادی که دارای این نوع ویزا هستند، 10 سال می باشد.

اعتبار ویزای ماتیپل یا همان ویزای چند بار ورود 6 ماه می باشد. توجه داشته باشید که افرادی که دارای این نوع ویزا هستند بایستی هر 6 ماه از کشور کانادا خارج شوند.

اما توجه داشته باشید که به صورت کلی تا زمانی که اعتبار پاسپورت به پایان برسد، ویزای توریستی کانادا برای افراد اعتبار دارد. بنابراین هر یک از انواع ویزای کانادا دارای مدت زمان خاص خود می باشد.

 

 

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

 

 

دارای پاسپورت معتبر

دارای سلامت کامل جسم و روان

دارای تمکن مالی

دارای برنامه ای دقیق و کامل برای بازدید از کانادا

دادن تعهد برای اثبات بازگشت به کشور خود

نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه

رعایت کردن همه ی قوانینی که برای سفر به کانادا وجود دارد.

 



نظرتان را بنویسید







منو