مزایای تحصیل در مدارس کانادا




 

تحصیل در مدارس کانادا

 

ویزای تحصیلی کانادا سام سیر

 

معرفی مزایای تحصیل در مدارس کانادا

 

همانطور که می دانید کانادا کشوری است که در قسمت شمالی قاره ی آمریکای شمالی قرار دارد. کشور کانادا شامل ده استان و سه قلمرو است. همینطور گستردگی کشور کانادا از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام است و دارای مرز مشترک با کشور آمریکا می باشد که به بلندترین مرز زمینی دنیا مشهور است. کانادا جمعیتی حدود 36 میلیون دارد و حکومتی دموکراسی پارلمانی است. اوضاع اقتصادی در کشور کانادا بسیار مطلوب است، علاوه بر این کشور کانادا از جنبه صنعت و فناوری نیز بسیار بیشتر است. به این جهت است که هر ساله اشخاص زیادی از کل دنیا به کشور کانادا مهاجرت می کنند. از آنجایی که شرایط تحصیل در کانادا بسیار مساعد است و مؤسسات آموزشی و دانشگاه های معتبر و پرآوازه ای است که برای دانش آموزان و دانشجویان شرایط ایده آلی را  ایجاد می کند. دانش آموزان و دانشجویان فراوانی از ایران خواهان اخذ ویزای تحصیلی کانادا و تهیه بلیط خارجی این کشور هستند که برای تحصیل در مقاطع گوناگون مانند مقطع ابتدایی، متوسطه و مقاطع مختلف دانشگاهی به کشور کانادا مهاجرت می کنند و تقاضای اخذ ویزای تحصیلی دارند. از این جهت متقاضیان همواره قیمت ویزای کانادا را مورد بررسی قرار می دهند.

 

 

تحصیل در مؤسسات کانادا شامل چه کسانی خواهد بود؟

 

در کشور کانادا دانشجویان برون مرزی که ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان را دریافت کرده اند در رنج سنی بین 14 تا 19 ساله می توانند در دبیرستان های کشور مشغول به تحصیل شوند. همه این دانش آموزان حتما درجه تحصیل، بلوغ و انگیزه بالایی باید داشته باشند. برخی از مدارس کانادا به دانش آموزان زبان انگلیسی را تحت عنوان زبان دوم آموزش می دهند بنابراین دیگر لازم نیست که دانش آموزان مدرک و توانایی زبان انگلیسی را به دست آورند ویزای تحصیلی کانادا می گیرند. دانش آموزان برون مرزی پذیرش دوره تحصیلی بین یک تا چند ساله برای تحصیل در مدارس و مؤسسات آموزشی کانادا را می گیرند.

 

بهتر است پس از کسب اطلاعات کامل و برنامه ریزی های انجام شده در رابطه با ویزای تحصیلی کانادا، به بررسی قیمت ویزای کانادا و تهیه بلیط خارجی به کشور کانادا بپردازید.

 

 

تحصیل در دبیرستان های کانادا و هزینه تحصیل در کانادا

 

شما برای تحصیل در دبیرستان های کانادا باید از قیمت ویزای تحصیلی کانادا مطلع باشید به این دلیل که تحصیل در کانادا دارای هزینه های مختلفی است. اگر دانش آموزان خواههان تحصیل در دبیرستان های کشور کانادا می باشند. هم می توانند از دبیرستان های دولتی پذیرش بگیرند و هم از دبیرستان های خصوصی. هزینه تحصیل در دبیرستان های دولتی مابین 14 تا 18 هزار دلار است و در مؤسسات خصوصی شاید باید  علاوه قیمت ویزای کانادا، هزینه بالغ بر سالی 28 هزار دلار تا 50 هزار دلار بپردازید. بنابراین ویزا تحصیلی کانادا علاوه بر قیمت ویزای کانادا 2020 و تهیه بلیط خارجی دارای هزینه های جداگانه ای است.

 

گفتنی است که یک نوع دیگر تحصیل در کشور کانادا موجود است که به آن تحصیل در مدارس روزانه با Home stay می گویند. دولت کانادا این خانواده ها را تأیید می کند و از نظر امنیت آن ها را ضمانت می کند. افرادی که برای تحصیل در مدارس کشور کانادا ویزای تحصیلی کانادا را دریافت می کنند پس از پرداخت قیمت ویزای کانادا و خرید بلیط خارجی به کشور کانادا سفر کنند و در این مدارس روزانه ثبت نام کنند و زندگی کردن با این خانواده ها را جایگزین زندگی در خوابگاه ها کنند، همینطور زندگی و خوردن وعده های غذاییشان را با این خانواده ها تطبیق دهند. برای انجام این مدل تحصیل باید علاوه بر تهیه بلیط خارجی مبلغی بالغ بر 600 تا 900 دلار به این خانواده ها پرداخت کنید به این ترتیب قیمت هزینه مدارس روزانه حدود 15 تا 20 هزار دلار است.

 

بهتر است برای برنامه ریزی ویزای تحصیلی کانادا، قیمت ویزای کانادا را از سایت سام سیر چک کنید و برای تهیه بلیط خارجی هواپیما کشور کانادا برنامه ریزی کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو