بهترین غذاها در تور روسیه ( قسمت اول)




 

 

 

 

 

 

بهترین غذاها در تور روسیه ( قسمت اول)

 

 

آیا شما هم به مقوله خوردن و تست غذاهای مختلف جهان علاقه مند هستید؟ آیا از اینکه غذای جدیدی را تجربه کنید وحشت ندارید؟ آیا از طعم وحشی یک تکه استیک و پوره سیب زمینی همراه با نوشیدنی سرمست میشوید؟ تبریک! به صفحه درستی آمده اید! قرار است درباره بهترین غذاها در تور روسیه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتهای مقاله سام سیر همراه باشید.

 

 

 

کوتاه درباره سفر به روسیه

 

 

مسکو و سن پترزبورگ دو شهر مهم و توریستی روسیه هستند و معمولا تورهای مسافرتی روسیه شامل بازدید از مکان های گردشگری این دو شهر است. بهترین زمان سفر به روسیه بهار، تابستان و اوایل پاییز است، با اینحال اگر طرفدار هوای سرد و گذراندن یک تعطیلات زمستانی هیجان انگیز هستید، روی این لینک کلیک کنید.

 

 

 

در روسیه چه بخوریم؟

 

 

کوفته به سبک روسی/ Königsberger Klopse

 

 

کوفته کلاپسه یکی از غذاهای سنتی و تقریبا قرون وسطایی روسیه است. این خوراک با گوشت چرخ شده تهیه می شود و با سیب زمینی قلقلی آب پز و سس مخصوص سرو می شود.

 

 

 

Pelmeni s gribami/ پلمنی یک نوع پیراشکی آب پز با خمیر است که به طور معمول با قارچ و پیازداغ سرو می شود. این غذا هم ریشه در سنت روسیه دارد.

 

 

 

گوریف کاشا/  Guriev kasha

 

 

تاریخچه این فرنی طبق روایتی به پیروزی بر ارتش ناپلئون در سال 1812 بر میگردد. طپخ این فرنی با چیزی که از این دسر در ذهن من و شماست متفاوت است. ابتدا شیر یا خامه در فر حرارت می بیند و سپس با آرد سمولینا ترکیب می شود. از میوه، مربا، آجیل و شکر برای تزئین روی غذا استفاده میشود. یک کاسه گوریف کاشا داغ در هوای روسیه بدجور می چسبد!

 

 

 

سالاد روسی میموزا/ Mimoza salad

 

 

یکی از پر طرفدارترین سالادهای روسی " میموزا" است. ترکیبات اصلی آن تخم مرغ پخته، ماهی تن، سس مایونز، پنیر، هویج و پیاز است که در نهایت با سبزیجاتی مثل جعفری تزئین می شود. از این سالاد به عنوان پیش غذا همراه نوشیدنی خیلی استقبال می شود.

 

 

 

یک لقمه جذاب با Rasstegai 

 

 

برای لمس بهتر تجربه در سفر، سعی کنید پذیرای چیزهای جدید باشید. به مکان های بکر بروید و غذاهای عجیب و غریب را در صورت تمایل بچشید! راستگای یک چیز شبیه پیراشکی گوشت است که با ماهی یا برنج پخته پر میشود. معمولا در کنار غذاهایی مثل سوپ سرو می شود. آرد، مخمر، شیر، کره، شکر یا نمک از مواد تشکیل دهنده خمیر Rasstegai  هستند.

 

 

 

سوشکی/ Sushki  یک مدل نان سخت و حلقه ای شکل است. این نان سنتی بعد از غذا با چای یا مربا نوش جان مسافر روسی سام سیر خواهد شد.

 

 

یک تور بی نظیر در روسیه/ کلیک کنید!

 

 

کورنیک/ Kurnik

 

 

این شیرینی با دستور پخت پای تهیه می شود. ریشه در خوراک های سنتی روسیه دارد. گنبدی شکل است و داخل آن با گوشت، تخم مرغ و قارچ پر می شود. کورنیک نماد باروری و ثبات است که در عروسی های قدیم حتما یک پای میز شام بوده است. این پای از انواع خمیر تهیه می شود.

 

 

 

یک چیز لذیذ به نام سیرنیکی/ Syrniki

 

 

این کلوچه های خوش ترکیب از پنیر کاتیج شیرین شده و خمیر نان سرخ شده درست شده اند. یک گزینه خوب برای صبحانه یا عصرانه همراه مربا یا شکلات! دهن من که آب افتاد! شما چطور؟

 

 

لیمونیک/ Limonnik

 

 

 طعم این پای ترکیبی از پوست لیمو ترش و شکر است. پس توقع یک مزه ترش و شیرین را از لیمونیک داشته باشید. معمولا در تابستان با یک فنجان قهوه روی میز یک کافه شیک روسی جلو مسافر تور مسکو گذاشته می شود!

 

 

 

اسمتانیک یک کیک سنتی روسی

 

 

Smetannik هم از آن جذاب ها است که برای تولد شما سفارش می دهند. کیک معمولا در پن های دیپ/عمیق پخته می شود. اسمتانیک دارای شناسنامه روسی است.

 

 

 

زفیر/ Zefir برای مسافرانی که در تور روسیه رژیم هستند

 

 

این دسر در اتحاد جماهیر شوروی مشهور است و کلی طرفدار دارد. زفیر از سفید تخم مرغ و طعم دهنده های متنوع مثل توت فرنگی تهیه می شود. انتخابی مناسب با یک فنجان قهوه است.

 

 

شوبا یک سالاد کریسمسی/ Shuba

 

 

فرم اصلی این سالاد روسی از سه لایه است، اما در جاهایی بیشتر از 3 لایه هم دیده شده است. لبو/ چغندر نمادی از پرچم قرمز، سیب زمینی نمادی از قوت غالب دهقانان و کشاورزان و ماهی تن یا شاه ماهی بدون نماد خاصی ترکیبات سالاد شوبا هستند. سابقه این غذا به آناستاس بوگومیلوف کافه دار معروف اوایل قرن بیستم بر میگردد.



نظرتان را بنویسید







منو