مراحل دریافت ویزای کانادا




 

مراحل دریافت ویزای کانادا

 

ویزای مولتی کانادا

 

آشنایی با مراحل دریافت ویزای کانادا 

 

برای گرفتن ویزای کانادا مراحلی وجود دارد که بایستی آن مراحل را به درستی انجام دهید. همانطور که می دانید ویزای کانادا دارای انواع مختلفی می باشد که بستگی به نوع نیاز و هذف شما از مسافرت به کانادا صادر می شود. یکسری مدارک کلی برای گرفتن انواع ویزای کانادا وجود دارد که در بین همه ی آنها مشترک است، علاوه بر این مدارک یکسری مدارک خاص برای هر یک از ویزا های کانادا وجود دارد. مثالا مدارک خاص مورد نیاز ویزای دانشجویی کانادا با ویزای مولتی کانادا متفاوت است. در ادامه شما را با این مباحث بیشتر آشنا خواهیم کرد. توجه داشته باشید بعد از قبول شدن درخواست شما برای ویزای کانادا، برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

اولین اقدام شما برای اخد ویزای کانادا این است که به یک آژانس هواپیمایی معتبر که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

 

زمانی که به یک آژانس هواپیمایی معتبر مراجعه می کنید، آنها کارشناس مربوطه را برای مشاوره دادن در اختیار شما قرار می دهند.

 

شما به کارشناس مربوطه هدف خود از مسافرت به کانادا را می گویید، مثلا اگر قرار است برای تحصیل یا کار یا حتی مهاجرت به کانادا بروید را با آنها درمیان می گذارید. کارشناسان مربوطه شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. مثلا اگر قرار است برای تحصیل بروید به شما ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان را پیشنهاد می کنند، یا اگر برای گردش قرار است به کانادا سفر کنید ویزای توریستی کانادا را به شما معرفی می کنند. یا می توانند ویزای مولتی کانادا و دیگر ویزای موجود را به شما معرفی کنند. توجه داشته باشید بعد از قبول شدن درخواست شما برای ویزای کانادا، برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

کارشاناسان بعد از مشورت با شما و انتخاب نوع ویزای مناسب، شرایط اخذ آن را برای شما شرح می دهند. در صورتی که شما شرایط لازم را برای اخذ آن نوع ویزا مثلا ویزای دانشجویی کانادا یا ویزای مولتی کانادا داشتید، می توانید برای دریافت آن اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید بعد از قبول شدن درخواست شما برای ویزای کانادا، برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

حال بایستی مدارک لازم جهت اخذ ویزا را تهیه کنید و آنها را ارائه دهید.

 

همچنین بایستی فرم های درخواست را پر کنید. این فرم ها شامل اطلاعاتی از مشخصات فردی شما می باشد که بایستی به طور کامل و دقیق پر شود.

 

یکی در از موارد ثبت نام برای ویزای کانادا پرداخت هزینه های مربوط به درخواست ویزا و انگشت نگاری است. اگر افراد قرار است به صورت آنلاین برای دریافت ویزای کانادا ثبت نام کنند بایستی هزینه ی مربوط به آن را به وسیله کردیت کارت (کارت اعتباری) بپردازید. همچنین اگر قرار است به صورت حضوری برای دریافت ویزای کانادا ثبت نام کنید بایستی قبل از ثبت نام هزیته ها را پرداخت کنید و فیش واریزی آن را همراه با دیگر مدارک برای ثبت نام ارائه دهید. چه ویزای دانشجویی کانادا چه ویزای مولتی کانادا و پناهندگی چه هر نوع ویزای دیگر بایستی قبل از ثبت نام هزینه ها را پرداخت کنید. توجه داشته باشید بعد از قبول شدن درخواست شما برای ویزای کانادا، برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

بعد از انجام همه ی این مراحلی که در بالا گفته شد، بایستی درخواست خود را به منظور دریافت ویزای کانادا ثبت کنید. توجه داشته باشید که برای ثبت درخواست ویزای دانشجویی کانادا یا ویزای مولتی کانادا یا هر نوع دیگر بایستی مدارک لارم را به یکی از مراکز VAC  تحویل دهید. همانطور که می دانید سفارت خانه کانادا در ایران وجود ندارد. بنابراین مدارک را بایستی به VAC موجود در امارت و ترکیه که نزدیکترین مراکز به ایران می باشند، ارائه دهید. برخی از آژانس های هوایی این کار را برایتان انجام می دهند و نیازی نیست خودتان با خرید بلیط هواپیما به آن کشور ها بروید.

 



نظرتان را بنویسید







منو