بهترین هتل های تور آفریقا




 

بهترین هتل های تور آفریقا

 

 

 

آفریقا یکی از پر طرفدارترین مسیرهای مسافرتی است. زیبایی های این قاره به جایی است که مقصد توریستی افراد از نقاط مختلف جهان شده است. کشورهای آفریقای جنوبی، کنیا، زیمبابوه و غیره همچون نگین می درخشند و علاقه مندان صحرا مدهوش و بی اختیار اقدام به رزرو تور آفریقا می کنند. از وقتی گردشگری در آفریقا با اقبال مواجه شده، امکاناتی نظیر مکان های اقامتی کویری و شهری به خوبی در این جا فراهم شده است. اگر رهسپار آفریقا هستید و یا در ذهن تان به آن فکر می کنید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

 

 

 

 

Noka Camp  هتل 

 

 

هتل ویلایی لوکس نوکا کمپ در آفریقای جنوبی فرصت یک اقامت در یک قدمی فضای باز را فراهم می کند.

 

 

 

 

La Clé de Montagnes  هتل  

 

 

 

در چند کیلومتری کیپ تاون ( پایتخت کشور آفریقای جنوبی) مزرعه ای قرار دارد. اینجا یک هتل است! هتلی که اتاق هایش در قالب ویلا  وسط حیاط مزرعه هستند. اقامت در مونتاگنس با صرف میوه های مزرعه و سیر در طبیعت فرهنگی تقریبا فرانسوی همراه خواهد بود.

 

 

 

سفرنامه ی آفریقا را در این لینک بخوانید.

 

 

 

 

Polana Serena Hotel هتل  

 

 

مسافرین شهر ماپوتو موزامبیک باید شبی را در هتل پولانا سر کنند. به جرات می توان گفت یکی از بهترین ها در موزامبیک است. این هتل در سال 1922 توسط مقامات پرتغالی ساخته شده و در حال حاضر با قدمت کمتر از 100 سال فعالیت میکند.

 

 

 

 

 

Riad Mena & Beyond   هتل  

 

 

 

سفر به مراکش و اقامت در هتل منا و بیاند با معماری اصیل این کشور حتی از فاصله دور دل می برد، چه برسد اینکه بلیط هواپیما در دست عازم این مقصد جذاب آفریقایی باشیم! سوئیت های این هتل معروف هستند، استخر وسط باغ مراکشی عجیب انسان را یاد بناهای ناب عرب می اندازد. زندگی فقط در تصویر نیست، گاهی در دل به راه سپردن است.

 

 

 

 

Dar Seffarine  هتل   

 

 

یکی دیگر از هتل های جذاب مراکشی دار سفارین می باشد. این هتل تاریخی حدود 600 سال قدمت دارد. بازسازی آن حدود 7 سال طول کشید. اقامت در این هتل اسرار آمیز است. سفر به کشورهای آفریقایی، سفر در زمان است.

 

 

به آفریقا بروید و کلید هستی را کشف کنید. چرا شما این تجربه را نداشته باشید. با سام سیر مطمئن، تور آفریقا را رزرو کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو