بهترین هتل های تور سریلانکا




 

 

بهترین هتل های تور سریلانکا

 

 

انتخاب محل اقامت یکی از نکات مهم در سفر است. چه بسیار این اتفاق افتاده که با دیدن چند عکس از یک هتل دلمان رفته و با دیدن آن مکان از نزدیک نظرمان عوض شده است. سعی کنیم از نظریات سایرین درباره ی یک اقامتگاه استفاده کنیم. رتبه ی هتل و اعتبار آن هم تعیین کننده ی کیفیت می تواند باشد. گاهی اوقات هتل های نه چندان معروف هم از امکانات خوبی برخوردار هستند. پس گول شهرت را نخوریم! اما در این مقاله به بهترین هتل های تور سریلانکا می پردازیم. سریلانکا کشوری در آسیای شرقی و در نزدیکی هندوستان است. شهر کلمبو پایتخت این کشور است. سیر کردن در طبیعت و فرهنگ بومی سریالانکا در میان مزارع چای که به چای سیلان معروف است، شاید برای رزرو تور سریلانکا کافی باشد.

 

 

 

 

Anantara Kalutara Resort, Kalutara  هتل 

 

 

 

از کلمبو تا این هتل تنها 1 ساعت راه است. در فضایی جزیره مانندبنا شده و حس دنج بودن در یک جغرافیای ساحلی را ارائه می دهد. اینجا محل تلاقی رودخانه ی کالوگانگا و اقیانوس هند است. طراحی هتل از آثار جفری باوا معمار مشهور سریلانکایی الهام گذفته است. دارای 142 اتاق فسوئیت و ویلا به همراه استخر است. تراس ها رو به چشم انداز انبوه استوایی است. انواع غذاهای بومی تا ایتالیایی به همراه نوشیدنی های جذاب سرو می شود. برای چند روز هم که شده جهان را فراموش کنید و به آنانتارا کالوترا بچسبید!

 

 

 

 

Taj Bentota Resort and Spa, Bentota هتل  

 

 

 

گروه هتل های تاج لوکس های 5 ستاره ای هستند که خدمات خوبی را در نقاط تنها و زیبای جهان ارائه می دهند. این هتل در حاشیه ی ساحلی مزین با نخل های استوایی و در منطقه ی گال سریلانکا واقع شده است. استخر بزرگ، حوضچه های آب گرم و ماسا زاز شاخصه های رفاهی تاج بنتوتا است. رستوران 24 ساعته و غذاهای دریایی از دیگر اسباب راحتی و لذت است.

 

 

 

خرید ارزان بلیط هواپیما

 

 

 

Cinnamon Bey Beruwala, Beruwala  هتل 

 

 

 

نظیر هتل دارچین یا Cinnamon تنها در سریلانکا و مالدیو می توان پیدا کرد. مجموعه ای از 15 اتاق ویلایی در خط ساحلی که در میان درختان نخل و طبیعت سبز این کشور دلربایی می کند. هتل 55 کیلومتر با فرودگاه بین المللی بندارانایکه فاصله دارد. سرو غذاهای عربی و سوشی، فیتنس و منظره بی نظیر اقیانوس و ساحل از خدمات منحصر به فرد هتل سینامون بی برووالا است. اینجا جان می دهد برای یک تعطیلات آرام و دور از هیاهوی شهر

 

 

 

 

 

هتل   Ceylon Tea Trails, Hatton  

 

 

 

قدمت چای بی نظیر سیلان و حضور استعمار در کشور تنها مواردی نیستند که توریست را به سمت خود فرا بخواند،  بلکه هتل سیلان تی را هم باید به آن اضافه کرد. ای جانم! مسیر مزارع چای را بگیرید و لا به لای عطر بی نظیر آن چرت یک بعد از ظهری داشته باشید. این هتل هیجان انگیز بر فراز دریاچه ی Castlereagh  و مزارع سرسبز چای املاک دانکلد بنا شده است. فضای داخلی هتل اثری از دوران استعمار است. 26 اتاق با اسباب چوب ساج و عتیقه از دیرباز اقامتگاه افراد از رده ی خاصی بوده است. برخی اتاق ها دارای نشیمن مجزا، ایوان های پهن و باغ اختصاصی هستند. انگار که در فیلمی هالیوودی با داستانی مرتبط با دهه 1900 میلادی حضور دارید.  در فاصله ای این خانه های ییلاقی چای محلی سرو می شود. این حرکت عادت استقبال باشکوه از میهمانان گذشته را نشان می دهد.

 

 

 

هتل   Aarunya Nature Resort & Spa, Kandy

 

 

 

نام این هتل در زبان سانسکریت به معنای " نخستین پرتوهای خورشید " ترجمه می شود. به راستی که نام شایسته ای است! کافی است به تصویر نگاه کنید. این هتل در بالای باغ های ادویه و چای کندی قرار دارد. استخر این هتل مشرف به رشته کوه ناکلز (  از میراث جهانی یونسکو ) می باشد. اسپا درمانی، اتاق ویلاهای مجزا با اسباب آنتیک، تراس های خصوصی، فنجان های انگلیسی و حرارت چای سیلان تصوری خیال انگیز از اقامت در هتل اورونیا است.

 

 

 

 

هتل   The Fortress Resort and Spa, Galle

 

 

 

همانطور که از نام هتل مشخص است، اینجا محلی برای استراحت در حوضچه های آب گرم در ساحل گال سریلانکا است. ستون های بلند سفید ،کاشی کاری های قرمز رنگ از هنر بصی هتل هستند. همچنین استخرهای بزرگ و کوچک، سالن ورزشی، بوتیک مرکز خرید و رستوران با سرو غذاهای محلی و ارگانیک از امکانات رفاهی هتل هستند. دارای 53 اتاق و یک سوئیت مجزا با پیشخدمت شخص و استخر خصوصی است. ارزوی خوش گذشتن کامل در بوتیک هتل 5 ستاره ی فرترس ریزورت اند اسپا را برای شما داریم. رزرو آنلاین هتل در سریالانکا با این لینک.

 

 

 

هتل   Heritance Negombo, Negombo  

 

 

هتل میرات نگومبو در سه کیلومتری معبدی به نام آنگوروکارامولا و 11 کیلومتری تالاب نگومبو قرار دارد. گروه هتل های هریتانس در سریلانکا و مالدیو شعبه دارند و جزو یکی از بهترین اقامتگاه های 5 استار در جهان هستند. هتل دقیقا روی شن های دریای لاکادیو است. چقدر می تواند رویایی باشد؟ در ضمن حوضچه های آب گرم روی بام هتل، آروما تراپی و نفس کشیدن در هوای بومی جزیره ای در سریلانکا را از قلم نیدازید!

 

 

 

 

با سام سیر به سریلانکا سفر کنید

 

 

بهترین زمان تور سریلانکا همین الان است! از ماه های آذر تا فرودین یکی از شگفت انگیز ترین مکان های دنیا برای سفر سریلانکا است. سام سیر متناسب با بودجه ی شما برنامه ریزی می کند. نگران هزینه ها نباشید. در کارنامه ی زندگی خود سفر به سریالانکا را رقم بزنید. افرادی که این تجربه را داشته اند، به دنبال فرصتی برای سفر دوباره با این کشور هستند. شما می توانید از طریق رزرو تور سریلانکا، خرید آنلاین بلیط هواپیما به سریلانکا به همراه رزرو هتل در سریلانکا دل به دریا بزنید. برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید.

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو