تور ارزان ایتالیا


تور ارزان ایتالیا


تور ارزان ایتالیا

ارزان بودن تورهای مسافرتی به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه این تورها بر اساس سه پارامتر نرخ یورو، هزینه هتل و خطوط هوایی محاسبه می شود. قیمت تور ارزان ایتالیا از تهران به هر یک از شهرهای ایتالیا با ریال دریافت می شود. هزینه هتل نیز بسته به اینکه در مرکز یا حومه شهر باشد، متفاوت است. هزینه هتل در ایتالیا به صورت اتاقی محاسبه می شود.

در رزرو تور ایتالیا بحث مستقیم یا غیر مستقیم بودن پروازها و انتخاب ایرلاین مدنظر است. به طور مثال با انتخاب ایرلاین ترک پگاسوس را برای پرواز به صورت مستقیم و رزور یک هتل متوسط، می توانید تور ارزان ایتالیا را تجربه کنید. 

ایتالیا جز اتحادیه اروپا بوده و برای سفر به این کشور نیاز به ویزای شینگن است. مسیرهای ویزادار هزینه ای جدا را بر قیمت تورها اضافه می کنند. در نتیجه هر چقدر پارامتر های تاثیر گذار در قیمت تور ایتالیا را مدیریت کنیم، هزینه ویزا آن را گران خواهد کرد.

قیمت تور ارزان ایتالیا

با توجه به نوسانات قیمت یورو، کمترین قیمت تور ارزان ایتالیا برای پنج روز و چهار شب، از 650 یورو آغاز شده و تا 1850 یورو برای اقامت یازده شب ادامه دارد. به این هزینه ها، بلیط رفت و برگشت را نیز باید اضافه کرد. هزینه بلیط از 4،000،000 تومان شروع شده و تا 11،000،000 میلیون تومان ادامه دارد.

شرایط لازم برای گرفتن ویزای ایتالیا

شما باید برای سفر با تور ارزان ایتالیا، ویزای شینگن تهیه نمایید. برای گرفتن ویزای توریستی ایتالیا فقط داشتن تمکن مالی  و گردش حساب بالا کافی نمی باشد. در نتیجه متقاضیان گرفتن ویزای ایتالیا می بایست مدارک لازم ملکی، شغلی و... را برای اخذ ویزا آماده کنند. 

پس از تحویل مدارک به مرکز ویزای سفارت ایتالیا و انجام پروسه های اداری، به مدت حدودا 14 الی 21 روز کاری می توانید ویزای خود را از کنسولگری دریافت کنید. 

تور ارزان ایتالیا شامل چه مواری می شود؟

  1. گرفتن ویزای ایتالیا

  2. گشت شهری

  3. وجود راهنمای محلی

  4. وجود تور لیدر فارسی زبان

  5. رزرو هتل(هتل های ایتالیا فقط صبحانه ارائه می دهند)

  6. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما

  7. بیمه مسافرتی منطبق با مدت اقامت با پوشش 30،000 یورو

هزینه روزانه سفر به ایتالیا چقدر است؟

واحد پولی این کشور یورو است و باید برای سفر به ایتالیا، یورو به همراه داشته باشید. در صورتی که نتوانستید یورو تهیه کنید، این امکان وجود دارد که در صرافی های ایتالیا دلار را به یورو تبدیل کنید. هزینه روزانه برای سفر به ایتالیا به طور میانگین بین 65 تا 334 یورو است. 36 تا 80 یورو برای خورد و خوراک و حدودا 10 تا 21 یورو برای گشت و گذار نیاز دارید.

حال که اطلاعات نسبتا کاملی از تور ایتالیا  به دست آوردید، می توانید هر کدام از تورهای موجود در شرکت مسافرتی سام سیر را  مانند تور ایتالیا عید نوروز ،  تور ایتالیا ارزان، تور ایتالیا تابستان ، تور ایتالیا زمستان ، تور ایتالیا پاییز ، تور ایتالیا لحظه آخری ، تور فرانسه ایتالیا اسپانیا ، تور رم ایتالیا ، تور ایتالیا اسپانیا ، تور ایتالیا ونیز ،  تور فرانسه اسپانیا  را  مشاهده کرده و گزینه مورد علاقه خود را برگزینید.

منو