سوغات کشور چین




 

سوغات کشور چین

 

تور چین سام سیر

 

 

آشنایی با سوغات کشور چین

 

 

یکی از مواردی که در سفر معمولا افراد به دنبال آن هستند، سوغاتی می باشد. سوغات کشور چین مانند وسعت آن از گستردگی و تنوع زیادی برخوردار است. سوغاتی های تور چین عبارتند از جواهرات چینی، چای چین، یادگاری مائو، چاپستیک، ابریشم چین و ... .  شما می توانید زمانی که با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما چین به این کشور سفر کردید، از شهر های مثل شانگهای، پکن، گوانگجو  به سادگی تهیه کنید.

 

کشور چین کشوری پهانور است که از تمدنی کهن برخوردار می باشد. تمدن موجود در کشور چین هر مسافر یا گردشگری را شگفت زده می کند. همین طور سوغات تور چین نیز از گوناگونی و گستردگی نیز برخوردار است. شهر های شانگهای، پکن و گوانگجو پذیزایی مسافرین می باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با سوغاتی های موجود در چین آشنا کنیم تا اگر با ستور چین یا با خرید بلیط هواپیما چین به کشور سفر کردبد، خرید خوبی داشته باشید .

 

 

چای چین

 

 

یکی از سوغاتی های برتر کشور چین، چای چین می باشد. اغلب چای نقش بزرگی در زندگی روزمره افراد دارد. شما چای را در فلاکس های محل کار تا جشن های بزرگ و مهمانی ها می بینید و از آنها استفاده می کنید. توجه داشته باشید که کیفیت چای در مغازه های مختلف  نیز باهم متفاوت است. اگر شما به دنبال چای معمولی هستید که مردم به طور روزانه از آن استفاده می کنند، هستید بهتر است به خواربار فروشی ها و حتی سوپرمارکت های چین بروید. در برخی از سوپرمارکت های چین انوع مختلف چای را می توانید بر حسب گرم تهیه کنید.

 

اما اگر شما در شهرهای بزرگ تر هستید و به دنبال خرید چای مخصوص یا دیگر لوازم جانبی آن مثل قوری، فنجان و ست کامل آن هستید تا در مراسم های خود در خانه از آنها استفاده کنید، بهتر است به بازار های چای سر بزنید. اگر با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما چین به این کشور سفر کردید و قصئ خرید چای مخصوص داشتید می توانید به شهر چای تیانشان در شانگهای، میلاندائو در پکن، یا بازار چای ووکوییشی در چنگدو سر بزنید. بیشتر مغازه ها طیف گسترده ای از طرح و انواع مختلف برای تمام سلیقه ها دارند.

 

 

ابریشم چین

 

 

یکی دیگر از سوغاتی های کشور چین، ابریشم می باشد. ناگفته نماند که این سوغات چین جزو پر طرفدارترین محصولات برای سوغاتی می باشد. اقلام ابریمشی اغلب در بین خاتنم ها بسیار محبوب بوده است. ممکن است لباس های ابریشمی موجود در مغازه ها خیلی گران باشد ولی علت گرانی آن کیفیت محصول می باشد. همین موضوع درباره اقلام مربوط به خواب نیز صدق می کند اما شما می توانید اقلام کوچکتر مثل کیف، روبالشی و لوازم جانبی قیمت مناسب تر را برای سوغاتی تهبه کنید. اگر با تور چین یا با خرید بلیط هواپیما چارتری چین به این کشور سفر کردید و قصد داشتید اقلام ابریشمی به عنوان سوغاتی تهیه کنید می توانید در مناطق گردشگری به راحتی آن ها را تهیه کنید.

 

 

چوب غذاخوری (چاپستیک) چین

 

 

یکی از جذاب ترین سوغاتی های کشور چین، چوب غذا خوری چاپستیک می باشد. اگر قصد دارید مهارت غذا خوردن با چوب های چاپستیک را با خود به خانه ببرید می توانید این چوب ها را تهیه کنید. اگر با تور چین و یا با خرید بلیط هواپیما چین به این کشور سفر کردید می توانید خیلی راحت در ممغاره های سراسر کشور این چوب ها را تهیه کنید. مغاطه های موجود در سراسر کشور جعبه های زیبای چاپستیک را می فروشند و تفاوتی هم ندارد که به دنبال یک جفت باشید یا ده جفت مشابه، زیرا در تمامی مغازه ها به انداز په کافی وجود دارد.

 



نظرتان را بنویسید







منو