تور مالدیو زمستان


تور مالدیو زمستان


تور مالدیو زمستان

با وجود سفر متعدد مردم قاره آسیا به کشور های اروپایی، همچنان برخی کشور های آسیایی وجود دارند که به دلیل بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد توانسته اند خود را به مقصدی محبوب برای اتباع خارجی تبدیل کنند. در حال حاضر خرید بلیط تور مالدیو زمستان از شرکت مسافرتی سام سیر ممکن است و کاربران می توانند لیست تورهای گردشگری را در همین صفحه مشاهده کنند.

C:\Users\Behzad\Desktop\تور مالدیو زمستان.png

کشور مالدیو

کشور مالدیو، از جمله این موارد است که با وجود وسعت بسیار کم (298 کیلومتر مربع) یک کشور محبوب برای مسافرت باشد. به طوری که سالیانه میلیون ها تبعه خارجی برای گردشگری و استراحت به این کشور زیبای جزیره ای سفر می کنند.

جالب است بدانید کشور مالدیو کوچک ترین کشور مسلمان نشین در قاره آسیا شمرده می شود. با این وجود، بیش از 1000 جزیره دارد که در صد ها مورد از آن انسان زندگی می کند و کمتر از صد مورد آن مناسب برای مسافرات هستند. پایتخت این کشور ماله نام دارد و محبوب ترین شهر مالدیو برای مسافران و اتباع خارجی به شمار می رود.

تور مالدیو در فصول مختلف سال

طبق گفته رسانه های سرتاسر جهان، فصل بهار بهترین فرصت برای اتباع خارجی است تا برای سفر به این کشور آماده شوند؛ چرا که آب و هوای تمام جزایر مالدیو در بهار خنک بوده و وزش باد بسیار خوشایندی به همراه دارد. همین اتفاق باعث شده تا در فصل بهار و زمستان، جمعیت مسافران کشور مالدیو به حداکثر برسد و سطح کشور مملو از اتباع خارجی باشد. تصمیم نهایی با شما خواهد بود که آیا به دنبال یک فرصت برای بهره مندی از آب و هوای زیبای این کشور هستید یا می خواهید در یک زمان خلوت به یکی از جزایر ساکت این کشور سفر کنید.

سفر به مالدیو در زمستان

با توجه به این که آب و هوای کشور مالدیو گرم و آفتابی است، شاید زمستان زمان مناسبی برای سفر به این کشور باشد؛ البته تنها برای افرادی که چندان به آفتاب و گرما علاقمند نیستند. ایام فصل زمستان در این کشور سرمای قابل توجهی را به همراه دارد و مسافران حتما باید لباس و تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشند. بزرگ ترین مزیت سفر به مالدیو در زمستان، خلوت بودن جزایر این کشور زیبای واقع شده در اقیانوس هند است.

حال که اطلاعات نسبتا کاملی از تور مالدیو  به دست آوردید، می توانید هر کدام از تورهای موجود در شرکت مسافرتی سام سیر را  مانند تور مالدیو عید،  تور مالدیو ارزان، تور مالدیو تابستان ، تور مالدیو زمستان و تور مالدیو لحظه آخری را  مشاهده کرده و گزینه مورد علاقه خود را برگزینید.

منو