آشنایی با پیکاپ ویزا




 پیکاپ ویزا

 

پیکاپ ویزای کانادا سام سیر

 

 

سالیانه افراد زیادی هستند که بنا بر دلایل مختلف مثل سفر تفریحی و گردشگری به یک کشور، موقعیت شغلی، ادامه تحصیل، بازدید اقوام و دوستان، مهاجرت و اقامت دائم یا موقت و همین طور خیلی دلایل دیگر برای سفر یا مهارجت به دیگر مشو  ها اقدام می کنند. این افراد بایستی برای ورود به خاک هر کشوری اجازه دولت مربوطه را دریافت کنند. این افراد بدون اجازه دولت آن کشور نمی توانند وارد خاک آن کشور شوند. اجازه کشور ها همان ویزا ها هستند، به طور مثال برای ورود به کانادا بایستی قیمت ویزای کانادا را پرداخت کنید و پیکاپ ویزای کانادا دریافت کنید.

 

 برای اینکه بتوانید اجازه ورود به خاک آن کشور را بگیرید بایستی به همراه مدارک خود برای مصاحبه به سفارت کشور مورد نظر در ایران بروید که اگر به وسیله شخص مصاحبه کننده در سفارت مدارک شما تایید شود، ویزای شما ثبت خواهد شد و شما می توانید خود را برای سفر آماده کنید. در بعضی از موارد هم به منظور دریافت ویزای کشور مورد نظر بایستی به کشور های واسطه بروید. زیرا این کشور ها مثل کشور کانادا در ایران سفارت خانه ندارند و شما می توانید برای دریافت پیکاپ ویزای کانادا به یکی از کشور های همسایه بروید. در ابتداری کار بایستی قیمت ویزای کانادا را پرداخت کنید.

 

بدیهی است که اگر سفارت خانه کشور مورد نظر در ایران باشد افراد برای دریافت ویزا و پیگیری های لازم انرژی کمتری صرف می کنند و نیازی به رفت و آمد به کشور های دیگر را ندارد و در نهایت در کشور ایران ویزای مورد نظر خود را دریافت می کنند.

 

اما توجه داشته باشید که اگر سفارت کشور مورد نظر در ایران نباشد، بایستی برای انجام مصاحبه و اقدامات لازم  به صورت حضوری به سفارت خانه های موجود در کشور های واسطه بروید که این سفری که برای این امر انجام می شود صرف زمان و هزینه به همراه دارد. به طور مثال شما بایستی علاوه بر پرداخت قیمت ویزای کانادا چقدر است؟ برای خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت کشور واسطه نیز هزینه کنید؛ علاوه بر هزینه بلیط هواپیما کانادا.

 

در نهایت اگر بعد از طی این مراحل مربوطه و برسی شرایط شما، با درخواست ویزای شما موافقت شود، مرحله ی دیگری که مربوط به الصاق ویزا به اسپورت شما است باقی می ماند. بعد از طی تمامی مراحل می توانید برای خرید بلیط هواپیما به ایران اقدام کنید.

 

 

شرایط اقدام برای پیکاپ ویزا

 

 

به منظور اتمام کار و مرحله آخر درخواست ویزا، دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری فرد نیست. یکی از مواردی که برای دریافت به طور مثال پیکاپ ویزای کانادا وجود دارد که در زمان و هزینه اضافی خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت به کشور واسطه صرفه جویی می کند این است که شما می توانید به یک شرکت قابل اعتماد و معتبر پاسپورت و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. کار شرکت نماینده این است که با ارسال پاسپورت و مدارک لازم به کنسولگری مربوطه در کشور واسطه، کار های لازمه جهت الصاق ویزا به پاسپورت شما را انجام داده و بعد از تمام شدن کارهای لازم آن را در ایران به شما تحویل خواهند داد. توجه داشته باشید که به مراحلی که برای فرایند ارسال پاسپورت، الصاق ویزا و بازگرداندن آن به شخص پیکاپ ویزا می گویند. مثلا به اقداماتی که برای انجام ویزا کانادا انجام دهند پیکاپ ویزای کانادا می گویند. توجه داشته باشید که بایستی قیمت ویزای کانادا را از قبل پرداخت کنید. نکته دیگری که بایستی به آن توجه کنید این است که قبل از پذیرش ویزای شما برای خرید بلیط هواپیما اقدام نکنید.

 

توجه داشته باشید که پاسپورت شما جزو مدارک شخصی مهم شما می باشد و مهم است که دست شرکت معتبر و قابل اعتمادی باشد، بنابریاین توجه کنید که شرکت انتخابی امانت دار مجاز پیکاپ ویزای کانادا و سایر کشور ها می باشد.

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو