تور استانبول

تور 3 شب و 4 روز استانبول

3 3 شب استانبول
تور 3 شب و 4 روز استانبول
تاریخ اعتبار 1402/1/26
شروع قیمت برای هر نفر از :

14.000.000 تومان

تور 4 روزه استانبول

3 3 شب استانبول
تور 4 روزه استانبول
  • اقامت در هتل اقامت در هتل
  • بلیط رفت و برگشتبلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهیترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبانراهنمای فارسی زبان
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1401/12/6
شروع قیمت برای هر نفر از :

16.800.000 تومان


تور استانبول


استانبول یکی از بهترین شهرهای گردشگری در کشور ترکیه است که در میان دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است. با توجه به این که ما ایرانی ها برای سفر به استانبول، ویزا لازم نداریم و همچنین هزینه‌ های سفر به استانبول در مقایسه با سایر سفرهای خارجی کمتر است، همواره استانبول یکی از مقاصد اصلی گردشگری محسوب می‌شود. یکی از بهترین روش ‌های سفر به استانبول، رزرو تور استانبول 3 شب و 4 روز است، زیرا مدت زمان اقامت در استانبول و همچنین امکانات مناسب تورهای این نوع تور گردشگری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

C:\Users\aa\Desktop\574.jpg

راهنمای رزرو تور استانبول

بدون نیاز به پروسه دریافت ویزا و سفارت، تنها با داشتن پاسپورت می‌توانید به ترکیه سفر کنید. بنابراین برای رزرو تور استانبول می توانید چند روز قبل از پرواز به صورت آنلاین، تور 3 شب و 4 روز استانبول را رزرو کنید. همچنین برای دسترسی به تورهای لحظه‌ آخری و تورهای ارزان قیمت نیز می‌توانید از طریق سام سیر تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

بدون شک استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است، زیرا در این شهر انواع جاذبه‌های تفریحی، مراکز خرید لوکس، بازارچه‌های سنتی و... وجود دارد. کاخ دلما باغچه، مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ، برج گالاتا از جمله بهترین مکان‌های گردشگری در استانبول هستند که مجریان تور های گردشگری معمولا برنامه بازدید از این مناطق را در طول سفر دارند. 

بهترین زمان برای سفر به استانبول 

استانبول دارای آب و هوای معتدلی است، بنابراین همه فصول سال برای سفر به این شهر مناسب هستند اما تورهای گردشگری در فصل‌های پاییز و بهار بیشتر مورد استقبال قرار می‌ گیرند. در فصل تابستان استانبول بسیار شلوغ و پرتردد است، اگر می‌خواهید با قیمت مناسب و در شلوغی کمتر به استانبول سفر کنید، بهتر است فصل پاییز یا بهار را انتخاب کنید. 

قیمت تور استانبول تور استانبول ۳ شب و ۴ روز

قیمت تور استانبول 3 شب و 4 روز به عوامل مختلفی از جمله نوع پرواز، هتل محل اقامت در استانبول و امکانات تور گردشگری بستگی دارد. با ورود به صفحه رزرو تور، فهرستی از تورهای استانبول براساس قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید با بررسی شرایط هر یک از تورهای گردشگری استانبول و مطالعه نظرات کاربران در مورد کیفیت هتل و خدمات تور، مناسب‌ ترین تور گردشگری استانبول را رزرو کنید. خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و تورهای گردشگری درون شهر از جمله امکانات ثابت تور های گردشگری استانبول می باشد.

منو