صفر تا صد سفر توریستی به کانادا (پارت اول)




 

صفر تا صد سفر توریستی به کانادا

 

 ویزای توریستی کانادا+ سام سیر

 

 

معرفی صفر تا صد سفر توریستی به کانادا (پارت اول)

 

 

اگر شما نیز از آن دسته از  افزادی هستید که میخواهید از کشور کانادا دیدن کنید و آن را برای مهاجرت انتخاب کنید حداقل یک بار باید به آن کشور سفر کنید و یا کسانی که دوست دارند به این کشور سفری داشته باشند و جهانگردانی که از مناطق زیبا و شگفت انگیز آن بهره ببرند در این مقاله همراه ما باشید تا ار تجربه مستقیم افرادی که این ماجراجویی را کامل کردند بهره ببریم. دز این مقاله ما با تمامی جزءیات این که چگونه میتوان ویزای توریستی کانادا را فراهم نمود یا اینکه هزینه ویزای کانادا چقدر است تا تهیه بلیط خارجی با شما هستیم.

 

کشور کانادا هر ساله به دلیل امنیت بالا و آرامش این کشور و جمعیت 35 میلیون نفری که دارد، گردشگران و مهاجران زیادی را پذیراست ولی این کشور به ایرانیان سخت ویزا می دهد، حال چه ویزای کاری باشد چه ویزای توریستی کانادا، ولی امری که کار را سحت تر می کند نبود سفارتخانه کانادا در تهران است این ویزا شامل ویزای توریستی کانادا در شرایط کرونا نیز میشود. برای انجام اخذ ویزای توریستی کانادا باید پیکاپ ویزای کانادا را انجام دهید که برای این امر میتوانید به کشور دبی و ترکیه بروید.

 

بهتر است قبل انجام هر کاری مانند تهیه بلیط خارجی به صفحه مرکز ویزا کانادا در کشور مورد نظر بروید و یا میتوانید با آنها تماس بگیرید، زیرا ممکن است بدون هماهنگ کردن و تهیه بلیط خارجی و سفر نیزکار شما در روزی که مراجعه میکنید انجام نشود زیرا سالانه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان به این مراکز مراجعه میکنند که نبود تعیین وقت میتواند شما را در هزینه های اضافی بیندازد.شما درآنجا باید انگشت نگاری انجام دهید. پس حتما از این مراکز وقت بگیرید در غیر این صورت ممکن است به شما سرویسی داده نشود. پس از آن برای تهیه بلیط خارجی اقدام کنید.

 

خیلی از افراد یا حتی آژانس های مسافرتی بر این باورند که اخذ ویزای توریستی کانادا کاری غیر ممکن است و یا حتما باید دعتونامه ای از طرف یک کانادایی یا دوستی که در آنجا دارند فرستاده شود تا حتما بتوانند با تهیه بلیط خارجی، هزینه ویزای کانادا را پرداخت کنند و به این کشور سفر کنند.

 

 

خیلی از افراد از ما میپرسند که هزینه ویزای کانادا چقدر است؟

 

جوابی که ما برای این عزیزان داریم این است که ویزا با ویزا فرق دارد ولی هزینه ویزای کانادا توریستی 300 دلار است.

 

برای اخذ ویزای کانادا حداقل دو ماه زمان لازم است اقدام برای اخذ ویزای توریستی کانادا شباهت بسیاری به مراحل ویزای استرالیا دارد ولی اخذ ویزای استرالیا راحت تر است و گرفتن ویزای کانادا سختی های زیادی به همراه دارد. به طور کلی نا آشنایی با بعضی از راهکارها میتواند این سختی ها را بیشتر کند ولی نگران نباشید ما در ادامه این مقاله از صفر تا صد احذ ویزای توریستی کانادا تمامی جزئیات در مورد هزینه ویزای کانادا و حتی تهیه بلیط خارجی از ایران به کانادا را برای شما بازگو خواهیم کرد و در پارت دوم مقاله نیز همراه شما هستیم.

 

 

مراحل درخواست اخذ ویزای توریستی کانادا

 

 

 وبسایت اداره مهارجرت کانادا، وبی است که شما باید به خوبی با آن آشنا باشید چون تنها پل ارتباطی شما با کانادا است و همه چیز بستگی به این دارد که شما در این صفحه چه کارایی از خود نشان میدهید. با مراحعه به این وبسایت با انبوهی از اطلاعات در مورد مهاجرت مواجه خواهید شد.اولین ویزایی که به چشم شما خواهد خورد ویزای موقت اقامت در کانادا می باشد. این ویزا مختص بازدید آشنایان و دوستان و یا بستگانی است که در کانادا مشغول به زندگی یا کار هستند وتوریستی محسوب میشود، مدت زمان اعتبار این ویزا 180 روز متوالی است اسم این ویزا Temporary resident / visitor visa است.اگر 180 روز برای شما زمان کمی است باید ویزای دیگری را انتخاب کنید.

 

برای اطلاع بیشتر ازویزای توریستی کانادا و صفر تا صد آن در پارت دوم این مقاله همراه ما باشید.

 



نظرتان را بنویسید







منو