مراحل اخذ ویزای دانشجویی کانادا




 

ویزای دانشجویی کانادا

 

ویزای دانشجویی کانادا سام سیر

 

آشنایی با مراحل اخذ ویزای دانشجویی کانادا

 

اگر از علاقه مندان اخذ ویزای دانشجویی کانادا و کسب اقامت در کشور کانادا هستید بهتر است که این مطلب را به دقت خوانده و به توصیه هایی که ما به شما می کنیم توجه کنید. در این مقاله مراحل اخذ ویزای دانشجویی کانادا و پیکاپ ویزای کانادا را توضیح داده ایم. همانطور که مطلع هستید به دلیل استاندارد بالای مؤسسات آموزشی و دانشگاه های کشور کانادا و اعتبار بالای این مؤسسات و همینطور کیفیت بالای زندگی در این کشور باعث شده است که بسیاری از افراد و دانشجویان در صدد تحصیل و ادامه زندگی به این کشور آمریکای شمالی سفر کرده و بلیط خارجی کشور کانادا را تهیه کنند. با ما همراه باشید تا با مطالب بیشتری در رابطه با اخذ ویزای دانشجویی کانادا و پیکاپ ویزای کانادا آشنا شوید.

 

 

چگونه ویزای دانشجویی کانادا را کسب کنیم؟

 

اگر علاقه داشته باشید که در خارج از کشور و کشور کانادا به تحصیل بپردازید و همینطور ویزای دانشجویی کانادا 2020 را اخذ کنید، باید بدانید که کشور کانادا سرمایه گذاری های زیادی را در زمینه آموزش انجام داده است و همه ساله تعداد بالایی از افراد برای کسب ویزای دانشجویی کانادا اقدام می کنند. بنابراین باید توجه داشته باشید که فضای رقابتی برای پیکاپ ویزای کانادا بسیار زیاد است و بعد از انجام دادن چندین مرحله و اخذ ویزا شما می توانید بلیط خارجی مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

1- نخستین اقدام برای گرفتن ویزا اتنخاب دانشگاه یا کالج مورد نظر و بعد ثبت درخواست ویزا می باشد که شما در این مرحله باید از یکی از دانشگاه ها یا مؤسسات این کشور نامه پذیرش دریافت کنید. یعنی در ابتدا باید محل درس و رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد به وب سایت دانشگاه مورد نظر خود رفته و از تمامی امکانات و شهریه دانشگاه مطلع شوید و سپس درخواست خود را ثبت کنید.

 

2- مدرک زبان مد نظر دانشگاه مورد نظر خود را کسب کنید، برای این منظور باید آزمونی جهت تست مهارت زبان انگلیسی در دانشگاه مورد نظر خود بدهید. معمولا آزمون آیلتس و تافل در اولویت هستند. البته آزمون شما به زبان مورد نیاز در دانشگاه و محل تحصیلتان در کانادا بستگی دارد.

 

3- پذیرش تحصیلی را از دانشگاه مورد نظر خود اخذ کنید. یکی از نکات اخذ ویزا دانشجویی و انجام پیکاپ ویزای کانادا این است که بعد از گزینش دانشگاه و کسب مدرک زبان شما باید فرمی که از سوی دانشگاه مورد نظرتان صادر می شود را پر کنید تا نامه پذیرشتان در دانشگاه را دریافت کنید. باید توجه داشته باشید که مدارکی چون مدارک تحصیلی قبلی، کپی گذرنامه و مدرک زبان را در هنگام ثبت درخواستتان داشته باشید و این مدارک را به صورت اسکن شده ارسال نمایید و پس از همه این ها در انتظار نتیجه و پاسخ دانشگاه مورد نظر باشید.

 

4- یکی از مراحل مهم اخذ ویزای دانشجویی کانادا و تهیه بلیط خارجی کشور کانادا این است که رسیدی که جهت پرداخت شهریه دانشگاه مورد نظرتان به شما ارسال می شود را پرداخت کنید که پس از مرحله پذیرش در دانشگاه انجام می پذیرد.

 

5- برای پیکاپ ویزای کانادا و اخذ ویزای دانشجویی باید چندین آزمایش پزشکی را انجام دهید. این آزمایشات به این منظور انجام می شود که صحت و سلامتی کامل شما قبل از پیکاپ ویزای کانادا و تهیه بلیط خارجی مورد تأیید قرار بگیرد. پس از این که این آزمایشات توسط پزشک معتمد دولت کانادا انجام گرفت به شما رسیدی داده می شود که باید بین سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا به همراه خود داشته باشید.

 

به منظور به دست آوردن اطلاعات تکمیلی جهت پیکاپ ویزای کانادا و تهیه نمونه بلیط خارجی کشور کانادا بهتر است که با کارشناسان ما در شرکت هواپیمایی سام سیر در تماس باشید. همینطور برای کسب اطلاع از زمانبندی پروازها و رزرو بلیط خارجی کانادا به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو