بهترین هتل های بیروت




 

 

 

بهترین هتل های بیروت

 

 

سفر به عروس خاورمیانه، لبنان یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. مگر می شود سرزمین های حاشیه ی مدیترانه مسحور کننده نباشد؟ بیروت یکی از مقاصد توریستی دوست داشتنی و آرام است. تقریبا در هر فصلی از سال سفر به لبنان جذابیت های خاص خودش را دارد. درختان زیتون، پیاده روی های ساحلی، پرسه زدن در خیابان حمرا و تست تبوله در کافه های دنج بهانه های سفر به بیروت است. برای خرید بلیط هواپیما بیروت به این لینک بروید. اقامت در بیروت از نوع لوکس یا معمولی باشد. برای همه جا هست. بهترین هتل های بیروت را در این مقاله بخوانید.

 

 

 

 

                                                                                         Le Bristol Hotel  هتل 

 

 

هتل لبیسترول قدمتی طولانی دارد. سالن اصلی عمارت با نوای پیانو و سرو غذاهای لذیذ لبنانی مزین شده است. اشتباه نکنید! هتل با حفظ تاریخچه، امکانات به روز مثل استخر و موقعیت آفتاب گیری را هم برای مسافرین فراهم کرده است. یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در بیروت همین جاست!

 

 

 

 

 

InterContinental Phoenicia Beirut هتل  

 

 

اینجا اقامتگاهی شیک با چشم انداز دریا، اسکله و قایق های تفریحی است. هتل اینترکانتینانتال انتخابی بی نظیر برای لوکس پسندان است و البته افرادی که سرمایه ی خوبی برای سفر کنار گذاشته اند. تجهیزات رفاهی به طور تقریبا کامل در هتل موجود است. فقط تاریخ سفر و اتاق خود را رزرو کنید.

 

 

 

Le Gray هتل 

 

 

این هتل تا قبل از انفجار بمب در سال 2020 یکی از دلربا ترین هتل های این شهر بود. با این حال از بهار 2022 بازسازی آن تکمیل خواهد شد و با استخر مجهز، چشم انداز مدیترانه و بهترین ماساژ لبنان بهتر از قبل از میزبانان خود پذیرایی خواهد کرد.

 

 

 

Hotel Albergo هتل 

 

 

از بویتک هتل های قدیمی و کمیاب بیروت مثل البرگو نمی شود گذشت! معماری سنتی هتل، کافه ی روباز و سرسبز و استخر روی پشت بام یک اقامت عالی را برای دوستداران این سبک هتل ها رقم می زند. فرش های قرمز نسبتا کهنه اما اصیل شما را به 50 سال پیش می برد.

 


 

O Monot Hotel هتل 

 

 

 پیشنهاد می کنیم برای ماه عسل در این هتل اقامت داشته باشید. رستورانی در طبقه ی ذهم او مونتو قرار دارد که منظره ی دل انگیزی از مدیترانه ارائه می دهد، انگار که شما بالاتر از دریا ایستاده اید. انواع غذاها از فتوش گرفته تا استیک در اینجا سرو می شود. اتاق ها به سبک معاصر چیده شده و مناسب برای افرادی است که علاقه مند به فضاهای مدرن هستند

 

 

 

Dar Al Achrafieh هتل  

 

 

سقف های بلند و دکوراسیون بوهمی حال و هوایی عجیب به این هتل داده است. رنگ اتاق ها و وسایل با ترکیبی از سایه رنگ آبی مرجانی طراحی شده است. بنای دار الشریفه متعلق به سال 1929 است. اقامت در این هتل هیجان انگیز به نظر می رسد!

 

 

 

Baffa House هتل 

 

 

این هتل کمی متفاوت از سایر اقامتگاه های این مقاله است. خانه ی بافا توسط یک فیلمساز و گرافیت طراحی و ساخته شده است و به طور کلی سبک و سیاقی هنری دارد. دارای 4 اتاق است و یک تراس دلباز با منظره ی درخت انگور عظمت این هتل در منطقه ی هنری و خلاقانه ی مار میخائیل را به تصویر می کشند.

 

 

 

Beyt Mar Mikhael هتل 

 

 

بیت ( خانه) مار میخاییل از همان مکان های ناب برای اقامت در تور بیروت است. البته این هتل به شیوه ی دیگر هتل ها دارای امکاناتی مثل بوفه ی غذا یا فیتنس و استخر نیست، اما جذابیت هایی مثل زندگی در یک خانه به سبک عربی-بیروتی را القا می کند. چه چیز می تواند بهتر از تجربیات منحصر به فرد در سفر باشد؟

 

 

برای اطلاعات از نرخ بلیط هواپیما بیروت و تور بیروت به این لینک بیایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو