مسیرهای هیجان ‎انگیز طبیعت ‎گردی در بالی (بخش دوم)




 

طبیعت گردی در بالی

 

تور بالی سام سیر

 

مسیرهای هیجان ‎انگیز طبیعت ‎گردی در بالی (بخش دوم)

 

بدون شک میتوان گفت بالی زیباترین جزیرهای در جهان میباشد که میتوان با تور بالی به آن سفر کرد و از جاذبههای منحصربفرد موجود در آن دیدن بعمل آورد. داشتن طبیعتی بکر و دست نخورده و همچنین آبهای زلال و فیروزهای رنگ در کنار سواحل شنی بینظیر این جزیره که در کشور اندونزی قرار گرفته است را به یک مکان گردشگری فوقالعاده تبدیل کرده است که سالانه افراد زیادی با تهیه بلیط داخلی به دیدن آن میروند.

 

در این جزیره شگفتانگیز مسیرهایی طبیعی و منحصربفرد وجود دارد که عبور از آنها میتواند بسیار لذتبخش و در حین حال هیجانانگیز باشد. در ادامه به معرفی برخی از مسیرهای طبیعی موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که پیشنهاد میکنیم در طول سفرتان به این مکان حتما به دیدن آنها و مناظر موجود در اطراف آنها بروید و از سپری کردن زمان در آنها لذت ببرید.

 

 

سواحل شبه جزیره نوزا دوآ

 

در این منطقه یکی از زیباترین سواحل جهان را مشاهده خواهید کرد. زیبایی این منطقه به قدری است که توانسته رتبه پنجم زیباترین ساحل را به خودش اختصاص دهد. با توجه به این موضوع در صورتی که هزینه تور بالی را پرداخت کردید و به این جزیره سفر کردید حتما به دیدن این ساحل بروید و حتما به همراه خودتان دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا بتوانید به کمک آن تصاویر منحصربفردی را به ثبت برسانید.

 

برای دیدن این شبه جزیره کافی است به منتهی الیه جنوبی جزیره بالی بروید و با توجه به این که همه ساله افراد زیادی به دیدن این منطقه از بالی میآیند در آن انواع مختلفی از تفریحات آبی را میتوان مشاهده کرد که در اختیار گردشگران قرار داده خواهد شد. وجود چنین امکاناتی و همچنین رفت و آمد زیادی گردشگران سبب شده تا این شبه جزیره از حالت سنتی خارجی شود و رنگ و بویی مدرن و پیشرفته بگیرد.

 

با تمامی این تفاسیر این منطقه یکی از بهترین مناطق برای سپری کردن زمان در طول سفر به جزیره بالی با استفاده از بلیط داخلی ارزان میباشد که در صورت تمایل میتوانید به دیدن آن بروید.

 

 

آتشفشان کیانتانامی

 

در این منطقه دو آتشفشان بزرگ قرار دارد که در میان آنها میتوان دریاچه زیبا باتور را مشاهده کرد. تلفیق این دو چشمانداز سبب شده تا افراد زیادی به دیدن این منطقه بیایند و از دیدن این همه زیبایی در یک مکان حیرت زده شوند. نکته جالب توجه در رابطه با آتشفشانهای این منطقه آن است که تا به امروز این دو کوه فعال میباشند و افراد محلی که در نزدیکی آنها سکونت دارند از گدازههای سرد شده آنها برای ساخت خانههایشان استفاده میکنند.

 

این مکان یکی از بهترین منطقهها از جزیره بالی میباشد که پیشنهاد میکنیم در طول سفرتان به این جزیره با استفاده از تور بالی حتما به دیدن آن بروید. در صورتی که قصد دارید به این مکان سفر کنید از مرکز بالی تا آنجا حدود 2 الی 3 ساعت زمان باید صرف کنید. مسیر رسیدن به این مکان از بهترین مسیرهای طبیعتگردی در این جزیره میباشد که افراد زیادی به آن علاقهمند هستند و سپری کردن زمان در آن لذت میبرند.

 

در طول مسیرتان به این مکان توجه به دو نکته بسیار اهمیت دارد. اول آن که حتما از میان روستاهایی عبور خواهید کرد که در آنها انواع مختلفی از صنایع دستی ارائه میشود با توجه به این نکته بهتر است در طول سفر در صورتی که قصد خرید دارید پول به همراه داشته باشید. در این روستاها این صنایع دستی به ارزانترین قیمت ممکن ارائه میشود.

 

نکته دومی که نیاز است در طول این سفر به آن توجه کنید آن است که در هنگام استراحت کردن در استراحتگاههای موجود در طول مسیر از دیدن مناظر طبیعی موجود در اطراف غافل نشوید و سعی کنید بیشتری لذت را از آنها ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو