مسافرت های داخلی مخصوص فصل پاییز وزمستان (پارت اول)




 

مسافرت های داخلی پاییز

 

 

 

بلیط داخلی + سام سیر

 

 

مسافرت های داخلی مخصوص فصل پاییز وزمستان

 

بیشتر افراد لذت سفر را در فصل گرما و تابستان می دانند و سفر کردن در زمستان و پاییز را کار غیر منطقی میدانند و ترجیح می دهند در این فصل ها مسافرت نکنند، برای استراحت کاری در اواخر هفته ها به نوشیدنی های گرم در کافه ها و جمع های دوستانه در منزلشان روی می آورند. تا به حال به این فکر کرده اید که در این فصل ها به مسافرت بروید. بسیاری از استانها وشهرهای ایران در فصل پاییز و زمستان دارای جذابیت های گردشگری فراوانی اند که همین مکانها در فصل گرما، دیدنشان خالی از لطف است.

 

بیشتر مکانهای دیدنی ایران برای سفر در فصل سرما بهترین گزینه اند که شما با تهیه یک بلیط داخلی میتوانید از این مکانها دیدن نمایید،به علت حجم ترافیکی پایین در این فصل ها حتی می توانید به بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا به چند نقطه از این مکانها سفر کنیم.

 

 

 

بهترین شهرها برای سفرهای زمستانی

 

 

قبل از تهیه بلیط داخلی خود حتما یک مساله را در نظر بگیرید . سرما مساله ای است که خیلی از افراد را از مسافرت های داخلی و یک سفر ارزان با بلیط ارزان هواپیما باز میدارد. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در دمای پایین سفر برایتان سخت میشود مناطق گرمسیری ایران بهترین مناطق برای مسافرت شما محسوب میشود. پس بهتر است به شهرهای حاشیه خلیج فارس مانند بندرعباس یا کیش یا اروند کنار سفر کنید. البته اگر کیش گزینه منتخب شما برای سفر باشد باید بدانید که هزینه این سفر در این فصل نسبت به ففصل های دیگر گرانتر خواهد شد. و حتی ممکن است که بلیط ارزان هواپیما برای کیش یافت نشود. اگر سرما شما را اذیت نمی کند اکثر شهرهای ایران برای سفر شما انتخاب خوبی خواهد بود و کافی است با تهیه بلیط داخلی ارزان و تهیه بلیط ارزان هواپیما سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

 

ایران کشوری دارای چهار فصل است و در تمام اوقات سال دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است شما تنها با تهیه بلیط داخلی شهر مورد نظرتان می توانید به یک ماجراجویی بی نظیر بروید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که همیشه از خودرو شخصی خود برای سفر استفاده می کنید بهتر است این بار با تهیه یک بلیط داخلی یا بلیط ارزان هواپیما از هزینه های سفر خود کم کنید و از سفر لذت بیشتری ببرید.

 

 

سفر زمستانی در هرمزگان

 

 

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال فرار از سرما هستید و دوست دارید چشمه آب گرم را در سرد ترین وقت سال امتحان کنید چشمه آب گرم سیاه کش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این چشمه بسیار زیبا در استان هرمزگان در روستای نیمه کار واقع شده است و یکی از زیبا ترین چشمه های ایران اسن که به علت ناشناخته بودن این منطقه یکی از بکرترین مناطق گردشگری کشورمان محسوب میشود. به علت این که این استان از استانهای جنوبی ایران است بهتر است با تهیه بلیط داخلی قطار یا بلیط ارزان هواپیما داخلی به این شهر سفر کنید. این سفر علاوه بر این که روح شما را تازه خواهد کرد سفری مناسب برای حسم شما هم محسوب میشود چون این چشمه دارای املاح و مواد معدنی است که خاصیت درمانی بالایی دارد.

 

 

 

غار نمکی در جزیره قشم مخصوص دی ماه

 

غار نمکدان یا غار نمکی یکی از طولانی ترین غارهای نمکی جهان است، اگر شما نیز با تهیه بلیط داخلی به این مکان دیدنی با تهیه بلیط ارزان هواپیما سفرکنید خواهید فهمید علت نام گذاری این غار، شکل نمکدان مانند در دل کوه است. بهترین زمان دیدن از این مخروطی دالان شکل فصل زمستان است.

 

در پارت دوم این مقاله نیز با ما همراه باشید، تا تنها با تهیه بلیط داخلی و تهیه یک بلیط ارزان هواپیما به شهرهای مناسب برای سفر در زمستان سفر کنیم.

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو