تورهای تابستانی سام سیر




تور تابستان

تورهای تابستانی سام سیر

 

تابستان به فصل گرما، میوه های رنگارنگ، بستنی، شنا، دریا، آفتاب گرفتن، تعطیلات، مسافرت های گروهی و مسافرت های خانوادگی و مسافرت های مجردی و تابستانه، سینما و تلویزیون و ... شهرت دارد. و در آخر برای فرار از گرمای تابستان یک گوشه خنک را برای مسافرت انتخاب می کنیم و از روزهای آفتابیش لذت می بریم. در ایران باستان، یک جشن بزرگ در میانه فصل تابستان به نام جشن چله تابستان یا چله تموز وجود داشته است که از یکم تیرماه شروع و تا 10 مرداد ادامه داشته است که در بین این تاریخ جشن های نوروز بل (آغاز سال دیلمی گلیگ زبان ها – بین 13 تا 17 مردادماه برگزار می شود)، جشن نیلوفر (سوم تیرماه)، زیارتگاه نارکی (مراسم نیایش اهورامزدا و برگزاری مراسم و آیین دینی و سنتی از 12 تا  16 مردادماه می باشد). در قدیم و در تقویم باستانی ایران بعد از نوروز را به 2 ، چهل روز تقسیم می کنند؛ چهل روز اول را چله معتدل و چهل روز دوم را که گرمترین روزهای سال است را چله تموز یا چله دوم می نامند.

 

تور تابستانی

 

 

افزایش دما در تابستان در برخی از مناطق بیشتر می باشد و خود را به شکل خشکی هوا نشان می دهد که حتی ممکن است با خشکسالی مواجه شویم. پدیده موج گرما نیز در تابستان شایع است، که در آن آب و هوا بسیار داغی که با افزایش ناگهانی و سریع درجه حرارت رخ می دهد که باعث بوجود آمدن شرایط سختی برای انسان ها و حیات وحش می شود.

 

 

تور تابستانی 98

 

 

در نواحی استوایی، در این موقع از سال رشد گیاهان افزایش می یابد و شاهد بارش باران های بسیاری خواهیم بود و اگر وزش باد در زمان این بارش ها تغییر کند، منجر به پدیده فصل مانسون یا وزش طوفان های بارانی شدید می شود.  

 

تور تابستان

 

 

 

چرا مردم در تابستان بیشتر به مسافرت می‌روند؟

 

 

در تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و تعطیلی نسبی دانشگاه ها در ایران، شاهد سفرهای خانوادگی، دوستانه – چه سفرهای داخلی و چه سفرهای خارجی – هستیم و شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، با گرد آوردن مجموعه ای از تورهای تعطیلات تابستانی چه به صورت تورهای گروهی یا تورهای لوکس و یا تورهای ارزان قیمت و یا تورهای انفرادی (به صورت فروش آنلاین بلیط داخلی، بلیط هواپیما، هتل ها و سایر خدمات مسافرتی و یا به صورت فروش پکیج تور) در خدمت مسافران گرامی می باشد.

 

 

خرید بلیط هواپیما

 

3 نظر



من خیلی دوست داشتم در اویل نورز یه سفر خارجی داشته باشم اما متاسفانه گذرنامه ام گم کردم و حدود ۶ماه محروم شدم یعنی تا برج ۳ ۹۸. ممکن پکیچی از تورهای تابستانیتون واسام بفرستید




لطفا من را راهنمایی کنید در مورد تابستان98 میخوام برم ترکیه و اگه امکان داره وضعیت تور هاتون رو برام ارسال کنید به ایمیلم: yosiran13@gmail.com




واقعا مقاله های پربار و کاملی دارین...خسته نباشید



نظرتان را بنویسید







منو