آشنایی با آداب و رسوم ملل مختلف جهان (بخش اول)




 

آداب و رسوم ملل

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با آداب و رسوم ملل مختلف جهان (بخش اول)

 

همانطور که می دانید در سراسر کشور ما ایران مردم دارای آداب و رسوم متفاوت و متمایزی هستند و هر قوم و شهری فرهنگ و آداب و رسوم ویژه خود را دارد؛ مشخص که این گوناگونی آداب و رسوم در سراسر دنیا و کشور های مختلف دنیا دیده می شود، حتما شما نیز برایتان جالب است که با آداب و رسوم کشور های مختلف جهان آشنا شوید و آن ها را با آداب و رسوم کشور خودمان مقایسه کنید. اگر علاقه مندید که به کشور های مختلف دنیا سفر کنید، بهتر است قبل از اینکه بلیط هواپیما آن کشور را تهیه کنید و برای تهیه بلیط خارجی کشورهای مختلف جهان برنامه ریزی کنید با آداب و رسوم آن کشورها آشنایی کامل داشته باشید تا در طول سفر برایتان مشکلی ایجاد نشود و از رفتار و فرهنگ مردم آن کشور متعجب نشوید.

 

 

فواید سفر کردن به نقاط مختلف دنیا

 

سفر کردن و خرید بلیط خارجی کشورهای مختلف دنیا باعث می شود که شما حس آزادی و رهایی را به معنای واقعی کلمه پیدا کنید. شما با سفر کردن علاوه بر پرکردن اوقات فراغت خود، درس های فراوانی را از زندگی می آموزید. با تهیه بلیط خارجی کشورهای مختلف چشم انداز خود را گسترش می دهید. خرید بلیط هواپیما خارجی کشورهای گوناگون باعث می شود که شما علاوه بر آشنایی با فرهنگ کشورهای دیگر فرهنگ خود را بیشتر پاس بدارید و به آن افتخار کنید.

 

 

 

معرفی جذاب ترین فرهنگ های جهان

 

همانطور که می دانید هر کشوری در جهان فرهنگ و آداب و رسوم مختص خود را دارد. گاهی اوقات این آداب و رسوم و سبک زندگی افراد آنقدر جذاب و جالب است که افرادی را از سراسر دنیا تشویق می کند تا با تهیه بلیط هواپیما به آن کشور سفر کنند و آن فرهنگ و سبک زندگی را از نزدیک مشاهده کنند. البته سفر به دور دنیا و تهیه بلیط خارجی و آشنایی با همه کشور ها و فرهنگ های گوناگون کار دشوار، زمان بری است و هزینه ی زیادی را در بردارد. بنابراین حداقل می توان با کشورهایی که معروف ترین فرهنگ ها را دارد آشنا و بلیط هواپیما آن کشور ها را برای مسافرت تهیه کرد.

 

در بخش اول این مقاله ما شما را با فرهنگ های زیر آشنا می کنیم:

 

  • آداب و رسوم مردم چین

 

  • آداب و رسوم مردم ژاپن

 

 

آداب و رسوم مردم چین

 

در کشور چین تضادها و گوناگونی های فراوانی وجود دارد. این کشور دارای فرهنگ باستانی منحصر به فردی است که از سال ها قبل دست نخورده باقی مانده است. علاوه بر این کشور تمامی دستاورد های دنیای امروز را نیز در خود جای داده است. شما می توانید بلیط خارجی ارزان کشور چین را تهیه کنید و به این کشور زیبا سفر کنید و با آداب و رسوم جذاب این کشور آشنا شوید. در سفر به کشور چین شما از دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه و لشکر سفالین بازدید می کنید و علاوه بر بازدیدها با آداب و رسوم جالب مردم چین نیز آشنا می شوید. در کشور چین سالیانه جشنواره ها و مراسم مختلف و جذابی مانند مراسم سال نو چینی، جشن بهار و روز بزرگداشت رفتگان، جشنوازه زمستانه و چندین مدل دیگر جشن های باشکوه و دیدنی برگزار می شود که در تمامی آن ها شور و شوق مردم چین و آداب و رسوم این مردم به خوبی دیده می شود. با خرید بلیط هواپیما کشور چین شما تمامی این جاذبه ها را از نزدیک مشاهده خواهید کرد.

 

 

فرهنگ مردم ژاپن

 

کشور ژاپن که به سرزمین آفتاب معروف است، کشوری است که توانسته است فرهنگ و آداب و رسوم باستانی خود را با فناوری پیشرفته خود تلفیق کند. مراسمی که در کشور ژاپن برگزار می شود شامل مراسمی چون مراسم چای زنان گیشا و چندین مدل مراسم زیبا و منحصر به فرد است که به شما با خرید بلیط هواپیما ژاپن می توانید آن ها را به خوبی مشاهده کنید. شما با سفر به توکیو و تهیه بلیط خارجی می توانید در خیابان های زیبای این شهر قدم بگذارید و با مکان های تاریخی و فرهنگ زیبای مردم ژاپن بیشتر آشنا شوید.



نظرتان را بنویسید







منو