بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی




 

 

بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی

 

 

سفر به آفریقای جنوبی یکی از هیجان انگیز‌ترین تجربیات زندگی شما خواهد شد. حیات وحش، فرهنگ بومی مردم آفریقا و مناظر طبیعی استثنایی از دلایل مهم توریست‌ها به این منطقه است. بهترین زمان سفر به آفریقا بین ماه‌های آبان تا فرودین است، البته این خطه در هر فصلی زیبای خاص خودش را دارد. اما برویم سراغ بحث جذاب غذا! چشیدن غذاهای متنوع بومی یک منطقه هم به تنهایی انگیزه‌ای برای سفر میتواند باشد. خوراک‌های آفریقایی ترکیبی از کباب جوجه، برنج و سبزیجات است. قطعا خوشتان می‌آید. بخصوص اگر در بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی آنها را تجربه کنید. قبل از رزرو تور آفریقای جنوبی سام سیر این مطلب را حتما بخوانید.

 

 

در تور آفریقای جنوبی کجا غذا بخوریم؟

 

 

رستوران La Colombe

 

این رستوران در شهر کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی قرار دارد و به عنوان برترین رستوران سال شناخته شده است. جیمز گاگ سرآشپز لا کلمب جوری غذاهای محلی رو با ادویه‌ها ترکیب میکند که از این فاصله خوشمزه‌گی غذا حس میشه!

 

 

رستوران The Test Kitchen   در کیپ تاون

 

لوک دیل رابرتز یکی از سرآشپزهای مشهور دنیاست که طعم غذاهای آفریقایی رو خیلی خوشمزه و جذاب ارائه میدهد. موس ماهی دودی اینجا در صدر جدول قرار دارد.

 

 

رستوران FYN  در کیپ تاون

 

یکی از ده رستوران برتر پایتخت همینجاست. گفته شده طعم غذاها میکسی از خوراک‌های ژاپنی و آفریقایی است.

 

 

رستوران Mosaic at the Orient در ژوهانسبورگ

 

یک رستوران خوب مدیون سرآشپز خودشه! به همین دلیل این مقاله به معرفی برترین رستوران‌های آفریقای جنوبی و آشپزهای حرفه‌ای آنجا پرداخته. چانتل دارتنال غذاهای Mosaic at the Orient  رو با تلفیقی از سبک شرقی و افریقایی ارائه میدهد. من که دلم رفت...

 

 

رستوران Marble  در ژوهانسبورگ

 

اگر اهل کباب هستید اینجا برای شما یک گزینه‌ی بی‌نظیر خواهد بود. طعم گوشت تازه کبابی در فضایی شیک و آرام از ویژگی‌های بارز ماربل هستند.

 

 

خانه گریل در Grill House ژوهانسبورگ

 

شما هم از صرف یک استیک آبدار یا کاملا پخته در تور آفریقا و موسیقی زنده لذت میبرید؟ خانه گریل رو حتما امتحان کنید.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر درباره تور آفریقای جنوبی

 

 

رستوران‌های ارزان تور آفریقای جنوبی

 

در روزهایی که جهان افزایش قیمت رو تجربه میکند بهتر است با بودجه‌ای منطقی‌تر به آفریقای جنوبی سفر کنیم. مثلا یکبار به رستوران‌های لوکس برویم و شکم خود را در بقیه سفر با کافه‌های ارزان سیر کنیم. البته در نظر داشته باشید که هیچ گرانی یا ارزانی بی‌دلیل نیست. سام سیر بهترین‌ها رو پیشنهاد میکنه.

 

 

پیتزا اصل ایتالیا در Picobella Terattoria

 

اگر دنبال یک پیتزا ناب ایتالیایی هستید در پیکوبلا تراتوریا شهر ژوهانسبورگ آن را پیدا خواهید کرد. انگار که در ناف میلان نشسته‌اید و پیتزا خودتون رو گاز میزنید.

 

 

یک غذای به‌قیمت در Dosa Hut

 

اگر طرفدار غذاهای خیابانی ژوهانسبورگ هستید و از طعم و نه چندان مرتب بودن آنها لذت میبرید، غذاهای هندی آفریقایی دوزا هوت رو حتما تست کنید. ارزان و خوشمزه!

 

 

رزرو تور آفریقای جنوبی با سام سیر در این لینک

 

 

دلیوری Hello Tomato  در ژوهانسبورگ

 

ممکن است در زمان سفر یکی از بازی‌های ورزشی مورد علاقه شما در حال پخش باشد و ترجیح بدهید در اقامتگاه خود بمانید. در سلام گوجه فرنگی یا Hello Tomato   بهترین خوراک‌های ایتالیایی با مواد تازه و قیمت منطقی در زودترین زمان ممکن برای شما ارسال میشود.

 

 

هزینه غذا در آفریقای جنوبی

 

چقدر باید در تور آفریقای جنوبی برای غذا هزینه کنیم؟ طبق آمار برای صرف غذا در یک رستوران ارزان و متوسط هزینه‌ 125 رند ( واحد پول آفریقای جنوبی معادل 1750 تومان) پیش بینی شده است.

 

با سام سیر متفاوت سفر کنید



نظرتان را بنویسید







منو