مسیرهای هیجان‎انگیز طبیعت‎گردی در بالی (بخش اول)




طبیعت گردی در بالی

بلیط خارجی سام سیر

آشنایی با مسیرهای هیجان‎انگیز طبیعت‎گردی در بالی


بدون شک بالی یکی از مقاصد گردشگری در جهان که میباشد که در صورت سفر به آن شگفتزده خواهید شد. این جزیره که در بین 17 هزار جزیره موجود در کشور اندونزی لقب بهشت روی زمین را به خودش اختصاص داده است یکی از بهترین مکانها برای گذراندن تعطیلات میباشد. داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری سبب شده تا سالانه افراد زیادی با تهیه تور بالی به این منطقه از جهان سفر کنند. این جزیره دارای جمعیتی حدود 3 میلیون نفر میباشد که بیشتر آنها بومی همین منطقه میباشند.

 

امروزه با توجه به پیشرفتهای چشمگیری که در این منطقه از جهان رخ داده است افراد زیادی را از کشور استرالیا و کشورهای اروپایی را به این منطقه کشانده است. داشتن طبیعتی بکر و دست نخورده و همچنین خاک حاصلخیز سبب شده تا بالی در زمینههای کشاورزی رشدی چشمگیر داشته باشد. در این منطقه برخی از مسیرهای طبیعی وجود دارند که بسیار خاص و منحصربفرد به نظر میآیند. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در این رابطه خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با استفاده از بلیط هواپیما به این جزیره سفر کنید و یا علاقهمند هستید بیشتر با آن آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

آتشفشان باتور

این کوه که در فاصله 60 کیلومتری شمال شرقی منطقه دنپاسار قرار گرفته است یکی از آتشفشانهای فعال در این منطقه میباشد. در اطراف این کوه انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری وجود دارد که همه ساله برای دیدن آنها جهانگردانی که با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند راهی این کوه میشوند. داشتن طبیعتی بکر و همچنین هوایی پاک این منطقه از جزیره بالی را به یک مکان گردشگری بینظیر تبدیل کرده است که مورد استقبال افراد زیادی نیز قرار گرفته است.

 

در صورتی که به طبیعت گردی علاقه داشته باشید پیشنهاد میشود در زمان سفرتان به این جزیره با استفاده از /تور-بالی/https://samseir.com/net حتما به دیدن این کوه و مناظر اطراف آن بروید. در مسیر رسیدن به این کوه آتشفشانی میتوانید برکههای آبی را مشاهده کنید که وجود آنها زیبایی منطقه را چند برابر خواهد کرد.

 

در نزدیکی کوه کافههایی وجود دارد که گردشگران میتوانند پس از رسیدن به مقصدشان در آنها به استراحت بپردازند و از نوشیدنیها و غذاهایی که در آن وجود دارد استفاده نمایند. در این کافهها معجون گرم اندونزیایی ارائه خواهد شد که پیشنهاد میکنیم قبل ادامه مسیر حتما از آن بچشید.

 

آبشار سکومپول

همانطور که گفته شد بالی توانسته لقب بهشت روی زمین را به خودش اختصاص دهد و زمانی که شما با خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت به این منطقه از جهان سفر کنید خودتان دلیل اختصاص این لقب به آن را متوجه خواهید شد. آبشار سکومپول یکی از بینظیرترین و زیباترین جاذبههای گردشگری طبیعی موجود در این جزیره میباشد که در روستایی با همین نام در جزیره بالی قرار گرفته است.

 

این آبشار که در شمال جزیره بالی قرار گرفته است همه ساله مورد بازدید هزاران گردشگری قرار میگیرد که با استفاده از بلیط خارجی به این جزیره سفر کردهاند. واقعا دیدن این همه زیبایی در یک منطقه شگفتانگیز میباشد. آبشار سکومپول یکی از 7 آبشار کوچکی است که در این جزیره وجود دارد. این آبشار در ادامه مسیر خودش به یک درهی سرسبز فروخواهد ریخت.

 

در صورتی که با تور بالی برای دیدن این آبشار زیبا به راه افتادید حتما با خودتان دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا بتوانید تصاویری منحصربفرد در این منطقه به ثبت برسانید. در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید در این آبشار طبیعی به آب تنی مشغول شوید و از سفرتان به این منطقه با بلیط هواپیما بیشترین لذت را ببرید. پیشنهاد میشود در صورتی که قصد انجام سفری خارجی دارید حتما با تهیه بلیط خارجی به این جزیره زیبا سفر کنید.



نظرتان را بنویسید







منو