تور ارزان اروپا

تور 8 روزه اروپا(4 شب پاریس و 3 شب بارسلونا)

7 4 شب پاریس ---> 3 شب بارسلونا
تور 8 روزه اروپا(4 شب پاریس و 3 شب بارسلونا)
  • اقامت در هتل اقامت در هتل
  • بلیط رفت و برگشتبلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتیبیمه مسافرتی
  • پرواز داخلیپرواز داخلی
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1403/1/7
شروع قیمت برای هر نفر از :

207.000.000 تومان

تور 5 روزه فرانسه

5 5 شب پاریس
تور 5 روزه فرانسه
  • اقامت در هتل اقامت در هتل
  • بیمه مسافرتیبیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهیترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبانراهنمای فارسی زبان
  • موارد دیگر
تاریخ اعتبار 1402/9/12
شروع قیمت برای هر نفر از :

116.500.000 تومان


تور ارزان اروپا


تور ارزان اروپا

همانطور که می ‌دانید تابستان چه در ایران و چه در اروپا، فصل اوج سفرهاست. مشخص است که در این ایام هزینه‌ سفر نیز در بالاترین حد خود خواهد بود. اگر در فصل پاییز و زمستان برای تور اروپا اقدام کنید با قیمت‌ های پایین ‌تری رو ‌به ‌رو خواهید شد. اگر هم انتظارتان را از محل اقامت‌ تان پایین بیاورید، در کم ‌شدن هزینه ‌هایتان تاثیر می ‌گذارد، همچنین هتل هرچه قدر از مرکز شهر دورتر باشد، ارزان تر است. در این مطلب راجع به تور ارزان اروپا صحبت خواهیم کرد.

C:\Users\rayangostar\Desktop\102.jpg

هزینه‌های تور ارزان اروپا

از آنجایی که برای ورود به کشورهای حوزه‌ شینگن نیاز به دریافت ویزا دارید، پس برای ورود به سفارتخانه باید هزینه‌ مشخصی را پرداخت کنید. شما برای خرید تمام تورهای اروپایی، باید ویزا بگیرید. برای رزرو حتی ارزان ترین هواپیما، خوراک و هزینه ‌ای برای بیمه جهت پیشگیری از هر اتفاق غیر منتظره ‌ای، باید مقدار مشخصی پول کنار بگذارید. اینگونه هزینه ‌ها در تور ارزان اروپا اجتناب ‌ناپذیر است، پس باید مقدار مشخصی پول حتی برای تور ارزان اروپا هم کنار بگذارید.

خرید بلیط

برای کاهش هزینه‌ های سفر، از دو یا سه ماه قبل جهت خرید تور اقدام کنید. هرچه به تاریخ سفر نزدیکتر شوید احتمال پر شدن صندلی‌ های هواپیما بیشتر شده و قیمت صندلی ‌ها بالاتر میرود.

فصل سفر

در پاییز و زمستان قیمت بلیط هواپیما کمتر از بهار و تابستان است. اروپا در این دو فصل گردشگر کمتری دارد. احتمال پر شدن هتل ها را هم در نظر بگیرید، چراکه هرچه به تاریخ سفر نزدیک ‌تر می شوید ممکن است با افزایش قیمت مواجه شوید. زمستان بهترین گزینه است، شما می‌توانید نه تنها به یک کشور بلکه به چند کشور اروپایی سفر کنید و هزینه کمتری را نسبت به سفر مشابه در تابستان پرداخت نمایید؛ جاذبه‌های بیشمار کشورهای اروپایی در زمستان هم دیدنی و زیبا هستند.

مدت اقامت

هرچه تعداد شب‌های اقامت‌ تان کمتر باشد، به ‌طبع هزینه‌ هایتان کاهش می‌یابد. اگر هم قصد سفری خانوادگی را دارید، هزینه‌ ها افزایش پیدا میکند. 

با ایرلاین ‌های اقتصادی سفر کنید

یکی از ارزانترین راه‌ ها برای رفتن به تور ارزان اروپا، پرواز با ایر‌لاین‌ های اقتصادی است. این خطوط هوایی در قاره اروپا بسیار پرکاریرد هستند و رقابتی که بین این ایرلاین‌ ها وجود دارد منجر به کاهش قیمت شده است. 

چنانچه شما بخواهید بین شهرهای قاره‌ اروپا پرواز کنید، می توانید از این فرصت استفاده کنید. البته که نباید انتظار خدمات لوکس را داشته باشید. چون معمولا در این نوع از پروازها سرویس غذا ارائه نمی شود و اگر چیزی درخواست کنید، مجبور به پرداخت هزینه هستید. بعضا برخی از آنها حتی اجازه داشتن بار به شما را هم نمی دهند. پس بهتر است، پیش از خرید بلیط، حتما از قوانین این شرکت ها اطلاع کسب کنید. 

آژانس معتبر

اگر تصمیم دارید به اروپا سفر کنید می ‌توانید سایت ‌ها و آژانس‌ های زیادی را بگردید و قیمت‌‌ های متفاوتی به دست آورید و تور ارزان اروپا را انتخاب کنید.

منو