تور موریس پاییز


تور موریس پاییز


شاید اولین سوالی که به ذهن می رسد؛ این باشد که موریس کجاست؟ چرا یکی از مقاصد گردشگری در فصل پاییز می باشد؟ موریس نام جزیره ای است که در جنوب قاره آفریقا واقع شده و در مجاورت اقیانوس هند قرار دارد.

خرید تور موریس در بهترین فصل سال

از جمله اطلاعات اولیه که بهتر است قبل از سفر به این جزیره بدانید؛ این است که این کشور زمانی جزء مستعمره فرانسه و انگلیس بوده است. به همین دلیل مردمانش به جز زبان محلی  به انگلیسی و فرانسوی هم صحبت می کنند.

لازم است در مورد پایتخت این کشور نیز اطلاعاتی داشته باشید. نام آن پورت لوئیس است  و یک رشته کوه به نام پورت لوئیس موکا نیز در آن واقع شده  است.

اگر از آب و هوای تابستانی برای استراحت در سواحل خسته شده اید؛ پاییز در جزیره موریس می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

سفر به این جزیره در فصل پاییز دارای مزیت هایی می باشد. علاوه بر این که از باران های پاییزی خبری نیست. بلکه با هوای کاملا معتدلی رو به رو هستید و علاوه بر آن می توانید از کلیه تفریحات آبی موریس بهره ببرید.

بازه زمانی سفر در پاییز از سپتامبر تا دسامبر می باشد و به گونه ای پاییز این جزیره هم بخشی از زمستان به شمار می آید. اما هوای معتدل و مناسبی دارد.

دیدنی ترین جاذبه های موریس در پاییز

اگر به باغبانی و گیاهان علاقه  دارید؛ می توانید از باغ گیاه شناسی موریس که یکی از قدیمی ترین باغ های گیاه شناسی می باشد و در پایتخت قرار دارد، بازدید کنید.  علاوه بر بازدید از کالکشن درخت های نخل که  85 نوع و از قاره های مختلف هستند؛ می توانید نیلوفر های آبی عظیم الجثه را نیز مشاهده کنید.

 

در جوار اقیانوس هند منظره زیبایی از آب های دریا که با عمق کم و شفاف به سواحل می رسند شکل گرفته که برای استراحت و آرامش مناسب می باشد. همچنین می توانید از هتل ها،  تفریحات آبی و دیگر امکانات ساحل بی انتهای جزیره که در  چهار جهت جغرافیایی قرار دارد  استفاده  کنید.

بزرگ ترین خانه جزیره، قصر موریس می باشد که در سال 1830 میلادی ساخته شده است. این قصر با قرارگیری در نزدیکی دو آبشار یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق جزیره را شامل می شود و اکنون به موزه تبدیل شده  و  برای بازدید عموم در دسترس است.

منو