بهترین غذاهای خیابانی کشور چین




 

غذاهای خیابانی چین

 

 

تور چین سام سیر

 

 

آشنایی با بهترین غذاهای خیابانی کشور چین

 

 

یکی از بخش های مهم فرهنگ هر کشوری را غذای آن مشخص می کند. همین طور یکی از بخش های هیجان انگیز سفر را خوردن و امتحان کردن غذا های محلی و خیابانی مقصد تشکیل می دهد. بنابرین اگر با تور چین و خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد سفر کردید حتما از غذاهای خیابانی آن میل کنید.


کشور چین کشوری است که وسعت پهناور و باعظمتی دارد. شما می توانید با خوردن غذا های محلی و خیابانی چین که در اطراف بازار ها و خیابان هایشان وجود طعم های مختلفی در نوع آشپزی بچشید و متوجه ی پهناور بودن این کشور شوید. در چین از صبح زود غرفه های مواد غذایی شروع به کار می کنند و تعداد زیادی نیز از این غرفه ها در سطح کشور وجود دارد و شمایی که با تور چین یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کرده اید می توانید از این غذا ها که تنوع بسیار زیادی دارد و همین طور قیمت ارزانی دارد میل کنید و لذت ببرید.در این مطلب قصد داریم شما را با معروف ترین و یهترین غذا های خیابانی کشور چین که بسیار معروف هستند آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.


شما می توانید با پایین ترین هزینه ها به این کشور سفر کنید. بنابراین اگر قصد سفر به چین را دارید می توانید از آژانس مسافرتی معتبر سام سیر تور چین را بادارزانترین قیمت انتخاب کنید و سفری راحت و خاطر انگیزی را تجربه کنید.


 

دامپلینگ یا کوفته؛ جیائوزی

 


یکی از غذا های خیابانی معروف و دوست داشتنی کشور چین، دامپلینگ یا کوفته می‌باشد. این غذای خوشمزه به شکل هلالی و یا به شکل کوفته پیچیده می باشد. این کوفته های لذیذ را در همه جای کشور چین حتی در مغازه های کوچک و بزرگ و حتی در ایستگاه های قطار تا خیابان های پر جنب و جوش چین میتوان یافت. بنابراین اگر با تور چین یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد سفر کردید حتما از این کوفته ها بخورید و لذت ببرید.


طرز تهیه ی این کوفته های لذیذ به این صورت می باشد که درون خمیر نازک چاپستیک را با گوشت تازه پر می کنند و بعد از پر کردن و به شکل هلال یا کوفته ای دروردن خمیر، آن را در سس سویا یا چیلی که چاشنی این غذا می باشد فرو می برند و آن را میل می کنند. توجه داشته باشید که اگر بل تور چین و یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید و علاقه مند به یادگاری طرز تهیه دامپلینگ بودید می تواتید از اموزش هایی که تور هلی گروهی و برخی از هتل ها می گذارند استفاده کنید. البته طرز تهیه خانگی دامپلینگ ها بهتر است. بهتر است بدانید که خانواده های چینی دامپلینگ را در فصل سرما برای رهایی از بیماری های زمستانی سرو می کنند.

 

 

 

شیانگ پنکیک؛ شیانگ بینگ

 


یکی دیگر از غذا های خیابانی لذیذ و معروف چین، شیانگ پنکیک یا بینگ می باشد. این خوراکی در برخی از موارد خشک اما همیشه بسیار لذید است. این خوراکی یک میان وعده ی چینی اسلامی می باشد که در مرکز شهرهای چین یافت می شود. بنابراین اگر با تور چین و یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از این میان وعده میل کنید.


طرز تهیه این غذا به این صورت می باشد که گوشت تازه را به همراه کمی کلم، زنجبیل تازه، کلم بروکلی، پیاز خورد شده و روغن چیلی را درون دو خمیر نازک قرار می‌ دهند و خمیر را می پیچند و آن را درون روغن سرخ می کنند. یکی از بهترین مکان هایی که در این کشور برای خوردن این غذای لذیذ وجود دارد، غرفه های بسیار زیاد و کوچکی هستند که در محله ی مسلمان نشیین چین قرار دارند. پس اگر با تور چین یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد سفر کردید حتما به این محله بروید و از خوردن این خوراکی لذیذ لذت ببرید.



نظرتان را بنویسید







منو