معرفی بهترین دانشگاه های کانادا (قسمت اول)




 

دانشگاه های کانادا

 

ویزای تحصیلی کانادا سام سیر

 

معرفی بهترین دانشگاه های کانادا (قسمت اول)

 

 

سازمان درجه بندی دانشگاه ها در کل دنیا به نام Times  Higher Education در سال 2019، 9 تا از بهترین دانشگاه های کشور کانادا را معرفی کرد و در فهرست برترین دانشگاه های جهان قرار داد. این سازمان در 15 سال گذشته به درجه بندی دانشگاه ها در سرتاسر جهان براساس ویژگی هایی مثل تحقیقات، درصد دانشجویان برون مرزی و کارکنان به دانشجویان پرداخت کرده است. در این مقاله تصمیم داریم که شما را با بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا و پیکاپ ویزای کانادا آشنا کنیم. اگر می خواهید بلیط خارجی کشور کانادا و اقامت در این کشور را اخذ کنید بهتر است با ما همراه باشید.

 

 

دانشگاه تورنتو

 

دانشگاه تورنتو به عنوان یکی از بهترین و مشهورترین دانشگاه های کشور کانادا و همینطور دنیا برای پیکاپ ویزای کانادا و گرفتن بلیط خارجی شناخته می شود. در واقع دانشگاه تورنتو در سال 2019 نیز جایگاه یکم را در بین دانشگاه های کانادا به خود اختصاص داده است و بهترین دانشگاه برای اخذ ویزای تحصیلی می باشد. این دانشگاه همواره در رتبه بندی 21 دنیا قرار دارد. برای افرادی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند بیشتر از سایر افرادی که از دانشگاه های دیگر کانادا فارغ التحصیل می شوند فرصت شغلی فراهم است و راحت تر به سمت بازار کار کشیده می شوند. دانشگاه تورنتو همواره ممتاز بوده و جایگاهی مناسب برای نوآوری ها و خلاقیت های دانشجویان است. پس برای پیکاپ ویزای کانادا و اخذ ویزای تحصیلی کانادا 2020 و تهیه بلیط خارجی کانادا، دانشگاه تورنتو را در رتبه اول انتخاب های خود قرار دهید.

 

متقضیان اخذ ویزای تحصیلی کانادا می توانند بعد از گرفتن ویزای تحصیلی کانادا و پیکاپ ویزای کانادا با پیگیری و نظارت استادان عالی رتبه دانشگاه تورنتو در همایش ها و دانشکده های پژوهشی و تحصیلی تمامی رشته های دانشگاه تورنتو در تمامی مقاطع تحصیلی تحصیلات خود را ادامه دهند. علاوه بر این دانشگاه تورنتو به دلیل برگزار کردن جنبش های اجتماعی، نقد ادبی و علوم ارتباطات صاحب نام است. هزینه و شهریه دانشگاه تورنتو مثل سایر دانشگاه های کانادا بر اساس عواملی چون رشته و پایه تحصیلی تعیین می شود و میانیگین آن از سالی 7 هزار دلار است که برای رشته هایی مانند دندانپزشکی سالی 22 هزار دلار می باشد.

 

بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط خارجی کشور کانادا به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا

 

حتما برای انجام پیکاپ ویزای کانادا نام دانشگاه بریتیش کلمبیا را شنیده اید. دانشگاه بریتیش کلمبیا بعد از دانشگاه تورنتو به عنوان  دومین دانشگاه عالی رتبه کانادا شناخته می شود و در رنکینگ جهانی رتبه 37 را به خود اختصاص داده است و همینطور یکی از بهترین انتخاب ها برای اخذ ویزای تحصیلی و خرید بلیط خارجی کانادا می باشد. این دانشگاه دولتی بوده و از جمله قدیمی ترین دانشگاه های استان بریتیش کلمیبا محسوب می شود. محل قرار گیری دانشگاه بریتیش کلمبیا در شهرهای غربی ونکوور و کلونا است و به خاطر وجود فرصت های کاری زیاد و به کار گیری فارغ التحصیلان دانشگاه بریتیش کلمبیا، این دانشگاه محبوبیت زیادی در دنیا دارد. دانشگاه بریتیش کلمبیا دارای کارکردی کارآفرینانه است و همه دانشجویان، کارکنان و دپارتمان های گوناگون را از لحاظ استانداردها، اختراعات و نوآوری ها و ر وش های متنوع و جدید به چالش می کشد. به لحاظ پیکاپ ویزای کانادا و اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین المللی، دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از بهترین قطب های آموزش و تحقیقات در دنیا محسوب می شود. علاوه بر این این داوطلبان اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید بدانند که شهریه دانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانشجویان بین المللی از سالی 34 هزار دلار آغاز میشود. اگر شما نیز می خواهید برای پیکاپ ویزای کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید و در کانادا در هر کدام از مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا ادامه تحصیل دهید، دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های انتخابی شما است و با ثبت نام و ادامه تحصیل در این دانشگاه آینده کاری و اقامت خود را در کشور کانادا ضمانت می کنید.

 

اگر مایلید بلیط خارجی ارزان کشور کانادا را تهیه کنید و درباره انواع ویزای کانادا اطلاعات مناسب کسب کنید بهتر است به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو