هیجان انگیز ترین غذاها در سفر به چین




 

هیجان انگیز ترین غذاها در سفر به چین

 

تور چین + سام سیر

 

 

معرفی هیجان انگیز ترین غذاها در سفر به چین

 

سالانه کشور چین پذیرای هزاران گردشگر از سرتاسر دنیاست. کشور چین به دلیل تاریخ و فرهنگ شرقی و غذاهای بسیار متفاوت بهشت گردشگران خارجی است. علاوه بر مکان های گردشگری و جاذبه های طبیعی بی نظیر که به غیر از کشور چین نمیتوانید آن را هیچ کجای دنیا مشاهده کنید؛ خوراکی ها و نوشیدنی های چینی نیز از بی نظیرترین غذاهای دنیا محسوب میشوند.

 

در همه کشورهای دنیا رستورانهای چینی که باز میشوند جز پرفروش ترین و پر طرفدارترین رستوران های آن کشور محسوب میشوند به همین دلیل کشور چین به وسیله این عنصر خوشمزه پیوند زیادی با کشور های مختلف پیدا می‌کند و  سالانه مردم جای تا جای جهان با تور چین با پرواز خارجی به این کشور سفر کرده تا از غذاهای خوشمزه این کشور لذت ببرند.شما هم اگر با تور چین به شهر های چینی مانند پکن یا شانگهای با پرواز خارجی سفر کردید غذاهایی که در ادامه برای شما توضیح میدهیم را امتحان کنید . آن وقت است که میفهمید ارزش پرواز خارجی را داشته است و شاید بخواهید دوباره برای امتحان مزه این غذاها با تور چین دوباره به این کشور سفر کنید.

 

 

 

 

 

وتنوس

 

 

اگر در فصل سرما با تور چین سفر میکنید یکی از بهترین غذاهایی که میتوانید در این فصل امتحان کنید، وتنوس است  این غذا پیشینه ای تاریخی دارد و از دوره تونگ یکی از محبوب ترین وعده های غذایی بین چینی هاست که اغلب اوقات در رستورانهای این کشور با سوپ سرو میشود . اجرای تشکیل دهنده این سوپ مانند غذای ایتالیایی تورتلینی است که شامل گوشت نگینی یا میگو نگینی است و همانند بسیاری از غذاهای چینی بخار پز میشود.

 

 

 

 

دامپلینگ ها

 

 

اگر با تور چین زمستان 99 در سال نوی میلادی با پرواز خارجی راهی سفر چین هستید یکی از غذاهایی که حتما باید در این روز های به خصوص امتحان کنید انواع دامپلینگها است. دامپلینگ ها سرگذشتی به قدمت تاریخ دارند روش طبخ این غذا به قدری محبوب است که علاوه بر چین در بسیاری از کشور های دنیا نیز سرو میشود محبوب ترین نوع دامپلینگ ، دامپلینگ مرغ، گوشت و سبزیجات است. ظاهر این دامپلینگ ها یکسان ولی طعم آنها بسیار متفاوت و لذیذ است پس لذت سفر را با خوردن این دامپلینگ ها دو چندان کنید.

 

 

انواع چو مین

 

 

در هر فصل سال که به این کشور پا بگذارید میتوانید انواع مختلفی از چو مین را امتحان کنید. اصطلاح چو مین یک شیوه برای طبخ غذا با نودل است و این گونه است که ابتدا سبزیجات و میگو یا گوشت را پخته و سپس نودل را می‌پزند و در آخر تمامی این مواد را به دلخواه شما سرخ خواهند کرد این نوع غذا براساس مواد استفاده شده نام های متفاوت دارند.

 

 

پکینگ داک

 

 

سفر به چین با پرواز خارجی ارزان هم که باشد ساعت ها به طول می انجامد و شما را گرسنه و خسته می‌کند، بهترین غذایی که هنگام ورود با تور چین میتوانید امتحان کنید تا قوای بدنی شما را تقویت کند و خستگی را از تن شما بیرون کند خوردن پکینگ داک است همانطور که از اسم این غذا نمایان است این غذا اردک بریان شده است. شیوه پخت این اردک آن را به یکی از لذیذترین غذاهای چینی تبدیل کرده است. این غذا کاملا برشته شده به صورت اسلایس های نازک در بشقاب شما به همراه سس سویا است.

 

 

جوجه کونگ پائو

 

 

اگر طرفدار غذاهای تند چینی هستید و با پرواز خارجی به برای امتحان این نوع غذا ها آمدید، بهترین نوع غذا برای شما معروف ترین غذای چینی به نام جوجه کونگ پائو است. مواد تشکیل دهنده این غذا مرغ و یا حوجه، بادام زمینی و از همه مهمتر چیلی تند خشک شده می‌باشد، امیدوارم از تمامی این غذاها در تور چین خود لذت ببرید.



نظرتان را بنویسید







منو