پکن معروف به معبد بهشت




 

 پکن معبد بهشت

 

تور چین سام سیر

 

آشنایی با پکن معروف به معبد بهشت

 


پکن نامی از مجموعه ای کهن و تاریخی است که متعلق به آئین تائو می باشد که به معبد بهشت و معبد آسمانی معروف است وجزو یکی از زیبا ترین معابد است و همین طوردر سمت جنوب شرق شهر پکن قرار گرفته است و در زمان و دوران دودمان چین و سلسله مینگ مورد توجه امپراطور های عظیم کشور چین قرار گرفته است. اشخاصی که علاقه مند به اثار تاریخی و کهن می باشند میتوانند با تور چین به این کشور رفته و از اثار های کهن آن باز دید نمایند و از سفر خود لذت ببرند و همچنین این کشور دارای مجموعه ای از آثار های زیبا و معماری های کهن و هنر های باستانی نیز می باشد که معبد بهشت جزو یکی از بزرگ ترین و کامل ترین این آثار تاریخی و کهن می باشد. که با رفتن به تور چین و یا با خرید بلیط هواپیما از زیبایی های این کشور میتوانید دیدن کنید.

 

هر آنچه که باید از تور چین و رفتن به این معبد آسمانی دانست

 


این معبد بهشتی و آسمانی که در کشورچین در فضایی بسیار دل انگیز و با شکوه  دقیقا در یکی از شهرهای معروف چین  یعنی شهر پکن بنا شده و قرا گرفته است و دارای آثارهای فوق العاده کهن و باستانی می باشد و همین طور در زمان های گذشته  امپراطوران چینی خود را پسر بهشت میدانستند و به مردم خویش را این گونه معرفی و نشان میدادند که نمادی اززمین برای طراحی و برای آن زمان بوده  که باور وا عتقاداتشان این بود که آسمان ها بلند ولیکن زمین کوچک و حقیر ونیز محدود و گذررا می باشد و همه ی این موارد انعکاس های فکر های چینی های باستانی نیز بوده است.یکی از مجذوب ترین موارد این معبد داشتن چترهایی با رنگ طلایی در سر آن که نمادی بسیار خوبی برای افرادی است که در این مکان عکاسی میکنند ولیکن در این معبد امکان عکس برداری نیست و اجازه نمیدهند طبق قوانینی که هر کشوری برای خود دارد با رفتن به تور چین شگفت انگیز و یا با خرید بلیط هواپیما چین میتوانیید از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید و لذت  کافی را از دیدن آثار تاریخی ببرید.


بنای این معبد از چوب  آجر ساخته شده و در سال ها مکرر مورد بازسازی وترمیم قرار گرفته است این معبد بهشتی پر بازدید ترین جاذبه های کشور توریستی چین است و مساحت آن4 برار شهر ممنوعه است  و همین طور این معبد در قسمت جنوب شهر ممنوعه در پکن قرار گرفته است.با رفتن به تور چین و یا با خرید بلیط هواپیما چین امکان بازدید از این معابد را برای افرادی که علاقه مند به این ٍار هستند را به آسانی فراهم میسازد. پادشاه های سلسله مینگ و چینگ در هر سال در این معبد عظیم که جزو معابد کهن متعلق به آئین تائو میباشد مراسم های عظیم و باشکوه برای آسمان و برکت محصول هایشان برپا و اجرا میکردند.

 

محوطه این معبد

 


در این مکان بسیار بزرگ و وسیع نزدیک به 1000000 درخت وجود دارد و این معد در وسط این محوطه قرار گرفته است امپاراطور این معبد 3 بار در سال در اولین روز بهار در طولانی ترین شب سال و روز زاد روزش را برای دعا کردن ور درخواست برکت کحصولات برای کشاورزی به این معبد میرفتند و نیایش میکردند و همین طور این معبد اولین معبدی است که در پکن بنا و ساخته شد و همه ی بنای این معبد از چوب ساخته شده و هیچگونه میخی در ساختار آن به کار نرفته است طبق تمام نظریه های معابد چینی این گونه تعریف شده است. با سفر کردن به تور چین و یا با خرید بلیط هواپیما ارزان چین ازاین زیبای غافل نشوید.

 

مروری بر باستان معبد آسمانی

 


این معبد تاریخی و عظیم نه تنها در شهر پکن واقع در چین دارای جایگاه مهمی استه بلکه جزو میراث های گران بها و هنری جان محسوب میشود لازم به ذکر است این معبد حدود500 سال سن دارد مسافرینی که به این شهر پکن سفر میکنتد میتوانند این ننمای زیبا را از نزدیکه ببینند و لذذت ببرند با اقدام به تور چین و یا با خرید بلیط هواپیما چین میتواند با راهنمایی مجرب با خیالی آسوده ب این شهر سفرکنید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو